czwartek, 24 sierpnia 2017

Czarny guzek na wardze sromowej

Przyczyną guzka na wardze sromowej jest najczęściej torbiel zastoinowa, czyli kaszak. Twarda i bolesna grudka może wskazywać na zapalenie gruczołu Bartholina. Czarny guzek na wardze sromowej większej Witam. Kilka dni temu zauważyłam na prawej wardze sromowej większej guzek, jakby wystającą kulkę.


Dotyk był nieprzyjemny, ale nie bolesny. Dzisiaj trano po przebudzeniu zobaczyłam, ze ten guzek stał się czarny! Jestem przerażona, dotyk zaczyna być bolesny.


Witam, zauważyłam na mojej wardze sromowej (większej, daleko od ujścia do pochwy) malutki guzek, jakby uwypuklenie. To coś jest koloru prawie czarnego. Nie boli, ani przy dotyku, ani normalnie. Nie jest wypełnione ropą, nie krwawi, itd.


Na wardze sromowej mam okrągły czarny pieprzyk. Musiał urosnąć w przeciągu miesięcy. Nie zauważyłam tego, gdyż jest w takim miejscu, że nie zwracałam na niego uwagi. Do wizyty skłonił mnie także guzek na pachwinie co jak teraz mi się wydaje i zasugerował ginekolog, jest to powiększony węzeł.


Jest czarny idealnie okragly i wypukly. Guzek na wardze sromowej – metody leczenia. W każdym przypadku konieczna jest wizyta u lekarza ginekologa, który rozpozna konkretną przyczynę występowania guzka lub narośli.


Każdy guzek może być oczyszczony przez ginekologa, który zadba o odpowiednie odkażenie miejsca ze stanem zapalnym. Nie należy czekać na samoistne pęknięcie. Hej dziewczyny, mam pytanie,czy ktoras z Was kiedykolwiek miala przypadek ze miala narosl na Wardze Sromowej? Obecnie jestem w tygodniu ciazy,dzis poszlam wziasc prysznic i wyczulam jakas narosl,po obejzeniu,co nie bylo latwe, widze ze jest to mala kulka, na gornej wardze. Ja swoj guzek odkryłam jakieś 2-dni temu, znajduje sie on na wardze sromowej mniejszej blisko łechtaczki, jest lekko zaczerwieniony (bez widocznej roopy, przynajmniej tak mi sie wydaje) w kształcie przypomina ziarnka grochu a co najgorsze boli.


Jakis czas temu na wardze sromowej wiekszej pojawil mi sie maly ciemny guzek. Umiejscowiony jest na szczycie (pomiedzy wewnetrzna a zewnetrzna strona wargi sromowej ). Wyglada troche jak pieprzyk ale ma inna strukture. Wydaje sie byc napelniony plynem (krwia?). Wyczuwasz guzek na wardze sromowej i niepokoisz się, że może być groźny?


Chociaż obecność guzka nie musi być zmianą złośliwą, zawsze warto ją skonsultować. Oto kilka informacji na ten temat. Istnieją różne rodzaje zmian na wargach sromowych, które mają postać narośli, guzków czy nadżerek. Wiele z nich ma zupełnie.


Na początkowym etapie jest on w kolorze skóry lub ma lekko żółtą barwę. Niekiedy dochodzi do nadkażenia wydzieliny, która się w nim znajduje, co powoduje stan zapalny - kaszak staje się. W niektórych przypadkach jednak zdarza się, że wargi sromowe mniejsze wystają poza wargi sromowe większe.


Wargi sromowe dzielą się na większe (zewnętrzne) i mniejsze (wewnętrzne). Czy powinnaś się martwić? To po prostu jeden z typów budowy naszych stref intymnych.


Schody pojawiają się, kiedy wargi sromowe mniejsze są. Aby to potwierdzić należy albo wykonać biopsję guzka z następowym badaniem histopatologicznym lub najlepiej wyciąć go w całości i także poddać badaniu histopatologicznemu. Guzki typu tłuszczaków na wargach sromowych to wielka rzadkość.


Ostatnio dwa dni temu ,gdy się myłam zauważyłam na mojej wardze sromowej ,mm. Jest ona bardzo mała , nie jest wypukła , nie swędzi i nie krwawi. Wczoraj podczas toalety wieczornej namacałam guzek na wardze sromowej większej.


Niedawno przechodziłam zapalenie pochwy, brałam Macmiror, czy guzek może.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty