wtorek, 18 lipca 2017

Żele do higieny intymnej opinie

Próbowałam Vitea, Delikatny Żel Do Higieny Intymnej Kora Dębu, ale niestety w porównaniu z dzidziusiem trochę wysusza, a płyn Venus, Uroprotect Emulsja Do Higieny Intymnej Hipoalergiczna Żurawina jest bardzo perfumowany i jakoś mi nie podpasował. Bardzo proszę o opinię na temat poniższego składu, aktualnie jest to mój. Przy wyborze kosmetyków do higieny intymnej kierowałam się właśnie tym kryterium, gdyż większość żeli, pianek i płynów do higieny intymnej niestety powodowały u mnie podrażnienia i uczulenie.


W efekcie bardzo trudno było mi odnaleźć dobry produkt. Natrafiłam na żel do higieny intymnej z Green Pharmacy, potem na piankę. Konsystencja miała być żelowa, jest w moim odczuciu płynna, zbyt płynna jak na żel.


Co do działania, to od razu zaznaczę, że nie mam problemów ze sferą intymną, kupuję żele do jej higieny stricte, by nic jej nie zrobić zwykłymi żelami pod prysznic (nie przesuszyć czy podrażnić) i jak dla mnie był tylko ok. Używam żelu do higieny intymnej z kora dębu,jest bardzo wydajny i tani. Mam już opakowanie tego żelu i nie zamierzam go zamieniać na inny. Nie powoduje uczulenia i ma bardzo miły zapach.


Żele do higieny intymnej opinie

Ma praktyczne opakowanie z dozownikiem. Bardzo często uprawiam sex i nie mam żadnych obtarć ani podrażnionej pochwy. MAMA- ŻEL DO HIGIENY INTYMNEJ DLA KOBIET W CIĄŻY I PO PORODZIE MENO - ŻEL DO HIGIENY INTYMNEJ DLA KOBIET DOJRZAŁYCH ODŚWIEŻAJĄCY ALOES - ŻEL DO HIGIENY INTYMNEJ KOJACY RUMIANEK - ŻEL DO HIGIENY INTYMNEJ SPORT - ŻEL DO HIGIENY INTYMNEJ. Właściwie ile osób, tyle opinii na ten temat. Naprawdę dobry żel do okolic intymnych.


Jest to kosmetyk przeznaczony głównie dla osób o skórze bardzo wrażliwej. Dużym plusem jest to, że jest hypoalergiczny, wobec czego można go stosować bez żadnych obaw. Dobrze się pieni, łatwo spłukuje, nie uczula, nie podrażnia naszej skóry. Dziewczyny, stosowałyście żel do higieny intymnej iladian?


Wczoraj widziałam na półce w aptece i jestem ciekawa waszych opinii? Zobacz inne Płyny do higieny intymnej, najtańsze i najlepsze oferty, opinie. Sprawdź opinie o Iladian - żel do higieny intymnej.


Poznaj skutki uboczne, tańsze zamienniki i cenę. Opisy farmaceutów nie tylko z ulotki. Hipoalergiczny żel przeznaczony do codziennej higieny, a także zwalczania podrażnień i szkodliwych mikroorganizmów stref intymnych.


Żele do higieny intymnej opinie

Zawiera naturalne, roślinne substancje aktywne. Jest to produkt kosmetyczny myjący, do regularnego stosowania, który dodatkowo zahamowuje utratę jędrności okolic intymnych i wspomaga regenerację błony śluzowej. Zgłoś do moderacji Żel do higieny intymnej czystek Herbal Care przeznaczony jest do codziennej, łagodnej pielęgnacji skóry szczególnie wrażliwej. Nie zawiera parabenów, oleju parafinowego, barwników, BHA, BHT, alkoholu etylowego.


Ultradelikatny żel myje i koi podrażnione miejsca intymne. Z serii biolaven tylko żel do higieny intymnej przypadł mi do gustu i się sprawdził. Jest wydajny, delikatnie pachnie - i co ważne ładnie. Jego niskie ph łagodzi podrażnienia i infekcje, również im zapobiega. Używałam go nawet do depilacji i nic złego się nie działo.


Ogólnie polecam - warto sprawdzić. Wcześniej uważałam, że żele do higieny intymnej to po prostu zbędny wydatek. Pierwszym, w jaki zaopatrzyłam się był właśnie płyn do higieny intymnej z borówka. Najlepsze Żele do higieny intymnej, sprawdź ceny, opinie i sklepy internetowe gdzie możesz kupić Żele do higieny intymnej. Największa baza kosmetyków dostępnych w sklepach.


Baza ponad miliona opinii! Wypróbuj żel do higieny intymnej NeBiolina! Certyfikowany przez ICEA, kosmetyk organiczny.


Ekologiczny ekstrakt z owsa ma korzystne właściwości zmiękczające i nawilżające. Kosmetyk do codziennej higieny intymnej. Podsumowanie: Tez mam ten żel i porównując go z moim poprzednim i jedynym z Avonu, ten wypada o niebo lepiej.


Przede wszytskim zapach, jak już wspomniała recenzentka, jest bardzo delikatny, nie jakis ziolowy (jak w przypadku tego typu kosmetykow do higieny intymnej)tylko taki delikatny kwiatowy. Regularne stosowanie może pozwolić mi zadbać o drogi rodne. Od dawna stosuję Łagodny Żel Do Higieny Intymnej Sylveco.


Kobietki, to ostatnia deska ratunku. MAKEUP Ciało i kąpiel Kąpiel i prysznic Higiena intymna. Opinie o Żele do higieny intymnej. Produkty do higieny intymnej to przede wszystkim żele do mycia pozwalające utrzymać optymalne pH okolic intymnych. Umożliwiają pozbycie się z tych miejsc szkodliwych drobnoustrojów a jednocześnie dbają o zachowanie tam właściwej flory bakteryjnej niezbędnej dla zdrowia.


CLEANIC Super Comfort chusteczki nawilżane do higieny intymnej, polecane dla kobiet ze skłonnością do podrażnień. Skutecznie oczyszczają okolice intymne i zapewniają uczucie świeżości w każdej sytuacji. Lacibios Femina Pregna żel do higieny intymnej polecany jest do stosowania dla kobiet w okresie ciąży, połogu oraz.


Warto zatem do codziennego mycia używać jedynie specjalnie przeznaczonych w tym celu środków, takich jak żele do higieny intymnej, dzięki którym zachowany zostanie odpowiedni poziom pH okolic intymnych, a jej naturalnej florze bakteryjnej nie straszne będą drobnoustroje czy bakterie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty