piątek, 27 marca 2015

Biała perła żel wybielający opinie

Umieszcza się go w indywidualnie dopasowanych aplikatorach i używa do momentu uzyskania pożądanego poziomu wybielania. Lata badań klinicznych dowiodły, iż jest to produkt zarówno bezpieczny, jak i skuteczny. Kilka lat temu używałam pasków wybielających wiodącej firmy, jednak po kilku dniach poziom wrażliwości przekroczył moją górną granicę bólu.


Wytrwałam tylko dzięki uporowi. Mam juz całą kwotę na to aby kupić żel wybielający biała perła.

Tylko teraz pojawia sie pytanie a mianowicie: czy ten żel wybiela również zeby z natury żółte? Jest to niezwykle skuteczny preparat wybielający oparty o 3-fazową enzymatyczną formułę wybielającą. Kuracja jest bardzo skuteczna, równocześnie jest bardzo prosta do przeprowadzenia. System wybielający dni -to nowa propozycja z serii biała perła znanej ze specjalistycznych produktów do wybielania zębów w warunkach domowych.


Jest to pierwszy na polskim rynku preparat oparty o 3-fazową enzymatyczną formułę wybielającą. System oferuje krótką, kompleksową i skuteczną oraz bardzo wygodną formułę stosowania. Przeznaczona jest do codziennego i długotrwałego stosowania.


Zobacz inne Wybielanie zębów, najtańsze i najlepsze oferty, opinie.

Kup biała perła żel wybielający w kategorii Wybielanie zębówna Allegro - Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. Wybiela zarówno powierzchniowe, jak i głębokie przebarwienia, a pierwsze efekty widoczne są już po dniach. Biała perła system wybielający dni to sposób na piękny, śnieżnobiały uśmiech w bardzo krótkim czasie!


Biała Perła System Wybielający Dni Zel z Aplikatorem szt. Efekt wybielania aż do odcieni dzięki formule 1-fazowego wybielania oksydacyjnego. Wszędzie Wszystkie kategorie. Rodzaj żel Marka biała perła. Struktura zębów pozostaje nienaruszona.


Rezultat jest widoczny już po pierwszym tygodniu stosowania BIAŁEJ PERŁY. Jego średnia ocena to a liczba recenzji to 2. Likwiduje zanieczyszczenia organiczne zawarte w szkliwie przywracającym zębom naturalną biel. Kuracja oparta jest o nowoczesną formułę wybielania oksydacyjnego. Sprawdzone sklepy na Skąpiec. JUTRO IMPREZA to żel działający wybielająco na zęby, polecany dla osób, chcących szybko i skutecznie zmienić biel swoich zębów.


BIAŁA PERŁA, JUTRO IMPREZA! Wyjątkowa forma żelu w pędzelku JUTRO IMPREZA daje możliwość dokonania szybkiej kuracji wybielającej w każdych warunkach. Ostrzegam was przed zniczszeniem zębów.

Curaprox Black is White – opinie po. Czy można wybielić zęby w domu, nie wydając przy tym fortuny i nie niszcząc zębów? Można, a efekty widać gołym okiem… Dodatkowo kilka dobrych rad. Jednofazowa formuła likwiduje zanieczyszczenia organiczne zawarte w szkliwie przywracając zębom naturalną biel.


Nigdy nie czułam takiej gładkości i nigdy nie miałam tak czystych zębów! Szczerze, to średnio jestem zadowolona z żelu, liczyłam na coś więcej. Od wybielania minął miesiąc a ja mam wrażenie, że kolor moich zębów powoli wracają do pierwotnej postaci.


Jeżeli macie białe zęby i chcecie je oczyścić, jak najbardziej polecam. Przed zakupem czytałam o nim bardzo dużo opini i ma bardzo dobre recenzje, ciekawe jak zadziala na moje zęby. Niby po dniach widac juz efekty. Czynność można przedłużać maksymalnie do minut.


Sekwencyjne działanie kolejnych żeli zapewnia skuteczne wybielenie podczas krótkiej kuracji. Stomatologiczny żel używam już drugi raz-pierwszą serię robiłam około półtorej roku temu. Dla mnie jest to super produkt,wcześniej używałam pasków wybielających,z których nie byłam zadowolona.


Kolejna kuracja wybielająca produktem SYSTEM może się odbyć nie szybciej niż za miesięcy. Pozostały po kuracji SYSTEMEM żel inicjujący (nr 1) można używać do codziennego mycia zębów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty