piątek, 21 lipca 2017

Widoczne żyły na nogach jak sie pozbyć

Pierwsze objawy żylaków pojawiły się u mnie wkrótce po drugiej ciąży. Miałam wtedy lat i zauważyłam na moich nogach niewielkie zgrubienia żył, które szybko się rozrastały. Stały się już tak widoczne, że z tego powodu wstydziłam się rozebrać na plaży. W wieku lat zdecydowałam się na operację. Jak pozbyć się widocznych żył na nogach?


Mam lat, 1wzrostu i waze 55kg. Moim problemem sa bardzo widoczne żyły na stopach, dłoniach, biuście, łydkach. Jest to bardzo uciążliwe, wstydzę się chodzic w szpilkach i zakładać krótkie. Tymczasem zwłaszcza w upały może dochodzić do zaburzeń krążenia, w wyniku których dolne kończyny puchną i pokrywają się siatką niebieskich nitek. Jak zmniejszyć ich widoczność?


Chodzi o bardzo widoczne żyły na rękach, nogach, a nawet na biuście. Z każdym rokiem pojawiają się nowe. Na początku jest to zarys pod skórą , później żyła wystaje nad skórę, jest długa, widoczna, nabrzmiała. Pytanie wynika raczej z próżności niż rzeczywistej potrzeby, mam bardzo widoczne żyły na rękach, co je postarza. Widoczne żyły na rękach jak się tego pozbyć ? Czy istnieją zabiegi, które wyeliminowałyby ten defekt?


Po niej pojawia mi się dużo czerwonych kropek,a gdy znikają to mam ślady cebulek włosa. Mam problem z widocznymi żyłkami na nogach. Najgorzej w zgieciach kolan. Na łydkach też są widoczne. Zastanawiasz się, jak pozbyć się żylaków, a przy tym nie stracić fortuny na zabiegi?


Udaj się do najbliższej apteki i kup olejek z witaminą E. To skuteczny środek, który przyspiesza gojenie się żylaków. Kilka kropli olejku należy wcierać w żyły ze zmianami chorobowymi. Można również wykorzystać krem z witaminą E. Na ogół pojawiają się na udach, na łydkach, pod kolanami, nie stwarzając jakichkolwiek dolegliwości.


Następnie na nogach pojawiają się obrzęki wraz z poskręcanymi, sznurowatymi większymi żyłami. Obrzęki czasem powodują ból, ale w pierwszym etapie powstawania żylaków ustępują po nocy, kiedy nogi utrzymujemy w pozycji poziomej. Mam pojedyncze widoczne żyłki na nogach Chciałabym zapytac czy sa jakies metody pozbycia sie ich ? KOBIETA, LAT miesiące temu Żylaki Angiologia Noga.


Mam widoczne żyły prawie na całych nogach. Pod kolanami to nawet wyczuwalne gdy dotykam dłonią. Ale znikają gdy unoszą nogi do góry. Od trzech dni trochę spędzą mnie nogi i pojawiają się takie bąbelki.


Czy to ma jakiś związek z żylakami? Skóra pozostaje po nim nienaruszona. Polega na usuwaniu żyły odcinkami. Towarzyszyć mogą wielu stanom chorobowym, na przykład niewydolności krążeniowej, niedoczynności tarczycy, nieprawidłowej pracy komór serca lub przyjmowaniu doustnej antykoncepcji hormonalnej.


Tzn nie sa to małe żyłki ale widać mi całe żyły. Z uwagi na fakt, że pękające naczynka na nogach są wynikiem kilku czynników, trzeba działać na kilku płaszczyznach jednocześnie, stąd też konieczna jest analiza potencjalnych winowajców i wyeliminowanie ich wszystkich. Sprawdźmy więc jak się pozbyć pajączków i tym samym zadbać o swoje nogi w sposób perfekcyjny. Nie ma jednej odpowiedzi na pytanie o to, jak pozbyć się żylaków na nogach.


Co więcej, skuteczność wielu metod nie jest taka sama w przypadku kolejnych pacjentów. Szukając sposobów na to, jak się pozbyć żylaków należy więc zacząć od oceny skali problemu, bowiem jest to kwestia bardzo indywidualna dla każdego chorego. Doskonałą formą profilaktyki są rajstopy przeciwżylakowe, dostępne w wariantach o różnej sile ucisku nogi: relaksujące, masujące lub typowo lecznicze. Gdy na nogach pojawią się pajączki lub sine pręgi żył, albo gdy nogi puchną, należy zastosować preparaty, które poprawiają przepływ żylny.


Co oznacza wynik badania żył u 74-latka? Charakterystyczne pajączki na nogach czy twarzy to mało estetyczny dodatek. Dla wielu kobiet jest to czynnik, który zmniejsza ich pewność siebie.


Strasznie widać mi też żyły, co na tle mojej bladej skóry daje efekt dość upiorny. Biegam regularnie co drugi dzień po 90- 1minut, ponadto mam raczej stojący tryb pracy. Chcę się pozbyć tych pajączków i nie dopuścić do powstania w przyszłości żylaków, których bardzo się obawiam.


Pajączki to rozszerzone żyły, które mają niebieskawy albo fioletowy odcień i są widoczne na skórze. Najczęściej pojawiają się one na nogach i wyglądają bardzo nieestetycznie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty