wtorek, 30 maja 2017

Bolące guzki na wargach sromowych i okolicy intymnej

Czy ktoś ma może taki problem? Bolące czasem nawet bardzo guzki na wargach sromowych większych i czasem trochę w pobliżu mniejszych? Z ropną wydzieliną, a po wyciśnięciu aż nieraz. Od poniedziałku bolą mnie okolice intymne. W poniedziałek kończyła mi się miesiączka i miałam uczucie, jakbym miała zatkaną cewkę moczową.


Później, pod wieczór zaczęła boleć mnie lewa warga sromowa. Postanowiłam przewietrzyć ją na noc (znaczy się spałam bez bielizny). Na wardze sromowej – owrzodzenie, guzek czy krostka? W okolicy sromu mogą się lokalizować różne zmiany skórne. Pacjentki opisują je różnie – jako kuleczkę, guzek, zgrubienie na wardze sromowej.


Najczęściej zmiany te są związane z nieodpowiednią higieną okolic intymnych lub reakcją alergiczną, np. Witam, czy tygodnie temu myjąc się w okolicach intymnych, wyczułam palcem dziwną grudkę wielkości ok. Znajduje się ona po prawej stronie zaraz przy wejściu do pochwy w wewnętrznej stronie warg sromowych. Przyczyna bólu w okolicy wargi sromowej dużej – odpowiada Lek. Dzień dobry, na podstawie samego opisu nie jest możliwe określenie, jakiego rodzaju zmiana wytworzyła się na Pani narządach rozrodczych.


Zasadniczo może to być ropień, zapalenie gruczołów w okolicy narządów płciowych, jak i objaw jakiejś choroby przenoszonej drogą płciową. W ustaleniu przyczyny wystąpienia tej zmiany na wargach sromowych istotne byłoby dokładne zbadanie jej. Przyczyną są najczęściej infekcje bakteryjne, rzadziej wirusowe.


Wargi sromowe, zarówno większe jak i mniejsze, są narażone na powstawanie różnego typu zmian w postaci narośli, czyraków czy krostek. Choroby w obrębie sromu mogą wynikać ze zmian hormonalnych. Twarda i bolesna grudka może wskazywać na zapalenie gruczołu Bartholina.


Bardzo bolacy guzek w okolicach intymnych. Raz, kilka lat temu pojawila sie mniejsza i mniej bolesna krosta, tylko, ze na wargach sromowych , ktora po wycisnieciu ropy znikla, moze to przez depilacje ? Nic mi raczej się z niej nie sączy, jakaś ropa czy coś. Bolące guzki na wargach sromowych Witam,na wargach srom. Guzki pod skórą miały ropę przy próbie wyciskania opuchły mi wargi i nasilił się ból ,smarowałam clotrimazolum nie pomogło zastosowałam tribiotyk, maść na opryszczkę też nic, dostałam w organizmie dziwnego mrowienia.


Odkąd pamiętam pod skórą w okolicach warg sromowych mam drobne ,przesuwalne guzki. Dodam że mam kilkanaście lat i sporą nadwagę. Nie są bolesne, nie rosną. Czy to po prostu tak ułożona tkanka tłuszczowa czy też coś poważnego?


Poniżej przedstawiamy najczęstsze przyczyny występowania guzków, krostek na wargach sromowych: Zapalenie gruczołu Bartholina – gruczoł ten odpowiada za produkcję śluzu i odpowiednie nawilżenie pochwy podczas zbliżenia intymnego. Gruczoły znajdują się w okolicy warg sromowych mniejszych, blisko cewki moczowej. Patogenami, które najczęściej są przyczyną infekcji, to. Pamiętajmy jednak, ze nie każda zmiana w obrębie miejsc intymnych jest błahym problemem. Jakie są inne przyczyny zmian na wargach sromowych?


Krostki na wargach sromowych – opryszczka i kłykciny kończyste. Zmiany w okolicy krocza, w tym grudki, pęcherzyki czy krostki na wargach sromowych, często powiązane są ściśle z kontaktami. Witam, od jakiegoś czasu w okolicach intymnych pojawiają mi się krostki, są bolące i rozprzestrzeniają się.


Teraz gdy pojawiły się krostki smaruję okolice warg sromowych maścią Clotrimazolum GSK i przynosi ulgę, ale nic nie. Wulwodynia to przewlekła choroba objawiająca się kłującym bólem lub uczuciem dyskomfortu okolicy sromu, pochwy a nawet pośladków czy odbytu. Ból warg sromowych – wulwodynia, czyli ból sromu. Ból ten może być umiejscowiony konkretnie lub występować na rozległym obszarze narządów rodnych kobiety. Niezależnie od tego, czy zmiana występuje na wargach sromowych, przy wejściu go pochwy, czy na tylnej bądź przedniej jej ścianie, nie należy je.


Witam, od około dni borykam się z bolącymi guzkami na wargach sromowych, jest ich az róznej wielkości są mocno. Witam, tygodnie temu wyczułam mały guzek, mniejszy od wielkości groszku po zewnętrznej stronie wargi sromowej większej niemalże przy miejscu zgięcia z udem. Tydzień temu miałam przeprowadzany zabieg usuwania 'kaszanka' jednakże pani doktor powiedziała ze to 'cos' albo zniknęło albo jest zbyt głęboko.


Guzek nie boli, nie powiększa sie. Na Twoim miejscu nie obawiałabym się tak bardzo. Można się zarazić - wtedy na żołędzi członka, pod napletkiem powstaje biały osad. Infekcje grzybicze bywają kłopotliwe, ale można je wyleczyć.


Boli i trochę swędzi jeśli się go dotknie. Okolica też wydaje się być zmieniona zapalnie. Wizytę u ginekologa mam dopiero w piątek, bo nigdzie wcześniej nie mogłam się dostać.


Co może oznaczać mały guzek z lewej strony wargi sromowej ? Pytanie zadałam ze względu , że moja koleżanka odkryła na wardze sromowej małego guzka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty