wtorek, 13 października 2015

Widoczne żyły na łydkach

Mocno uwydatnione żyły na nogach – odpowiada Dr n. Widoczne żyły i żylaki na nogach u 19-letniej osoby – odpowiada Dr n. Mam problem z widocznymi żyłkami na nogach. Tzn nie sa to małe żyłki ale widać mi całe żyły. Najgorzej w zgieciach kolan.

Na łydkach też są widoczne. Od kilku dni zauważyłam widoczne żyły na prawym udzie i połowie łydki (z rana trochę mniej widoczne, wieczorem bardziej). Odczuwam też ból tej nogi i jakby lekkie odretwienie. Są widoczne również podczas zwiotczenia prącia.


Chociaż niekiedy chowają się w skórze tzn. W środkowej części penisa są dwa zgrubienia szersze od żyły. Jakby te żyły były rozlane lub były jakieś.

Na nogach mam widoczne żyły, pod kolanem to lekko wyczuwalne gdy dotykam dłonią. Czym jest to spowodowane? Raz zastosowalam maść aescin i przez jeden dzień żyły pod kolanami przestały być wyczuwalne ale potem jakby więcej się żył na nogach uwidoczniło?


Bardzo widoczne żyły na rękach, nogach i na biuście Skierowałam pytanie do lekarza, prosząc o udzielenie fachowej porady. Przeglądając fora, widzę że wiele osób ma ten sam problem - ale nie ma żadnej konkretnej odpowiedzi - tylko wzajemne pocieszanie się. Towarzyszyć mogą wielu stanom chorobowym, na przykład niewydolności krążeniowej, niedoczynności tarczycy, nieprawidłowej pracy komór serca lub przyjmowaniu doustnej antykoncepcji hormonalnej. Wizytę u lekarza mam dopiero za tygonie, a dyskomfort w nodze utrudnienia mi normalne funkcjonowanie, mam też problemy ze snem przez ten dyskomfort.


Dodam że stosuje zimny prysznic, masaż i. Od jakiegoś czasu mam bardzo widoczne żyły na nogach i rękach. Co prawda dawniej też często mogłem zobaczyć swoje żyły, ale nigdy nie było ich tak dużo i nie były takie wypukłe. Czasem bardzo ale to bardzo lekko odstaje. Miałam USG Dopplera, które nie wykazało niewydolności żył ani nic z. Moja córka ma bardzo widoczne żyły na nogach i trochę się o nią boję.


Ja mam żylaki moja mama też ma. Ona ma dopiero lat i na zgięciu kolana ma długą zieloną żyłe. Problemem jest prawdopodobnie twoja delikatna i cienka skóra, która jest bardzo ,,przezroczysta” dla układu skórnych żył siatkowatych, które ma każdy, a u mężczyzn są one najmniej widoczne z racji tego, że mężczyźni są bardziej ,,gruboskórni”.

Czy iść z nią do lekarza? Kobiety mają cieńszą i delikatniejszą skórę. Następnie środek cieniujący trafia do zaopatrywanej przez naczynie tkanki. Nie muszą być to żylaki.


Ostatecznie jest widoczny w żyłach odprowadzających krew z tego narządu, dzięki temu możemy uwidaczniać tętnice i żyły badanej przez nas struktury. Kontrast jest podawany przy pomocy. Kilka razy dziennie rób krótkie serie ćwiczeń izometrycznych - razy napinaj łydki na sekundy. Możesz to robić, czekając na autobus, w banku, kinie czy sklepie, nawet podczas pracy.


Warto też co kilka godzin poruszać stopą we wszystkich kierunkach, zwłaszcza do góry (pobudzasz układ żylny do pracy). Nie, ale warto im przeciwdziałać, bo żylaki to nie tylko defekt kosmetyczny. Skleroterapia temu właśnie służy.


Likwiduje widoczne pod skórą żyły. Odparłem mu że moim zdaniem te żyły są efektem bardzo obciążającą jazdą na rowerze stacjonarnym. Po prostu widoczne, zielone żyły, na łydkach, trochę po zewnętrznej stronie u jedna na kolanie, ale to w okolicy naczyniaka. Jestem zła, bo boję się, że za kilka lat będę mieć.


Tak, skleroterapia pozwala na zlikwidowanie żylaków jak i innych widocznych żył. Jednak decyzja jest indywidualnie podejmowana przez flebologa po ocenie czy usunięcie ze wskazań estetycznych zdrowej żyły jest dla pacjenta bezpieczne. Widoczne są najczęściej na przyśrodkowej powierzchni kończyny (tzw. żylaki żyły odpiszczelowej), lub na tylnej powierzchni łydki (tzw. żylaki żyły odstrzałkowej) i zwykle dają dolegliwości w postaci objawów tzw.


Może też przyjrzeć się, czy krew płynie bez przeszkód i pod dobrym ciśnieniem – odpowiednie kolory na ekranie oznaczają, czy przepływ w badanym miejscu żyły jest prawidłowy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty