piątek, 23 marca 2018

Srom po porodzie zdjęcia

Helen O’Connell, wybitnej urolog z Australii, zaprezentował zdjęcia łechtaczki, wykonane za pomocą rezonansu magnetycznego. Pokazano jej kompleksową budowę, a przede wszystkim zwrócono uwagę na wynikające z tego konsekwencje. Re: pochwa po porodzie Nie zakładaj od razu najgorszego.


Ja rodziłam w zwykłym szpitalu siłami natury z nacięciem krocza i moja pochwa raczej nie wymaga rehabilitacji. Nacięcie nie boli a do szycia znieczulają. Następnego dnia po porodzie mogłam chodzić i siadać bez większego problemu.


Srom kobiecy – w ciąży, po porodzie. Wygląd sromu kobiecego zmienia się w ciąży, a także już po porodzie. Zmiany w jego wyglądzie spowodowane są burzą hormonalną.


Z tym, że tuż po porodzie (tzn kiedy wróciłam ze szpitala) tak nie było i jeszcze tygodnie po też nie, zrobiło się tak trochę później. Jeśli chodzi o wyglą nie przeszkadza mi to, boję się natomiast wypadania pochwy (z czasem mięśnie wiotczeją), a jeśli chodzi o seks to niestety jak przed porodem lubiłam pewną pozycję. Każda młoda mama marzy, by po porodzie jak najszybciej wrócić do formy.


Okres połogu, kiedy dochodzi do siebie po tym ogromnym wysiłku, nie jest najłatwiejszy, towarzyszą mu dolegliwości w obrębie miejsc intymnych. Kobieta czuje się obolała i zależy jej, by pochwa po porodzie jak najszybciej wróciła do kształtu sprzed tego momentu. Panie zastanawiają się też, jak będzie ona. Czy można podróżować po zdjęciu szwów z miejsca intymnego?


WARGI SROMOWE mniejsze Planowane zdjęcie szwów na ten sam dzień co wyjazd na wakacje? Jak z bólem po ich zdjęciu? Dam radę funkcjonować tego dnia ? Zdjęcie szwów nie powinno w żaden sposób stanowić przeciwwskazania do podróży.


Warszawie, w Krakowie, we Wrocławiu, w Łodzi czy w Szczecinie. Jest to jednak odczucie subiektywne i inne u każdej kobiety. Niektóre panie mają problem z porównaniem stanu dróg rodnych przed porodem i po urodzeniu dziecka. Część kobiet stwierdza, że ich pochwa znacznie się zwiększyła po porodzie, co stanowi problem natury seksualnej. Inne pacjentki twierdzą zupełnie coś odwrotnego.


Amerykańska blogerka Becky Vieira opublikowała na swoim koncie na Instagramie zdjęcia z pierwszego tygodnia po porodzie. Kobieta postanowiła pokazać, jak faktycznie wygląda kobieta w połogu. Zdjęcia są bardzo naturalistyczne i ukazują szpitalną rzeczywistość kobiet tuż po porodzie. Witam serdecznie, Mam pytanie,które nie daje mi spokoju.


Od porodu minęło roku. Od samego początku zauważyłam,że moja szparka sromowa nie wygląda tak jak przed porodem. Widać w niej jakby jakiś mięsień,nie wiem co to może być. Gdy byłam na kontroli Pani doktor powiedział mi,że muszę mieć pamiątkę po porodzie.


Po przeprowadzonej nielegalnie operacji jest w fatalnym stanie. Nikt nawet nie wie, czy ludzie, którzy wycięli nerkę byli lekarzami! Toksyczna WARSZAWA: To tutaj mieszkają najbardziej zestresowani Polacy! Mieszkańcy stolicy kilka razy w tygodniu jedzą fast foody, nie mają czasu na sport i najwięcej palą. Po cesarze robi się blizna co osłabia ją, utrudnia powrót do swoich rozmiarów w dodatku jest sztucznie oczyszczona podczas zabiegu i często potrafi zostać wystający brzuszek.


Nawet ćwiczyć nie powinno się pół roku, jestem 10mies po porodzie naturalnym i to wszystko pisze z własnego doświadczenia bo mam porównanie w obu przypadkach. Już myślałam,że przetrwam spokojnie ostatni miesiąc ciąży, ale widzę,że nie będzie tak wesoło. Prawie każda kobieta w ciąży zastanawia się, czy jej pochwa po porodzie będzie wyglądać inaczej.


Zmiany, jakie zachodzą w ciele kobiety podczas ciąży, oraz zmiana pochwy po porodzie to rzecz nieunikniona. Krocze po porodzie ulega zmianom, ale jak duże będą to zmiany, zależy od wielu indywidualnych czynników. Nawet gdy znajomi przychodzą z prezentami - wszystkie są dla bobasa.


Odpowiednia koszula to oczywiście drobny szczegół w tym wydarzeniu, ale mam wrażenie, że z takich. Zwykle trwa sześć tygodni. Po porodzie Twoje ciało wraca do normy. Może jednak zdarzyć się tak, że będzie trwał krócej lub dłużej.


Kochane Mamy życzymy Wam by ten trudny czas po porodzie minął Wam szybko, bezboleśnie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty