poniedziałek, 17 lipca 2017

Zyly na nogach widoczne

Bardzo widoczne żyły na rękach, nogach i na biuście Skierowałam pytanie do lekarza, prosząc o udzielenie fachowej porady. Przeglądając fora, widzę że wiele osób ma ten sam problem - ale nie ma żadnej konkretnej odpowiedzi - tylko wzajemne pocieszanie się. Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników. Mam problem z widocznymi żyłkami na nogach. Tzn nie sa to małe żyłki ale widać mi całe żyły.


Najgorzej w zgieciach kolan. Na łydkach też są widoczne. Od jakiegoś czasu mam bardzo widoczne żyły na nogach i rękach. Co prawda dawniej też często mogłem zobaczyć swoje żyły, ale nigdy nie było ich tak dużo i nie były takie wypukłe.


Nie są one widoczne cały czas, nie wiem od czego to zależy kiedy wyskakują a kiedy nie, ale jak się już pojawią to wy. Mianowicie mam bardzo widoczne żyły na rękach i na nogach głównie. Jestem stosunkowo szczupły, ale te żyły są jednak mocno widoczne.


Co dziwniejsze, wszystko jest okej, nie mam problemów, badanie okazało się pozytywne, żadnych nieprawidłowości. Często też mam uczucie ciężkich nóg. W Twoim przypadku żyły na nogach są rzeczywiście mocno widoczne. Jednak patrząc na Twoją nogę, to jesteś bardzo chudy, więc nie ma co się dziwić. Masz w udzie tyle, co większość osób trenujących w bicepsie.


Nie ma więc co się dziwić, że waskularyzacja jest na tak wysokim poziomie. Moja córka ma bardzo widoczne żyły na nogach i trochę się o nią boję. Ja mam żylaki moja mama też ma. Ona ma dopiero lat i na zgięciu kolana ma długą zieloną żyłe. Czy iść z nią do lekarza?


Bralam tabletki antykoncepcyjne i strasznie powychodzily mi po nich zyly. A może już od dawna borykasz się z wystającymi żyłami na rękach, nogach i szyi? Problem estetyczny czy zdrowotny?


Widoczne naczynie krwionośne mogą być objawem choroby. Dla wielu problem wystających żył na głównie naturę estetyczną. Mimo to wywołuje niepokój o prawidłowe funkcjonowanie organizmu. Re: kolejna ciąża i nowe widoczne żyły na nogach colombes 12.


Pod koniec II trymestru tez zaczęły mi się pojawiać żyłki na nogach i dostałam zlecenie na pończochy i rajstopy uciskowe, bo zdaniem mojego doktora diosmina pomaga przy uczuciu ciężkości nóg, gdy zaczyna się coś pojawiać, tylko rajstopy przeciwzylakowe. Tymczasem zwłaszcza w upały może dochodzić do zaburzeń krążenia, w wyniku których dolne kończyny puchną i pokrywają się siatką niebieskich nitek. Jak zmniejszyć ich widoczność?


Dzisiaj mam i tak naprawdę zmarnowane życie przez to. Zero uciechy z lata, ponieważ wstydzę się chodzić w krótkich spodenkach. Doszło do tego, że zazdroszczę chłopakom jak widzę, że mają fajne nogi bez problemów.


Nie prawda, że żylaki to tylko u starych bab! Brałam jakieś tabletki ale jakoś efektów nie widzę a na droższe specyfiki mnie nie stać. Mam lat i na nogach dużo widocznych grubych niebieskich żył.


Do tego naprawdę dużo fioletowych pajączków. Funkcją żył w organizmie jest transportowanie krwi. Krew z kolei transportuje tlen i składniki odżywcze do każdego zakątka w naszym ciele.


Jak wiemy, komórki składające się na nasze ciało nie potrafią pozyskiwać energii na własną rękę. Wymagają ciągłych dostaw niezbędnych im do funkcjonowania składników. Właśnie taką funkcję pełnią w organizmie żyły.


Pierwszym objawem niedomagania układu żylnego są pojawiające się na nogach czerwone żyłki, powszechnie nazywane pajączkami. Wiele kobiet uważa, że to tylko defekt kosmetyczny.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty