piątek, 27 marca 2015

Widoczne żyły na ciele

Chodzi o bardzo widoczne żyły na rękach, nogach, a nawet na biuście. Z każdym rokiem pojawiają się nowe. Na początku jest to zarys pod skórą , później żyła wystaje nad skórę, jest długa, widoczna, nabrzmiała.


Mój partner się śmieje i mówi,ze jestem zylasta. KOBIETA, LAT ponad rok temu USG żył Radiologia USG układu tętniczego i.

Od pewnego czasu na ciele wyraźnie widać nabrzmiałe żyły? A może już od dawna borykasz się z wystającymi żyłami na rękach, nogach i szyi? Witam, mam bardzo widoczne żyły na całym ciele, najbardziej widoczne grube, niebieskie żyły mam na zgięciach łokcia potem nadgarstki aż do kciuka.


Widoczne naczynie krwionośne mogą być objawem choroby. Na palcach u dłoni też widać żyły ale cieńsze, potem duże żyły mam na całej klatce piersiowej widać je bardzo. Następnie środek cieniujący trafia do zaopatrywanej przez naczynie tkanki.


Ostatecznie jest widoczny w żyłach odprowadzających krew z tego narządu, dzięki temu możemy uwidaczniać tętnice i żyły badanej przez nas struktury. Kontrast jest podawany przy pomocy.

Mocno uwydatnione żyły na nogach – odpowiada Dr n. Funkcją żył w organizmie jest transportowanie krwi. Krew z kolei transportuje tlen i składniki odżywcze do każdego zakątka w naszym ciele. Jak wiemy, komórki składające się na nasze ciało nie potrafią pozyskiwać energii na własną rękę. Wymagają ciągłych dostaw niezbędnych im do funkcjonowania składników.


Właśnie taką funkcję pełnią w organizmie żyły. Kiedy są oznaką ciąży, i w którym tygodniu ? Od kilku dni mam bardziej widoczne żyły najbardziej na nogach, rękach, a także na piersiach i nawet na kościach klatki piersiowej. Co może być tego przyczyną? W tym przypadku mówimy o wrodzonej chorobie zwanej dysplazją żylną. Powstaje nawet podczas rozwoju płodowego, ale w tej chwili nie można go ustalić.


Domyślam się, że dziecko ma tę chorobę może być dopiero po urodzeniu dziecka, a pokaże się widoczne oznaki choroby. Jestem w młodym wieku i strasznie mam widoczne żyły na ciele ale podstawowym problemem są widoczne żyły na skroniach, które są bardzo grube i najbardziej widoczne podczas wysiłku. Mniej widoczne w spoczynku ale również można je zauważyć.


Czy to normalne w wieku lat i czy da się. Na ramionach żyły są widoczne przede wszystkim na rękach i nieco rzadziej na całym ramieniu.

W niektórych przypadkach jest to spowodowane niewystarczającą ilością tłuszczu podskórnego i zmniejszoną produkcją kolagenu. Skóra jest bardzo cienka, nieelastyczna, nie ma podskórnej tkanki tłuszczowej, dlatego żyły są widoczne. Na nogch w zgięciu kolan mam widoczne żyły. Czy można to jakoś zatuszować.


Witam, Jak widać na zdjęciu mam mocno widoczne żyły na nogach, nie wygląda to zbyt estetycznie. Mam bardzo cienką skórę. Byłem z tym już u chirurga naczyniowego który po zrobieniu USG powiedział że w tej chwili żyły są drożne i nie kwalifikują się do usunięcia. Na pewno bardzo pomocne jest trzymanie nóg do góry około minut dziennie. Moja mama miała operację usunięcia żylaków i jak zawsze w takich wypadkach występowało zagrożenie, że się odnowią, a właśnie między innymi dzięki temu już lat jest ok.


Co prawda dawniej też często mogłem zobaczyć swoje żyły, ale nigdy nie było ich tak dużo i nie były takie wypukłe. Od jakiegoś czasu mam bardzo widoczne żyły na nogach i rękach. Są widoczne również podczas zwiotczenia prącia.


Chociaż niekiedy chowają się w skórze tzn. W środkowej części penisa są dwa zgrubienia szersze od żyły. Jakby te żyły były rozlane lub były jakieś. Są granatowe i widoczne, najgorsze jest to, że są też widoczne takie cienkie żyłki na tym czerwonym obok sutków, nie wiem jak to się nazywa.


Lewa pierś jakby pobolewa, albo raczej sutek, ale może to przez okres, nie wiem. Zwykle żyły wystają na kończynach górnych i dolnych, co wskazuje na początek żylaków. Czasami jednak zjawisko to występuje u bardzo małych dzieci i jest to już poważny powód do natychmiastowego poszukiwania lekarza. Co poradzić na zbyt widoczne żyły na ciele ? Na rękach,nogach,piersiach dosłowie wszędzie! Jest jakiś sposób na zakrycie ich?


Nie są odstające,tylko takie pod powierzchnią. Cerę mam taką leciutko opaloną,może solarium? Przejdź na stronę główną Interia. Ekskluzywne miejsce dla wyjątkowych kobiet.


Poznaj korzyści wynikające z założenia darmowego konta. Przez to, że mam taką, a hormony wprawiając organizm w stan ciąży trochę rozpychają żyły i przez to mogły po prostu stać się widoczne - tak jak własnie u niektórych kobiet w ciąży. I zobaczyłem proste wystające żyły.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty