piątek, 16 marca 2018

Ból żyły pod kolanem

W wielu przypadkach przyczyną bólu kolana z tyłu jest torbiel Bakera. To rodzaj cysty wypełnionej płynem, która może rozwinąć się równolegle z przeciążeniem stawu czy cho. Wszystko zależy od rodzaju urazu, jego siły i stopnia uszkodzenia struktur.


Ból pod kolanem po urazie. Za ból pod kolanem w wielu przypadkach odpowiedzialna jest torbiel Bakera. Jest to cysta powstająca na skutek choroby zwyrodnieniowej lub przeciążenia stawu kolanowego. Terapia opiera się na zastopowaniu odpowiedniej farmakoterapii i fizykoterapii. Najczęściej ból pod kolanem pojawia się przy chodzeniu.


Z tą przypadłością mamy do czynienia głównie u osób starszych, jednak wiek nie jest tutaj regułą, gdyż skarżyć się na niego mogą również ludzie młodzi. Re: bol pod kolanem z tylu zgięciu z tyłu kolana ze stanem zapalnym,swędzeniem. Potem będzie promieniować ból nerwu do pośladka a potem możne być jeszcze gorzej. Zdjęcie zrób prywatnie,nie jest to duży.


Dzień dobry, od dwóch dni boli mnie lewa noga pod kolanem. Bólowi nie towarzyszy obrzęk, ani podwyższona temperatura, nie skręciłam nogi. Najgorzej jest chodzić po schodach, gdy zginanie kolana jest znacznie większe. Opisane dolegliwości mogą sugerować naczyniowe pochodzenie bólu, jednakże trudno powiedzieć czy prawdopodobną przyczyną jest zakrzepica żył głębokich. Objawy w Pani przypadku są słabo nasilone, jednakże warto pamiętać, że zakrzepica żył głębokich często przebiega bezobjawowo lub z lekkimi objawami.


Na dodatek każde z nich ma innych mechanizm i wymaga odpowiednio dobranego leczenia. Po rozruszaniu nogi, ból ustępuje, jak chodzę nie boli - dolegliwosc dotyczy jednego kolana i trwa juz od kilku miesiecy. Warto dodać, że najczęściej chodzi o te przednie.


Dość często na podwórku gramy z kolegami troche starszymi w piłkę. Ja staram sie i nieco popisuje, żeby nie mieli mnie za szczyla. Od jakiegoś tygodnia odczuwam ból pod kolanem.


Nie jestem taki umięśniony, ale lubie chodzić na siłownie i troche sie pomęczyć. Kontuzja kolana - to największy wróg biegaczy. Pod tą ogólną nazwą wyróżniamy jednak wiele urazów, niekoniecznie związanych z samych stawem kolanowym. Zobacz, co się za nimi kryje, dowiedz się więcej o przyczynach i doraźnym leczeniu. KLIKNIJ NA GRAFICE W MIEJSCE BÓLU, A POSTARAMY SIĘ POMÓC!


Kilka tygodniu temu - mniej więcej dwa - po dłuższym spacerze zaczęłam odczuwać ból w lewej nodze, z tyłu, pod kolanem. Wczoraj, w trakcie kolej. Bolesna Żyła Pod Kolanem. Co prawda dość widoczne żyły mam w wielu miejscach, jednak wszystkie inne są typowo proste.


Niestety żyła ta często daje o sobie znać uczuciem bolesnego ściągania w nodze. Czy tego typu zmiany leczy się farmakologicznie czy naprawia chirurgicznie? Po wyciśnięciu ropy ból zniknął, zmiana.


Mam lat i od kilku lat mam problem z bolącymi żyłami pod kolanami. Z biegiem czasu pojawia się ich coraz więcej i są coraz bardziej widoczne. Największy ból pojawia się kiedy dużo chodzę w ciągu dnia. Czy to objawy żylaków czy może jakaś inna choroba?


Witam, mam lat, choruję na łuszczyce skóry już 7lat, stosuję tylko płyn do skóry diprosalic, maść: protopic. Witam mam pewien problem Trenuje piłkę nożną i podczas gry i po treningu a nawet po zwykłym chodzeniu czuje okropny ból pod kolanem. Wstawię zdjęcie tego wybrzuszenia pod kolanem i czy ktoś może mi poradzić co mogę z tym zrobić. Chce je usunąć, ale bardzo się boje zabiegów chirurgicznych. Boje się bólu i ogólnie.


A najlepiej podobno usuwa się zabiegami. Nie chce, żeby mi blizny zostały, ale chce usunąć wszystkie. A maść raczej tu za bardzo nie pomoże. Chciałam się poradzić co mam zrobić w tej sytuacji. Od mniej więcej roku co jakiś czas boli mnie lewa noga, naj gorszy ból jest od kolana w kierunku stopu, powyżej kolana nieco słabszy.


Kiedy chodzę bólu tak nie odczówam ale jak usiąde, kucne lub się położe ból jest nie do zniesienia. I tak to trwa dwa czasem trzy dni. Potwierdzenie rozpoznania zakrzepicy żył nóg – badanie USG-D Potwierdzenie diagnozy uzyskujemy po zbadaniu żył głębokich pacjenta za pomocą aparatury dopplerowskiej. Chorym z objawami zakrzepicy należy wykonać tzw. USG żył w czterech punktach: w pachwinach i pod kolanami.


To choroba zakaźna wywołana patogenami przenoszonymi przez kleszcze, może mieć przykre konsekwencje stawowe, sercowe i neurologiczne. Borelioza może powodować ból i obrzęk kolana, które mogą sugerować, że krętki Borrelia przeniknęły do naszego organizmu od przenoszącego je kleszcza.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty