wtorek, 23 maja 2017

Ból warg sromowych po porodzie

Trzy tygodnie temu urodziłam synka. Czuję się dobrze poza tym, że od kilku dni coraz bardziej boli mnie srom. Momentami nie do wytrzymania. To jest taki ciągnący ból.


Ból warg sromowych to częsta kobieca dolegliwość, skarżą się na nią czasem także dziewczynki. Objawy te są wskazaniem do wizyty u ginekologa, ponieważ mogą być objawem bardzo poważnych chorób, w tym raka.

Wulwodynia to przewlekła choroba objawiająca się kłującym bólem lub uczuciem dyskomfortu okolicy sromu, pochwy a nawet pośladków czy odbytu. Ból ten może być umiejscowiony konkretnie lub występować na rozległym obszarze narządów rodnych kobiety. Ból krocza i warg sromowych Proszę o odpowiedz na moje pytanie. Bardzo boli mnie krocze i wargi sromowe.


Jest to ból jakby po potłuczeniu. Czuje skurcze miesni w kroczu. Mam upławy białe bezwonne. Dodam ze przechodziłam jakiś czas infekcje pochwy.


Choroby sromu i warg sromowych mogą dawać różne objawy i być spowodowane różnymi schorzeniami.

Oprócz pieczenia, świądu, zaczerwienienia i obrzęku warg sromowych, czasem dominującą dolegliwością może być ból sromu. Jego charakter może być różny – od piekącego, silnego bólu, po kłujący, świdrujący. Wygląd warg sromowych większych i mniejszych po porodzie wraca do stanu przed ciąży, jednak u kobiet, które rodziły siłami natury, może rozwinąć się krwiak krocza. Powoduje sine zabarwienie warg sromowych oraz ich obrzęk.


Poród a wygląd warg sromowych Witam serdecznie Jestem juz miesiecy po porodzie pomimo cwiczen Kegla etc. Nic nie pomaga w moich dolegliwosciach. Zostalam nacieta wzdloz. Korekta warg sromowych jest coraz częstszym zabiegiem – nie tylko dla kobiet po porodzie, ale dla wszystkich, które pragną czuć się komfortowo. W ostatnim czasie coraz więcej pacjentek zgłasza się do gabinetów, aby poprawić wygląd warg sromowych.


Plastyka pochwy i krocza nie jest już tematem tabu. Obrzęk warg sromowych i ból jest dostatecznym powodem, aby Pani zgłosiła się do lekarza. Nie są to objawy normalne po porodzie.


Bez zbadania Pani żadna pomoc nie jest możliwa. Powodem może być zapalenie, uczulenie, podrażnienie, odbiałczenie. Poporodowy ból krocza pojawia się u wszystkich kobiet rodzących siłami natury.


Na ból krocza po porodzie szczególnie narażone są rodzące, u których konieczne było nacinanie krocza, zszywanie krocza, poród kleszczowy lub inne ingerencje wspomagające przebieg porodu. Poporodowe bóle krocza są jak najbardziej naturalne i normalne - mocno naciągnięte tkanki powracają powoli do. Witam, jestem tygodni po porodzie SN.


Rana prawie się wygoiła.

Po dłuższym staniu pojawia się jednak uczucie rozpierania w wargach sromowych, bliżej spojenia łonowego. Do tego czuję swędzenie w pochwie i na wargach sromowych,. Co oznaczają zółte upławy po porodzie? Piekący ból w piersiach po karmieniu.


Chodzi o to, że przed porodem moje mniejsze wargi sromowe były lekko wystające poza większe (zewnętrzne jak kto woli). Zwróciłaś uwagę, że po porodzie na twoich nogach pojawiły się nietypowo układające się żyły wychodzące spod pośladków, a od jakiegoś czasu odczuwasz przewlekły ból w dole brzucha. Okropny ból warg sromowych przy podcieraniu. Grzybica warg sromowych.


Wszystko, czego możesz nie wiedzieć o wargach sromowych. O ile te pierwsze miną zaraz po porodzie, to z żylakami. Choroby warg sromowych, to pod względem przyczyn i objawów bardzo zróżnicowana grupa. Niektóre z nich są łagodne i ustępują samoistnie, inne, takie jak rak czy czerniak sromu, są o wiele poważniejszymi schorzeniami. Pewnie już po sprawie, ale ja miałam coś takiego.


Jeszcze ze tygodnie po porodzie mnie bolało, rwało jak stałam. Nie pamiętam czy po stronie szycia czy po przeciwnej. W końcu zdecydowałam się oglądnąć swoje “podwozie”.


No i okazało się, że jedna z warg sromowych jest spuchnięta.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty