czwartek, 17 sierpnia 2017

Czy żylaki są dziedziczne

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników. Cały dzień za biurkiem lub na stojąco. W efekcie na nogach pojawiają się siateczki żyłek.


Taka przypadłość może być także dziedziczna. To, jakie są kobiety w twojej rodzinie może także wiele mówić o tobie samej. Dotyczy to nie tylko twoich zdolności, ale także stanu zdrowia. Tweet: Choroby dziedziczne: żylaki.


Jak tak to czy da sie przed nimi jakoś ustrzec? Moja mama ma żylaki, babcia, i moja ciocia też, więc się boje że ja też będę mieć. Najczęściej występują w dolnych częściach kończyn dolnych.


Jedną z ich przyczyn są czynniki genetyczne. W przypadku występowania żylaków u obojga rodziców istnieje bardzo duże ryzyko pojawienia się żylaków na nogach u dzieci. Summer Sanders, amerykańskiej pływaczki, czterokrotnej medalistki olimpijskiej. Dziedziczy się je po dzieciach. Drodzy Panstwo Zylaki sa min.


W rodzinie mojej mamy żylaki są dziedziczne , natomiast ze strony taty przeciwnie. Praesente medico nihil nocet. W obecności lekarza nic zaszkodzić nie może.


Jeśli jesteś kobietą i ktoś w Twojej rodzinie ma lub miał żylaki, to możesz czekać aż rozwiną się one u Ciebie albo coś z tym zrobić. Ich potoczna nazwa to hemoroidy. Miała je Twoja babcia, miał je Twój dziadek, a teraz ma je Twoja mama lub Twój tata? Jeśli w Twojej rodzinie pojawiły się żylaki, to oznacza, że ryzyko wystąpienia ich u Ciebie również jest bardzo wysokie.


Wśród badaczy tej problematyki ta kwestia pozostawała otwarta i kontrowersyjna przez długi czas. Naukowcy przeprowadzili ogromną liczbę eksperymentów i badań w dziedzinie genetyki. Powstające zmiany są jednak mniejsze i bezpieczniejsze od tych sprzed operacji. Narażone są na nie osoby wstrzymujące defekację, długo przesiadujące na muszli, nie wypróżniające się do końca.


Często tak się zdarza, że w rodzinie na hemoroidy cierpi np. Czy da się oszukać geny. Wszystkie schorzenia żylne, w tym również hemoroidy, mogą być dziedziczne.


Mam nadzieję, że ktoś tutaj będzie w stanie rozwiać moje wątpliwości i udzielić jakichś rad. A gdzie się pojawiły te. Są to produkty uciskowe, które łagodzą bóle, zmniejszają obrzęki i przynoszą ulgę osobom. I nie chodzi tylko o to, że widoczne żyły szpecą nogi.


Nieleczone żylaki mogą zagrozić naszemu życiu. Dlatego musimy robić wszystko, by się ich ustrzec, a gdy się pojawią - fachowo usunąć. Nieraz zauwazam na moich nogach fioletowe żyłki ale one po pewnym czasie znikają i znów sie pojawiają czy to mogą byc objawy czy moze to tylko przemęcznie nóg?


Miłość to partia kart, w której wszyscy oszukują - mężczyźni, by wygrać, kobiety, by nie przegrać. Mam lat, a przez to, że w mojej rodzinie od strony mamy wszystkie kobiety mają żylaki ja też już mam. To nie jest niemożliwe jak uważa większość ludzi (można mieć w tym wieku żylaki, bo one są dziedziczne). Zgrubiałe, nierówne, czasem poskręcane i przebarwione fragmenty żył (widoczne gołym okiem), zwykle występujące na nogach. Nie są jedynie defektem kosmetycznym – świadczą o poważnej chorobie, jaką jest niewydolność żylna, która rozwija się wskutek nadciśnienia żylnego, z powodu m. Mam lat i żylaki na nogach.


Wysokich obcasów nie noszę, nie mam też nadwagi, nie bylam w ciąży. Nie są jeszcze wielkie, ale wolę coś z nimi zrobić zanim będzie za późno. Nie wiesz jak rozpoznać żylaki? Zastanawiasz się, czy pajączki, które ostatnio zauważyłaś, są groźne? Sprawdź, co może świadczyć o tym, że masz żylaki i kiedy powinnaś zgłosić się do flebologa, który specjalizuje się w leczeniu żylaków.


Jeśli jedno z twoich rodziców je ma, prawdopodobieństwo, że się pojawią u ciebie w wieku dorosłym, wynosi proc.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty