czwartek, 24 sierpnia 2017

Żylaki powrózka nasiennego a ciąża forum

Mój znajomy miał żylaki powrózka nasiennego, w styczniu tego roku miał zabieg,przed zabiegiem miał 10ml plemników ,po zabiegu miał 22ml ,jakościowo może nie były najlepsze bo w ruchu kat. A nie miał wcale czyli ale jego żona zaszła w lipcu w ciążę czyli jemu zabieg pomógł. My z mężem stoimy przd decyzją czy operować żylaki, czy zostawić je w spokoju.


Zastanawiam się czy embolizacji poddawana jest żyła jądrowa czy tętnica? Jak sie okazalo moj M takze ma zylaki powrozka nasiennego , z lewej strony.

Czekamy na operaje, nie wiem jak bedzie ona przeprowadzona, dowiemy sie tego na wizycie z lekarzem, ktorej jeszcze nawet nie mamy. Musimy cierpliwie czekac Ponoc po tej operacji u mezczyzn jest poprawa. Po operacji nie wolno sie przesilac do miesiaca czasu.


Splot ten wchodzi w skład powrózka nasiennego w jego odcinku mosznowym, nad jądrem. Już ponad lata staramy się o ciążę bezskutecznie, mąż ma b. Splot wiciowaty stanowi część powrózka nasiennego w jego odcinku mosznowym, nad jądrem. Witam jakoś od dni odczuwam delikatne bóle lewego jadra , nie miałem zamiaru długo z tym czekać i udałem się prywatnie do Urologa który z miejsca postawił diagnozę że to żylaki lewego powrózka nasiennego i dał mi skierowanie do szpitala w celu operacji.

Mamy cieniutki wynik nasienia tzn. Ilość i ruchliwość po seriach zastrzyków Biogandylu poprawiła sie - prawie w normie. Badania poziomu hormnów we krwi jest OK problem w tym , że po USG stwierdzono żylaki powrózka nasiennego no i skierowanie do szpitala na operacje.


W trakcie badania urolog wyczuwa żylaki jako guzowate twory w obrębie moszny, nad jądrem. Mam lat i żylak po lewej stronie moszny. Po wytrysku odczuwam niezbyt silny, aczkolwiek dokuczliwy ból lewego jądra, wewnętrznej części lewego uda, pachwiny, czasem biodra, także przy większym wysiłku, przy dłuższym staniu w jednym miejscu, przy siedzeniu tak samo. Witam, jestem łukasz z torunia, w piątek o 11tej miałem zabiego na żylaki powrózka nasiennego stopnia, widoczne gołym okiem.


Cześć, U mojego męża zdiagnozowano żylaki powrózka. Urolog oczywiście zalecił operację, zakładając że to one mogą być przyczyną słabych wyników nasienia (liczba plemników prawidłowych waha się od do , słaby ruch postępowy, natomiast liczba plemników i żywotność wysoka). Jedną z metod leczenia tej dolegliwości jest operacja żylaków powrózka nasiennego.


Chciałabym się dowiedzieć czy każdy meżczyzna cierpiacy na żylaki podwózka nasiennego bedzie miał problemy z. Polegają one na skręcaniu, poszerzaniu i wydłużaniu się żył zbierających krew z jądra - tzw. Objawy Wielu mężczyzn dotkniętych żylakami nie odczuwa żadnych dolegliwości. Dlaczego tworzą się żylaki powrózka nasiennego Żylaki powrózka nasiennego (z łac. varicocele) to poszerzenie, poskręcanie i wydłużenie naczyń żylnych zbierających krew z jądra i tworzących w obrębie moszny tzw. Stanowi on część powrózka nasiennego w jego odcinku mosznowym, nad jądrem.


Czy żylaki powrózka nasiennego prowadzą zawsze do niepłodności?

Lekarz stwierdził u męża jakiś czas temu żylaki, powiedział, że wszystko jest w porządku jeśli nie dokuczają. Miałem żylaki powrózka nasiennego przez parę lat po lewej stronie moszny i co gorsza bałem się iść do lekarza. Po pewnym czasie myślałem że to guz i że mam raka.


Napisałem to kiedyś w jakimś zeszycie. Któregoś dnia mama znalazła w moim pokoju ten zeszyt i przeczytała moje notatki. Naczynia te biegną wzdłuż powrózka nasiennego, a następnie tworzą żyłę jądrową. Nieleczone żylaki powrózka nasiennego a konsekwencje Mam lat i zauważyłem, ze przy moim lewym jadrze są te żylaki widoczne po wykąpaniu.


Moje pytanie brzmi czy nie leczone żylaki mogą mieć jakieś konsekwencje. Witam od lata staramy się o dziecko i nic , mam tarczyce wię myśleliśmy że przez to mamy problemy, po jakims czasie okazało się że mąż ma żylaki powróża nasiennego. Jesteśmy już zapisani na operacje grudnia. Udało się wam po operacji zajsc w ciąże? Spowodowane jest to prawdopodobnie przez dwa mechanizmy.


Ja mam żylaki powrózka nasiennego drugiego stopnia. Oprócz USG warto zrobić badania nasienia. Jeśli sperma jest ok, a żylaki nie bolą, nie trzeba operować.


W wielu przypadkach żylaki po prostu są i nie mają większego wpływu na jakość nasienia. Dziewczyny której z Was udało się zająć w ciążę po operacji żylaków powrózka nasiennego u męża? I po jakim czasie od operacji?


Będę bardzo wdzięczna za odpowiedź. Poradnia informacyjna: Żylaki powrózka nasiennego. Umiejscowione są zwykle ponad jądrem. Często dotyczy ona młodych mężczyzn.


Niestety schorzenie to może mieć poważny, negatywny wpływ na płodność. Pacjenci skarżą się na ból jądra, ból w pachwinie, obrzęk jądra. Jest Pan młodym człowiekiem i prawdopodobieństwo takiego powikłania jest bardzo małe.


Z tego między innymi powodu wymaga odpow. Na pewno nie jest Pan bezpłodny na 1, nie musi się Pan tego obawiać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty