poniedziałek, 12 marca 2018

Bol żylaków

Oprócz konsultacji naczyniowej (trzeba wykonać USG Doppler żył kończyn dolnych celem dokładnej oceny stanu naczyń żylnych kończyn dolnych), oczywiście decyzji w sprawie operacji żylaków, należałoby jeszcze wykonać RTG odcinka lędźwiowo-krzyżowego i ewentualnie skonsultować się z neurologiem, gdyż dolegliwości mogą mieć dodatkowe tło neuralgiczne. Zobacz też: Kto jest narażony na żylaki? Pierwszym objawem alarmowym jest uczucie ciężkich nóg, pojawiające się zwłaszcza wieczorem.


Bol żylaków

Jeśli zaczynają puchnąć stopy, łydki i okolice stają się wyraźnie grubsze, czas udać się do lekarza. Im wcześniej zaczniemy działać, tym skuteczniejsze będzie leczenie i zapobieganie dalszym konsekwencjom żylaków. Aby nie dopuścić do konieczności leczenia operacyjnego zakrzepicy żył głębokich i owrzodzenia podudzi, działania należy wdrożyć już przy pierwszych objawach żylaków kończyn dolnych. Pajączki na nogach, ból nóg od kolan w dół czy spuchnięte k. Proponuję wizytę w poradni flebologicznej. II stopień ucisku), o ile nie ma Pani zmian miażdzycowych w obrębie tętnic kończyn dolnych.


Witam, dni temu przeszłam zabieg żylaków. Usówane miałam żyły z czego jedna od samego uda. Mam dużo licznych nacięć, szwy z boku kolana, na lydce i pachwinie. Od dwóch dni zauważyłam dość mocne zgrubienie na górze uda pod pachwiną jakby to była żyła która bardzo boli, nie potrafię dobrać odpowiedniej pozycji żeby nie dokuczał mi ból, momentami czuję od środka.


Bol żylaków

Najczęstszą przyczyną jest naturalny postęp choroby. Należy pamiętać, że w ciągu kilku lat może dojść do nawrotu żylaków nawet po doskonale zaplanowanej i wykonanej operacji. Teleangiektazje (pajączki naczyniowe) są poszerzonymi żyłkami położonymi płytko w skórze. Mają głównie znaczenie kosmetyczne i rzadko wywołują dolegliwości bólowe.


Nie są bolesne i rzadko powodują obrzęk. Problem ten dwa razy częściej dotyczy kobiet, niż mężczyzn. Z żylakami mogą się wiązać takie objawy jak pulsujący ból, zmęczenie, uczucie palenia i ciężkości w nogach. Z czasem pod skórą coraz bardziej zaczynają być widoczne nabrzmiałe naczynia krwionośne. Chirurgiczne leczenie żylaków może być bardzo kosztowne.


Wszystkie składniki umieść w czystym słoju i zostaw na minimum godzin. Po tym czasie, możesz użyć kilku kropli mikstury do masażu żylaków. Po kilkuminutowym masowaniu owiń nogi bawełnianą gazą i zostaw okład na całą noc. Początki i objawy obejmują niekiedy od razu widoczne żyły, przy czym mogą nie pojawiać się inne oznaki choroby.


Pamiętaj, że początki żylaków to świetny czas na stosowanie odpowiednich maści. Objawy żylaków – ból, opuchlizna, uczucie ciężkich nóg. Mam problem z bolącymi jądrami, a mianowicie: odczuwam ból lewego jądra, oczywiście poszedłem z tym do lekarza, a nawet dwóch, żeby uniknąć błędnej diagnozy, oboje stwierdzili, że wszystko jest OK. Jeden wysłał mnie na usg i też niby wszystko ok, miałem badanie prostaty i wszystko ok (delikatnie powiększona), a w lewym jądrze odczuwam dalej ból (okresowy), ale czasami. Do powstawania żylaków przyczynia się zaburzony odpływ krwi z kończyn dolnych.


Innymi czynnikami mającymi wpływ na ich rozwój są: otyłość, pozostawanie w pozycji stojącej oraz uwarunkowania genetyczne. Istnieje jednak wiele sposobów na leczenie żylaków, a w dodatku nie potrzeba na nie recepty. Jestem rok po operacji żylaków , metodą stripping.


Od początku noga mnie bolała zwłaszcza w miejscach gdzie żyły były wyciągane. Lekarz uspokoił mnie że do miesięcy po zabiegu mogę odczuwać ból. Po miesiącach ból zelżał a noga bolała owszem ale wcześniej też pobolewała to nie zwracałam na to uwagi. Jestem miesiąc po operacji żylaków kończyny dolnej, prawej.


Od tygodni cierpię z powodu silnych bólów tejże nogi, byłam u kontroli w szpitalu , w którym mnie operowano, mówiłam o silnych bólach, lekarz stwierdził, że tak musi być i że jak boli to tabletka przeciwbólowa tyle z porady. Witam piszę z prośbą o pomoc, leczę się na zylaki powróżka nasiennego III stopnia miałem je usuwane lat temu i powtórnie nawróciły urolog zapisal mi trzy leki( nimesil,diosminex, venoruton forte) ból lewego jądra jakże i prawego nie zniknęły, ból promieniuje do pachwin i nerek. Ok miesiąca temu wyczułem na lewym. Zapalenie żył w nodze najczęściej współwystępuje z zakrzepicą żył, której powikłanie stanowi.


Do objawów zapalenia żył kończyn dolnych zalicza s. Zaleca się przyjmowanie leków usprawniających krążenie żylne i wzmacniających żyły, noszenie pończoch lub rajstop uciskowych oraz aktywność fizyczną. Jeśli doszło do utworzenia żylaków, usuwa się je operacyjnie, bo ich powikłaniem bywają stany zapalne żył powierzchownych lub głębokich.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty