poniedziałek, 8 maja 2017

Boli mnie żyła w nodze

Zapalenie żył w nodze najczęściej współwystępuje z zakrzepicą żył, której powikłanie stanowi. Do objawów zapalenia żył kończyn dolnych zalicza s. Piecze i boli mnie żyła w nodze , jak to załagodzić. Co do miejsca bólu to ewidentnie boli mnie żyła od przyśrodkowej strony nogi w linii długości kolana-znaczy od początku kolana do.


Tydzień temu podczas wstawania z łóżka straciłam czucie w nodze.

Noga mi się wykręciła, coś w niej pękło i cała spuchła. Pojechałam do szpitala, lekarz zrobił prześwietlenie, ale nie jest złamana ani zwichnięta. Mimo to, noga wciąż mnie boli, na zewnątrz pojawiła się boląca żyła. Ból promieniuje aż do palców.


Od mniej więcej roku co jakiś czas boli mnie lewa noga, naj gorszy ból jest od kolana w kierunku stopu, powyżej kolana nieco słabszy. Kiedy chodzę bólu tak nie odczówam ale jak usiąde, kucne lub się położe ból jest nie do zniesienia. I tak to trwa dwa czasem trzy dni.

Od sierpnia zeszłego roku odczuwam ból prawej nogi. Zaczęło się znienacka, od kolana, a następnie ból przeszedł do biodra i stopy - i tak zostało. Odczuwam ciągły, rwący ból w całej kończynie oraz dochodzące do tego bóle różnego rodzaju (krótkie przeszywające, piekące, tępe). Okolice żył, w których trwa stan zapalny, są czerwone, obrzęknięte i bolą.


Ból nóg może dokuczać nie tylko podczas chodzenia, ale i odpoczynku, obniżając komfort życia. Pierwsza, która nasuwa się na myśl, to oczywiście zmęczenie. Jednakże przyczyn bólu nóg jest znacznie więcej. Wymieniamy tylko niektóre z nich. Wg opisu badania wszystko ok.


Postanowiłam zrobić badanie D-dimerów wynik 2( norma do 500). Czyli wszystko w normie wg lekarza. Minęło pół roku w stresie i na szukaniu pomocy - bezskutecznie. Ogólnie rzecz biorąc bolą mnie żyły. Zazwyczaj na nadgarstku lub w zgięciu nogi.


Ach i mam na jednej z nóg taką dłuugą ŻYŁĘ taki jakby pająk.

Czy to znaczy, że będę mieć kiedyś żylaki? Co może być przyczyną że pojawia się ból żył i drętwienia ręki? Od dni ledwo chodzę, zaczęło sie od bólu z dołu kręgosłupa promieniujacego do całej lewej nogi po dniach boli mnie cała noga, jest sina i spuchnieta gdy podnoszę nogę lub ją zginam odczuwam największy ból w udzie.


Nie wiem od czego to jest. Zalewają mnie poty od wczoraj mam stan podgoraczkowy. Boli mnie w klatce piersiowej gdy próbuje oddychać.


Ból łydek występuje często podczas chodzenia, po bieganiu oraz w nocy. Najczęściej boli z tyłu nogi i pod kolanem. Przyczyną bólu może być zakrzepica. Ból w pachwinie może być objawem wielu chorób lub wynikiem urazów.


Dopiero dokładne badania pozwolą stwierdzić, czy ból pachwiny wynika z choroby zwyrodnieniowej kręgosłupa, martwicy kości, kamicy moczowej, tętniaka aorty czy np. Boli minie tylko prawa noga w różnych miejscach i tak jak to napisałaś ból wędruje łazi. Kiedyś jak więcej pochodziłem bolało mnie biodro ból przemieszczał się po kilkunastu godzinach na pachwiny( i prawe jądro - zrobiłem parę razy USG nic na nim nie ma ) potem uda, później kolano a kończył na stopie. W ciągu roku razy zlapaly mnie korzonki (kto zna to wie coz to za przeokrutny bol) Za razem rodzinna stwierdzila ze tak nie może być i dala skierowanie do neurolog.


Rwący ból pośladku promieniujący na nogę to z reguły objaw rwy kulszowej lub mięsień pośladkowy średni. Często pojawia się w ciąży. Dolegliwości mogą być bardzo uciążliwe i długotrwałe.


Chorzy często przez długi czas chodzą od lekarza do lekarza w celu uzyskania prawidłowej diagnozy oraz leczenia. Bol w nocy nie pojawia się. Bol jest taki Piekacy trochę drętwieje palec co to może być?


Czasami promieniuje do tylnej części uda. Od kilku dni, w nocy, budzi mnie ostre kłucie w lewym paluchu u nogi. Ból Żył W Nodze - informacje, zdjęcia, materiały video.


Moją mamę, od pewnego czasu bolą nogi, najbardziej od kalan w dół. Tylko tyle ci powiem, jest to ból miażdżący. Sprawia wrażenie jakby ktoś mi łamał kości-mówi ze łzami w oczach-i jest on tylko u jednej nogi. Na pewno nie jest to bolerioza. Mama ma lat, oprócz mnie ma jeszcze.


Spuchnięcie jednej nogi, ból w łydce i jej zaczerwienienie nie powinny być bagatelizowane przez pacjentów i lekarzy. Mogą to być objawy żylnej choroby zakrzepowo-zatorowej, która w ciągu kilku sekund może doprowadzić do śmierci – przypominają eksperci. W Polsce skala zachorowań jest ogromna.


Lekarze stawiają taką diagnozę ponad tysiącom pacjentów rocznie! Co godzinę w Polsce z tego powodu amputowana jest kończyna! Jak leczyć bolące nogi- diagnoza i co dalej? W listopadzie lewa noga zaczęła mnie boleć tak bardzo, że nie mogłam chodzić.


Jak tylko wstawałam z łóżka, odczuwałam tak potworny ból, że nie byłam w stanie stanąć na tej nodze.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty