poniedziałek, 11 kwietnia 2016

Mam żylaki

Lekarz powiedział mi, że mam żylaki macicy i zrosty, no i do tego tyłozgięcie macicy. Co to dokładnie jest, jak to wyleczyć? Prawie cały czas boli mnie brzuch. Najczęściej zadawane pytania przez pacjentów dotyczące żylaków.


Jedne wymagają pilnej interwencji i leczenia, inne nie, ale koniecznie powinien o tym decydować pacjent i prosić o poradę udzieloną mu przez lekarza. Niestety, ale z tą chorobą mogą mieć do czynienia również osoby, które chorują na przykład na niewydolność serca, nerek, borykają się z zaburzeniami hormonalnymi, czy też cukrzycą.

W Polsce aż mln osób, w tym mln kobiet ma żylaki. Każdego roku do internistów zgłasza się około 2tysięcy pacjentów skarżących się na tę dolegliwość nóg. W trakcie CC lekarz poinformował iż mam żylaki.


Po tym czasie przy odbycie pojawiła się jakby wypukła narośl, taka kulka. Jest ona miękka i da się ją wcisnąć do środka. Nic mnie nie boli ani nie piecze również z niej nie wydobywa się żadna substancja.


Czy mam leczyć moje żylaki czopkami? I chyba zdiagnozowałem u siebie chorobę hemoroidalną.

Zauważyłem, że podczas wypróżniania hemoroidy wychodzą na zewnątrz, później się trochę cofają ale niewielka część zostaje na zewnątrz. Mimo to nie mam żadnych dolegliwości, krwawień, podrażnień. Zdrowie kobiety - Forum.


Tobą ten problem, żylaki mam już od kilku lat. Ten lek, to pewnie Detralex. Amatorsko biegam i ze względu na bieganie mam pytanie co do żylaków. Nie biegam w klubie, bo nie ma takiego w mojej okolicy, ale mimo to staram się przykładać do tego, bo to lubię.


Bieganie męczy organizm, wiec zalecana jest odnowa biologiczna. Pijawki nie dam sobie włożyć w moje ciało, mnie to brzydzi , a słyszałam też że daje. Osoby mające liczne żylaki na nogach czasami doświadczają skurczowego bólu, a ich nogi wydają się ciężkie. Badania pokazują, że aż proc.


Czytając niektóre wypowiedzi mam wrażenie, że niektóre osoby mylą żylaki z popękanymi naczynkami, które są tak naprawdę tylko defektem kosmetycznym. Ja mam lat, a żylaki od 5-lat - wiedziałam, że będę je miała, bo to u mnie rodzinne - mama miała już operacje. Jest to jedna z częstszych chorób układu krwionośnego. Objawia się widocznymi przez powłoki skórne wypukłościami, zgrubieniami i przebarwieniami żył. Dzisiaj aż mam całe uda w żyłach.


Chce iść z tym do lekarza ale mama mi nie pozwala. Ponadto rosnący płód uciska niekiedy na układ żylny, utrudniając odpływ krwi, i upośledza czynność jelit.

Czasem silne parcie podczas porodu prowadzi do powiększenia się guzków. Po porodzie hemoroidy mogą się same zmniejszyć i nie wymagają leczenia. Witam, od dłuższego czasu mam na lewym najądrze, przynajmniej tak mi się wydaje, że są to żylaki powrózka nasiennego. Z tego co wyczytałem to tak to wygląda, mam to od dłuższego czasu tylko wcześniej było mniejsze a teraz powiększyło się. Lewe jądro leży poziomo i wypełnia to sporą część moszny.


Jakie tabletki na żylaki przyniosą szybką ulgę? Dieta na żylaki – co jeść, aby poradzić sobie z niewydolnością żylną? Ja mam problem z żylakami od kiedy pamiętam… Do tej pory natrafiłam tylko na jeden dobry specyfik, żel dr Beta, który najbardziej mi odpowiada (zwłaszcza cenowo i jeśli chodzi o wydajność). Chce je usunąć, ale bardzo się boje zabiegów chirurgicznych.


Boje się bólu i ogólnie. A najlepiej podobno usuwa się zabiegami. Nie chce, żeby mi blizny zostały, ale chce usunąć wszystkie. A maść raczej tu za bard. Skąd mogły się one wziąć nie jest gruba ani otyła mam nie wielką nadwagę i nic poza tym.


Przestraszyłam widząc małego rozciągającego sie żylaka na moim kolanie w wewnętrznej stronie. Mam lat i mam żylaki ! Tysiąc leków a żaden nie pomaga , wręcz przeciwnie miałam malutki pajączek i po wstrzyknięciu przez lekarza mam całą nge w siniakach poprostu zeszpecil mi nogę , pozatym te wszystkie leki szkodzą na inne organy ,skoro już masz żylaki trzeba się pogodzić gdyż nic nie pomoże ,taka jest prawda.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty