środa, 6 kwietnia 2016

Widoczne żyły na nogach

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników. Czy ćwiczenia na stepperze to z kolei widoczne żyły na stopach? Czy długie spacery, również wędrówki po górach to żyły na nogach i też na stopach (bo jednak przechodzi się kilometry)? Czego unikać w diecie (oprócz alkoholu), a co korzystnie na to wpływa, co jeść?


Pokaż światu nogi i baw się do rana! Gdy problem jest nasilony, dotyczy już nie tylko drobnych naczyń i wówczas pojawiają się żylaki. Mam problem z widocznymi żyłkami na nogach.


Tzn nie sa to małe żyłki ale widać mi całe żyły. Najgorzej w zgieciach kolan. Na łydkach też są widoczne. Mianowicie mam bardzo widoczne żyły na rękach i na nogach głównie.


Jestem stosunkowo szczupły, ale te żyły są jednak mocno widoczne. Co dziwniejsze, wszystko jest okej, nie mam problemów, badanie okazało się pozytywne, żadnych nieprawidłowości. Często też mam uczucie ciężkich nóg. Początkowo pojawiały się tylko po gorących kąpielach i wysiłku fizycznym, lecz na ten moment w ogóle nie zanikają. Niekiedy doskwiera mi ból porównywalny do zakwasów po treningu, szczególnie wieczorem, pomimo braku treningu.


W Twoim przypadku żyły na nogach są rzeczywiście mocno widoczne. Jednak patrząc na Twoją nogę, to jesteś bardzo chudy, więc nie ma co się dziwić. Masz w udzie tyle, co większość osób trenujących w bicepsie. Od pewnego czasu na ciele wyraźnie widać nabrzmiałe żyły?


A może już od dawna borykasz się z wystającymi żyłami na rękach, nogach i szyi? Widoczne naczynie krwionośne mogą być objawem choroby. Wiele kobiet uważa, że to tylko defekt kosmetyczny. Od jakiegoś czasu mam bardzo widoczne żyły na nogach i rękach. Pierwszym objawem niedomagania układu żylnego są pojawiające się na nogach czerwone żyłki, powszechnie nazywane pajączkami.


Co prawda dawniej też często mogłem zobaczyć swoje żyły, ale nigdy nie było ich tak dużo i nie były takie wypukłe. Nie są one widoczne cały czas, nie wiem od czego to zależy kiedy wyskakują a kiedy nie, ale jak się już pojawią to wy. Tymczasem zwłaszcza w upały może dochodzić do zaburzeń krążenia, w wyniku których dolne kończyny puchną i pokrywają się siatką niebieskich nitek. Jak zmniejszyć ich widoczność? Mam lat (rocznikowo) i bardzo widoczne zyly na nogach.


Z każdym rokiem pojawiają sie nowe. Funkcją żył w organizmie jest transportowanie krwi. Krew z kolei transportuje tlen i składniki odżywcze do każdego zakątka w naszym ciele. Jak wiemy, komórki składające się na nasze ciało nie potrafią pozyskiwać energii na własną rękę. Wymagają ciągłych dostaw niezbędnych im do funkcjonowania składników.


Właśnie taką funkcję pełnią w organizmie żyły. Mam pajączki na nogach, na szczęście na razie tylko na udach. Mam je od wielu lat i nic się z nimi nie dzieje.


Zastanawiam się czy już teraz nie powinnam brać jakiś leków na udrożnienie żył. Pękające naczynka określane bywają jako pajączki na nogach. Są to rozgałęzione, cienkie żyłki widoczne pod skórą. Są one bardzo częstym problemem wśród kobiet, ale niejednokrotnie pojawiają się również u mężczyzn.


Większość osób problemy z naczynkami traktuje wyłącznie jako defekt kosmetyczny, is. Jednocześnie osoby te narażone są na wystąpienie zakrzepowego zapalenia żył w nogach. Zapalenie żył powierzchniowych – przyczyny i objawy. Najczęstszą postacią zakrzepowego zapalenia żył powierzchownych w kończynach dolnych jest zapalenie żylaków.


Widoczne żyły na nogach

Jest to stan zapalny zlokalizowany w obrębie naczyń umiejscowionych tuż pod.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty