wtorek, 22 sierpnia 2017

Blizny po operacji żylaków

Blizny po operacji żylaków

Wszystko ładnie się goi, nie mam żadnych bólów a szwy już się zabliźniły. Niepokoi mnie natomiast jedna rzecz, otóż w miejscu gdzie była żyła widać dokładny jej kształt, tak jakby cień lub odcisk tej żyły. Nie wiem czy są to jedynie siniaki wewnętrzne po tej żyle, które wymagają więcej czasu żeby się. Jestem rok po operacji żylaków. Mam małych naciec i zaczynają stopniowo odpadać mi strupki , mimo to widzę, że blizny jakieś zostaną.


Stad moje pytanie czy da się coś zrobić żeby one zniknęły? Niestety potem wystąpiły nawrotowe żylaki na łydkach (szczególnie na kościach piszczelowych) i udach. Pierwszą operację żylaków miałam lat temu, metoda tradycyjna, wszystko goiło się idealnie i miałam spokój na jakieś lat. KOBIETA, LAT ponad rok temu Chirurgia Blizny Zgrubienia na skórze.


Przygotowanie do przeszczepu wysp trzustkowych. Postępowanie po operacji żylaków. Jeśli mam coś polecić na blizny to super sprawdza się olejek bio oil. Kilka miesięcy temu miałam operacje na kolano.


Po ściągnięciu szwów zostały blizny. Stosowałam kilka maści, ale nie widziałam rezultatów, moja przyjaciółka poleciła mi właśnie ten olejek więc stwierdziłam, że zaryzykuje. W takich przypadkach wczesna rehabilitacja ( już po pierwszej dobie po zabiegu ) podjęta jeszcze w szpitalu i kontynuowana w warunkach ambulatoryjnych pozwala na uniknięcie wielu wspomnianych powyżej powikłań. Wykorzystano materiały zawarte w Atlasie chirurgii on. Powikłania po strippingu żyły odpiszczelowej.


Czasami po operacji żylaków dochodzi do powierzchownego zakażenia ran, które w większości przypadków nie wymagają specjalnego leczenia. Rzadkim, jednak występującym w kilku procentach, przykrym powikłaniem może być może być uszkodzenie nerwu udowo-goleniowego, fizjologicznie przebiegającego w bliskim sąsiedztwie żyły. Decyzje powinny zostać wydane w podobnym okresie od złożenia wniosku.


Czasami kwestie medyczne wymagają dodatkowej opinii lekarza itp. Zarówno na udzie, jak i na podudziu, w miejscu przeprowadzenia zabiegu mam widoczne ciemniejsze plamy. W tym roku w sierpniu operowano mi jedna nogę.


Minął rok, a blizny nie bledną, są bardzo widoczne: nacięcia są blade, a wokół nich brązowa otoczka. Miałam miejscowo wycinaną żyłę - kilka nacięć na łydce z przodu, na których były założone małe szwy (zdjęte ok. dni po operacji). Po tym czasie chirurg zmienia opatrunek, usuwa szwy, jeśli były założone, bądź jeśli to konieczne nakłuwa naczynia wypełnione zakrzepłą krwią, podobnie jak to opisano w metodzie skleroterapii. Hospitalizacja po operacji laserowej często trwa nie dłużej niż kilka godzin. Ulegają samoistnemu wchłonięciu po upływie 2-tygodni.


Aż procent wszystkich operacji wykonuje się z powodu nawrotowych żylaków. Ma mocno przerośniętą bliznę pod piersią. Stosujemy presoterapię - od dwóch tygodni nosi koszulkę uciskową i zakładamy plastry silikonowe. Z efektu jestem bardzo zadowolona, ale zastanawiam się, czy. Ja na bliznę po operacji naklejam sutricon, takie silikonowe plastry.


Mam w takim miejscu, że jak zaczęłam smarowidłami to mi się zaczęła mazać ta blizna i odstawiłam. Plaster można jeden naklejać nawet kilka razy, więc są wydajne, a jeżeli chodzi o działanie to zaczynam widzieć efekty, bo blizna jest odczuwalnie bledsza i. Pacjent zwykle pozostaje na oddziale pooperacyjnym przez co najmniej – dni. Cały czas jest nadzorowany przez lekarza, niezbędne leczenie, bandaże są przeprowadzane. W kwietniu czeka mnie pierwsza operacja żylaków i stripping niewydolnej żyły odpiszczelowej od pachwiny do kostki.


Chociaż chirurg naczyniowy mówi że to jeden z bezpieczniejszych zabiegów to wiem że powikłania mogą wystąp. Metoda strippingu wymaga wykonania co najmniej cięć skórnych. W przypadku żyły odpiszczelowej jedno z cięć (długości ok.


2-cm), wykonywane jest w pachwinie, drugie (długości ok. cm) na łydce. KREM NA BLIZNY POOPERACYJNE - JAKI NAJLEPSZY ? Znalazłam na allegro krem na blizny i rozstępy No SCAR. Czy ktoś z Was miał okazję go stosować , albo wie coś na jego temat, cena w internecie jest niska w porównaniu z ceną w aptece. Dodam że jestem miesiąc po operacji pęcherzyka żółciowego i chcę aby ta blizna jak najszybciej. Praktycznie, gdy nie dochodzi do powikłań po wycięciu wyrostka robaczkowego, zabieg wykonano standardowo, pacjent nie jest silnie obciążony internistycznie, chory nie wymaga żadnych specjaln.


Od tygodni cierpię z powodu silnych bólów tejże nogi, byłam u kontroli w szpitalu , w którym mnie operowano, mówiłam o silnych bólach, lekarz stwierdził, że tak musi być i że jak boli to tabletka przeciwbólowa tyle z porady. Cena od 8zł Zapytaj o raty. Operacja usunięcia żylaków kończyn dolnych.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty