czwartek, 27 lipca 2017

Ból nóg po operacji żylaków

Jestem miesiąc po operacji żylaków kończyny dolnej, prawej. Od tygodni cierpię z powodu silnych bólów tejże nogi, byłam u kontroli w szpitalu , w którym mnie operowano, mówiłam o silnych bólach, lekarz stwierdził, że tak musi być i że jak boli to tabletka przeciwbólowa tyle z porady. Postępowanie po operacji żylaków zależy od rodzaju wykonanego zabiegu. Z reguły zaleca się stosowanie terapii kompresyjnej (odpowiednio dobrane pończochy uciskowe lub bandaże) oraz przyjmowanie leków przeciwzakrzepowych w odniesieniu do czynników ryzyka żylnej choroby zatorowo-zakrzepowej oraz leków przeciwbólowych. Ból po operacji żylaków - jak długo się utrzymuje?


Po dłuższym spacerze jest jeszcze większy.

Jestem kobietą w wieku lat, w dobrej kondycji fizycznej, w pełni sprawną, nie mam nadwagi ani. Urodziłam dzieci i mam paskudne zylaki nadajace sie do operacji. Od jakiegos czasu dokuczaja mi jednak straszne, rwące bóle nóg.


Jest to ból obustronny umiejscowiony głównie w części udowej. Jestem rok po operacji żylaków , metodą stripping. Od początku noga mnie bolała zwłaszcza w miejscach gdzie żyły były wyciągane. Lekarz uspokoił mnie że do miesięcy po zabiegu mogę odczuwać ból.


Po miesiącach ból zelżał a noga bolała owszem ale wcześniej też pobolewała to nie zwracałam na to uwagi. Co mogę w tej kwestii napisać jeszcze od Siebie?

To, jak wygląda noga po operacji żylaków, jak długo boli i jakie są zalecenia, zależy od zastosowanej metody leczenia. Typowym zjawiskiem jest występowanie obrzęku, niewielkiego stanu zapalnego, na nodze mogą pojawiać się siniaki – szczególnie po operacji żylaków metodą strippingu. Ból i czarna noga po operacji żylaków kończyny dolnej operację żylaków konczyny dolnej prawej , w tej chwili jest dni po operacji.


Niestety mieszkam w innej miejscowości niż rodzice i mam problem żeby porozmawiać z lekarzem operującym. Przyczyny bólu nóg: zakrzepica żył głębokich. Rozwojowi tego schorzenia sprzyjają m. Musisz być z mamą po operacji, chocby po, by podać basen. Mama jest dziś jak nowo narodzona. Skończyły sie bóle nóg, kregosłupa, uczucie ciężkośći.


Ciagly ból nogi po lasorowym zabiegu na zylaka! Miałem trzy dni temu operację wycięcia żylaków z kończyny dolnej prawej. Chirurg dokonał nacięcia również przy pachwinie. Na kolanie miałem strasznie widoczną dużą żyłę.


W chwili obecnej stwierdzam, że nadal jest tam jakieś zgrubienie, mimo iż lekarz podczas zabiegu pokazał mi wyciętą żyłę. Operacji usunięcia żylaków kończyny dolnej daje świetny efekt kosmetyczny i przynosi ulgę, związaną z ustąpieniem wszelkich dolegliwości, wynikającymi z obecności żylaków (ból, uczucie ciężkości nóg, mrowienie, drętwienie nóg itp.). W celu uzyskania lepszego efektu kosmetycznego i uniknięcia nawrotu.


Witam jestem dni po operacji żylaków lewej nogi. Miałam znieczulenie w kręgosłup ,operacja ok godz w szpitalu na Ursynowie, bardzo miła i serdeczna obsługa , czyściutko i komfortowo.

Wyszłam następnego dnia do domu ,Przez dni czułam się nieżle bez leków przeciwbólowych ,codziennie rano si. Pojawienie się żylaków kończyn dolnych świadczy o przewlekłej chorobie żył. Konieczna może być operacja lub laserowe leczenie żylaków. Nie lekceważ tego objawu.


Pierwsze objawy żylaków nóg powinny zostać skonsultowane z lekarzem. Wczesne rozpoczęcie leczenia, znacznie hamuje rozwój choroby. Domowe sposoby na żylaki – jak leczyć żylaki w domu? Po konsultacji lekarskiej możliwe jest wdrożenie domowych sposobów na żylaki.


Przeczytaj artykuł 'Żylaki kończyn dolnych - problem wielu ludzi' w czytelni Dbam o Zdrowie. Operacja żylaków nóg nie zawsze musi być jedynym wyjściem. Poznaj nasze porady i ciekawostki na temat leków, kosmetyków, wyrobów medycznych oraz zdrowego stylu życia.


Koszt całej operacji wyniósł mnie 450zł.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty