wtorek, 30 maja 2017

Zgrubienie w pochwie w ciąży

Wiem, że temat już był, ale nie w tym kontekście. Od początku ciąży mam dziwną kulkę czy guzek w pochwie, zaraz przy wejściu, wyczuwalny nawet przy najlżejszym dotyku. Niezależnie od tego, czy zmiana występuje na wargach sromowych, przy wejściu go pochwy, czy na tylnej bądź przedniej jej ścianie, nie należy je. W czasie ciąży nasze ciało bardzo się zmienia - pojawiają się też przykre dolegliwości ciążowe.


Na narządach płciowych mogą wystąpić. Mam lat, miesięcy temu urodziłam bliżniaki. W tej chwili spóżnia mi się okres, a od kilku dni wyczuwam w pochwie zgrubienie, opuchniecie oczu, obrzęk, a po lewej stronie w górze pochwy jakby guzek. Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników. Jedna z nich znajduje się na szyjce macicy, druga na tylnej ściance pochwy.


Wcześniej ich nie czułam, od razu są dwie. Co to może być, jakie są możliwości? Pochwa w pierwszym trymestrze. Na wczesnym etapie ciąży rośnie objętość krwi u kobiety oraz poziom hormonów, co skutkuje subtelnymi zmianami w pochwie ciężarnej.


Typowe jest zwiększenie ilości wydzieliny z pochwy. Ma to związek z wydzielaniem nadmiaru estrogenu oraz progesteronu. Zakażenie przytrafia się głównie młodym kobietom, które często zmieniają partnerów seksualnych.


Może się rozwinąć w przypadku nawrotów bakteryjnych zapaleń pochwy lub być następstwem rzeżączki. Objawy: Na wardze sromowej większej tworzy się bolesne zgrubienie, a następnie ropień wielkości śliwki. Bólem w pachwinie w ciąży często określa się ból w podbrzuszu i uczucie rozpierania w okolicach spojenia łonowego – głównie podczas stania czy chodzenia. Kobiety uskarżające się na tę bolesność, określają go również jako uczucie ciągnięcia.


Jedno jest pewne – to dość przykre i powodujące cierpienie doświadczenie. Kobieca wagina to niezwykle skomplikowany twór. Oprócz szyjki macicy kryje się w niej na przykład tzw. Zapalenie tego narządu może doprowadzić do powstania w pochwie ropnego zgrubienia, które również będzie wyczuwalne palcem. W takim przypadku zazwyczaj kieruje się pacjentkę na zabieg chirurgiczny.


Torbiele jajników w ciąży wymagają kontrolowania za pomocą badania USG, ponieważ ich rozrost może grozić pęknięciem cysty i rozlaniem się jej zawartości, co skutkuje dużym bólem i może prowadzić do zapalenia otrzewnej. Ponadto, cysty jajników w ciąży mogą stanowić przyczynę poronienia lub porodu przedwczesnego. Hej, moja narzeczona na początku pochwy ma zgrubienie którego wcześniej nie miała.


Czego to może być objaw? Ostatnio kochalismy się parę razy ale zawsze w zabezpieczeniu. Nie ma nudności, opuchnietych piersi ani nic z tych rzeczy. Ostatnio podczas pieszczot moj patrner wyczuł palcami u mnie w pochwie na dolnej scianie jakies spore zgrubienie.


Od jakiegos czasu sprawdzam sobie pochwe i szyjke macucy zeby sprawdzic czy nie mam zadnych guzkow. Zgrubienie na ścianie macicy w ciąży. Od roku wyczuwam guzki w pochwie, są twarde przy wejściu. Pojawiły mi się również zgrubienia w pochwie i odbycie. Czy jest jakaś możliwość, że to nie jest nowotwór?


Kłucie w pachwinie i pochwie w ciąży. Was miała podobne dolegliwości? Kilka dni temu myjąc się wkładając palec do pochwy do samego końca wyczułam po lewej stronie pochwy dziwne zgrubienie tak jakby kulkę z otworem (nie mogłam dokładnie zbadać ponieważ znajduję się ona na maksymalnej długości mojego palca). Szukałam wiadomości w internecie na ten temat i natrafiłam na.


ZGRUBIENIE W POCHWIE W CIĄŻY - Wszystko na Temat. Objawy, Przyczyny i Leczenie w InfoZdrowie24. Może wynikać z zaburzeń rozwojowych, szczególnie u mężczyzn z niezstąpionym jądrem. Guzek w pachwinie może mieć rozmaite pochodzenie.


Mogą to być krwiaki, ropnie i malformacje naczyniowe. Bywa, że guzek taki oznacza nowotwór.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty