wtorek, 10 marca 2015

Opalescence 16 ile trzymać

Nic w tym czasie nie można jeść i pić. Nie można mówić, a po jakimś czasie dostajemy jeszcze ślinotoku. Największa głupota to założyć takie stężenie na noc i przespać się 8. Na początku miałam bardzo nadwrażliwe zęby przez jakieś noce, ale przyzwyczaiłam się (albo nadwrażliwośc zmalała) i stosowałam żel przez ok 6-godzin.


Opalescence to produkty profesjonalne, przeznaczone tylko dla stomatologów!

Palenie papierosów, codzienna poranna kawa lub lampka czerwonego wina do obiadu mogą powodować nieestetyczne przebarwienia. Na szczęście wybielanie zębów staje się coraz łatwiejsze! Jak długo można stosować opalescence środek do wybielania zębów.


Czy kuracja powyżej tygodnia jest szkodliwa dla szkliwa czy możemy stosować do uzyskania satysfakcjonującego efektu. Dziękuje za odpowiedz i pozdrawiam. Od czego zacząć wybielanie?


OPALESCENCE WYCOFANY ZE SPRZEDAŻY. Silikonowe nakładki – jak, gdzie i za ile?

Jakie stężenie żelu wybrać? Przecież listonosz czy kurier nie przywiezie waszej paczki w lodówce, tylko na pace busa, niejednokrotniej rozgrzanej jak piekarnik. Dlatego po zakupie możecie spokojnie przechowywać żel w temperaturze pokojowej o ile od razu rozpoczniecie kurację wybielającą.


Jest to najsilniejszy prepart do wybielania nakładkowego. Wybór stężenia to indywidualna sprawa każdej osby i sami musicie wiedzieć, które stężenie będzie dla was wygodniejsze w aplikacji. Bardzo gesty zel nalezy nalozyc w postaci cienkiego paseczka (dwoch) do jednej nakladnki termokurczliwej tak, by zel po zalozeniu nie dotykal dziasel (wtedy moze powodowac odparzenia). Pierwszy raz wybielałam stężeniem i efekt był fajny, ale stężeniem efekt był jeszcze mocniejszy – tony jaśniejsze zęby:-) tylko stężenia nie powinny używać osoby o wrażliwym szkliwie. Wybielacz o stężeniu świetnie wybiela.


Zdejmij nakładkę i palcem lub miękką szczoteczką usuń nadmiar żelu z zębów. Przepłucz usta dwa razy, nie połykaj. Czyść nakładki miękką szczoteczką i zimną wodą. Mam żele wybiegające firmy opalescence stężenie nakładki robione u protetyka. Strzykawek z żelem mam 4. Zaopatrzyłam się u stomatologa w nakładki i żel wybielający.


Najpierw mam używać a potem. Czy ktoś mnie może uswiadomić ile tak naprawde mam wycisnąć żelu w te nakładki? Radość zakupów i bezpieczeństwo dzięki Programowi Ochrony Kupujących!

Od jakiegoś czasu chcę wybielić sobie zęby. Ogólnie nie mam żółtych zębów. Można je kupić w gabinecie lub w sklepach z materiałami stomatologicznymi. Sprawdzone sklepy na Skąpiec. W moim przypadku rozjasnil zęby o 2-tony.


Dentysta powiedział, że ten produkt można stosować nie częściej niż raz na pół roku, więc niebawem zamierzam powtórzyć wybielanie. Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania tresci i reklam, aby oferowac funkcje spolecznosciowe i analizowac ruch w naszej witrynie. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostepniamy partnerom spolecznosciowym, reklamowym i analitycznym. W czasie pierwszej wizyty stomatolog pobiera wyciski, które pozwolą na wykonanie indywidualnych nakładek na zęby.


Zobacz inne Pasty do zębów, najtańsze i najlepsze oferty, opinie. Dostępny w trzech smakach i dwóch stężeniach do użytku w dzień lub w nocy. Made in USA -zł komplet (SZT). Do kuracji wybielania potrzebne są nakładki (dolny i górny łuk zębów )! Z kolei Nite White ACP dostępny jest w stężeniach: , i nadtlenku karbamidu. Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.


To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Nakładki szybko do mnie dotarły. Niestety musiałam robić na oko, ale jakoś się udało, ładnie dopasowały się do zębów, są plastyczne.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty