środa, 2 sierpnia 2017

Powiększona warga sromowa mniejsza

Infekcje pochwy i sromu są najczęstszym powodem zgłaszania się pacjentek do poradni ginekologicznej. Drożdżyca jest drugim co do częstości występowania schorzeniem intymnym u kobiet. Powiększona pierś u rocznej dziewczynki – odpowiada Dr n. Stosunkowo często zdarza się bowiem, że wargi sromowe mniejsze są większe od tych, które przymiotnikiem tym są definiowane w nazwie. Większe wargi sromowe to też przypadłość uwarunkowana genetycznie lub nabyta na skutek przyjmowania niektórych leków.


Od zawsze mam powiększoną prawą wargę sromową mniejszą. Nie przeszkadzało mi to jednak nigdy, nie boli ani nic. Moja jedna warga sromowa mniejsza jest wystajaca z pochwy.


Nie boli, nie ma zgrubienia, lekarz powiedzial ze jest wszystko w porzadku. Nie wyglada to za ładnie, tym bardziej ze czasami ociera sie o moja bielizne i to nie jest przyjemne uczucie. Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.


To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy. Od kilku dni piecze mnie i strasznie boli warga sromowa ale dopiero wczoraj zobaczylam ze mam prawa warge sromowa strasznie spuchnieta jest wielka i boli strasznie!


Jest jeszcze troszke jakiejs. Z przodu łączą się, bezpośrednio wrastając we wzgórek łonowy, tworząc tzw. Mam takie pytanie co to oznacza, że jedna warga sromowa mniejsza jest większa i zauważyłam ostatnio zaczerwienienie i pieczenie, swędzenie i ból podczas stosunku. Naczytałam się wiele rzeczy na ten temat i nie wiem już co mam robić.


Mam lat, mam powiększone wargi sromowe. Wargi sromowe - rodzaje. Wyglądają mniej więcej ta : są różowo-czerwone, nie bolą. Chodź przyznam, że sprawiają, że nie czuje się komfortowo.


Strasznie się boje, często płacze, niewiem co z tym zrobić, Boje sie, że w przyszłości nie będe mogła mieć dzieci, a bardzo bym je chciała mieć, strasznie sie boje, Chcę, żeby odpowiedział mi lekarz, lub osoba. Przerost warg sromowych to problem nie tylko estetyczny. Jeśli wargi sromowe wewnętrzne przykrywają wargi zewnętrzne mówimy o nieprawidłowości.


Jednak problem pojawia się wtedy, gdy ten przerost jest znaczący i zaczyna mieć wpływ na kobiece samopoczucie. Ta warga mniejsza bo chodzi tu o jedna jest troche wieksza znaczy wystaje poza ta ktora powinna byc wieksza. Z gory dziekuje za opinie. Opuchnięta warga sromowa! Czy to może być coś groźnego czy mozliwe że po porstu gdzieś się uderzyłam ? Czuje ciągłe otarcia i bolesność głębszych narządów płciowych.


Pochwa jest ciągle otwarta i ma styczność z drobnoustrojami, częściej więc. Wszelkie niepokojące dolegliwości powinny skłonić nas do wizyty u ginekologa, który zapisze nam odpowiednią terapię. Zewnętrzne wargi sromowe mogą być zbyt małe i płaskie.


Najczęściej jest to normalna budowa sromu, jednak. Nowotwór złośliwy (wargi sromowe mniejsze). Nowe, aczkolwiek małe badanie sugeruje,. Leczenie jest przyczynowe.


A może nie chodzi o wargę sromową powiększoną, tylko wargę sromową większą? Re: powiększone wargi sromowe Moja ciąża jest młodsza, ale też od 2-tygodni mam bardzo powiększone, wręcz rozpulchnione wargi sromowe, to po prosu wynik działania hormonów. Pomocy, mam spuchniętą wargę sromową mniejszą.


Zawsze mniejsze miałam schowane wewnątrz większych, ale teraz ta spuchnięta wyszła. Utworzone są z cienkiej warstwy skóry o zwiększonej zawartości melatoniny. Pozbawione są gruczołów potowych.


Kryteria ich przerostu nie są ściśle określone, jednak uważa się je za przerośnięte, gdy ich długość (od podstawy do krawędzi) jest większa niż 4-cm.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty