piątek, 22 kwietnia 2016

Wystające żyły na stopach

Nie wszystkie wystające żyły mogą sugerować chorobę. Niepokój może wzbudzać przede wszystkim nabrzmiała żyły w okolicy szyi. Wystające żyły mogą być objawem niewydolności serca.


Towarzyszyć mu może obrzęk kończyn dolnych oraz sinienie twarzy. Przy niewydolności serca dochodzi bowiem do niewystarczającego przepływu krwi.

Dzień dobry Mam lat i od kiedy pamiętam mam strasznie wystające żyły na stopach i dłoniach. Byłam u lekarza miałam robione usg zyl i wszystko jest ok. Witam Mam lat i zawsze miałem widoczne żyły na dłoniach, ale nie zwracałem na to uwagi bo było to w granicach normy.


Jakiegoś rok temu praktycznie z dnia na dzień pojawiły się żyły praktycznie wszędzie gdzie są, czyli np. Jest ich pelno:Zaczelo sie od silnego ataku z biciem serca ,wymiotami,biegunka. Potem zimna,goraca ,udezenia goraca z tylu glowy. Napiecia miesni,sztywne nogi,zamykaja mi sie oczy same nie wiem czemu.


I uczucie ze zaraz zemdleje.

Teraz zaczyna sie mam nadzieje uspakajac bo biore psychotropy i propanolol. Ale to co sie ze mna dzialo to cos okropnego. A Ty Wiolu jakie masz objawy ? Od pewnego czasu zauważyłam, że na dłoniach zaczynają mi wystawać żyły (z zewnętrznej strony dłoni).


Słyszałam, że wychodzą od pracy fizycznej, ale ja nie pracuje, aż tak dużo. Mam się z tym zgłosić do lekarza, czy coś? I czy to może być groźne, albo prowadzić do.


Moim problemem sa bardzo widoczne zyły na stopach. Czy moze ktoś tak mial i wie jak sie tego pozbyć? Moze śa jakieś maści, kremy czy inne lekarstwa, które pomoga mi sie tego pozbyć?


Witam, chciałabym zrobić sobie pewien tatuaż. Jest tu jednak pewien problemoje stopy charakteryzują się tym, że na ich górnej części właśnie bardzo mocno widoczne są żyły. U mnie na stopach żyły stają się bardziej widoczne po dużym wysiłku, tzn. Kup sobie po prostu krem do pielęgnabcji stóp.


Po całym dniu chodzenia siedź bądź leż z nogami uniesionymi do góry. Funkcją żył w organizmie jest transportowanie krwi.

Krew z kolei transportuje tlen i składniki odżywcze do każdego zakątka w naszym ciele. Jak wiemy, komórki składające się na nasze ciało nie potrafią pozyskiwać energii na własną rękę. Wymagają ciągłych dostaw niezbędnych im do funkcjonowania składników.


Właśnie taką funkcję pełnią w organizmie żyły. Nieestetycznie wystające żyły ~d. Planuję, by znalazł się on na górnej części stopy i był wielkości mniej więcej 7xcm. Odkad pamiętam mam na stopach nie estetyczne wystające żyły. Z wiekiem są coraz bardziej widoczne.


Czy mogę je jakoś zmniejszyć lub zlikwidować? Operacje nie wchodzą w grę. Dlaczego w wieku lat mam takie żyły?


Gwiazdy dbają o sylwetkę, katując się dietami, a także wyciskając na siłowni. Jestem dziewczyną i chcę mieć żyły na dłoniach (żeby były bardziej widoczne :D) Nie wiem po prostu podobaja mi się żyły na dłoniach xD. Jak je powiększyć aby były bardziej widoczne.


W ostatnich latach częściej obserwuje się żylaki u młodych ludzi, zarówno u mężczyzn jak iu młodych dziewcząt. Jak usunąć wystające żyły na nogach. U kobiet choroba występuje częściej niż u mężczyzn, co tłumaczy się częstszymi zmianami hormonalnymi w trakcie życia.


Muszę powiedzieć, że nie jest to kosmetyk, a problemem medycznym, więc leczenie nie powinno ograniczać się do.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty