wtorek, 27 października 2015

Bolące wargi sromowe w ciąży

Kiedys juz cos takiego mi sie zdarzylo moze razy w ciagu poprzednich kilku lat tylko ze zawsze jak sie juz zglosilam do lekarza to juz. Ból warg sromowych to częsta kobieca dolegliwość, skarżą się na nią czasem także dziewczynki. Objawy te są wskazaniem do wizyty u ginekologa, ponieważ mogą być objawem bardzo poważnych chorób, w tym raka. Wam się coś podobnego w ciąży.


Dyskusja na temat: Ból sromu w ciąży w Rodzice Radzą - Kobieta - gorące dyskusje. Pacjentki skarżą się wówczas na czerwone, bolące i obrzęknięte wargi sromowe. Pieczenie i ból mogą nasilać się w czasie oddawania moczu, co może też wskazywać na obecność infekcji układu moczowego. Jednym z najważniejszych symptomów jest silny świąd i ból.


Wyszły mi na wargach sromowych krostki, które bolą, swędzą i pieką. Byłam u lekarza na oddziele ginekologicznym, powiedział, że to opryszczka. Mam jednego i pierwszego partnera seksualnego, zawsze zabezpieczamy się prezerwatywą.


On twierdzi, że nie mógł mnie zarazić. Oprócz czynników niemodyfikowalnych do powodów powstawania żylaków na wargach sromowych w czasie ciąży można zaliczyć takie czynniki jak: nadwaga, mała aktywność fizyczna, siedzący tryb życia, liczne, następujące szybko po sobie ciąże, upały, gorące kąpiele. Ciąża to niełatwy okres dla kobiety. Następujące w jej organizmie zmiany już od pierwszych chwil dają się odczuć.


Nudności, wymioty, obrzęki, zmiany nastrojów, potrzeba częstego oddawania moczu czy zawroty głowy to główne objawy towarzyszące ciąży. Lepsze ukrwienie sprawia także, że wargi sromowe są w ciąży bardziej rozpulchnione, jakby lekko obrzmiałe. Niektóre kobiety widzą nawet różnicę w wielkości narządów, inne czują tam tylko pewne napięcie, podobnie jak podczas napływu krwi w chwili podniecenia seksualnego. W ostatnich miesiącach ciąży mogą pojawić się. Martwie się bardzo i prosze was o rade.


Już dzien bolą mnie wargi sromowe. Ten ból powinien wystąpić tylko w ostatnich miesiącach ciąży z tego, co mi wcześniej mówił lekarz. Czy coś ze mną jest nie tak i czy ty wpłynie negatywnie na ciaże?


Labioplastyka wcale nie taka bezpieczna? Według Institute of Medicine kobiety otyłe nie powinny przytyć w czasie ciąży więcej niż kg. Czego objawem są spuchnięte wargi sromowe?


Czy któraś z Was spotkała się z problemem spuchniętych warg sromowych w ciąży? Ja u siebie zauważyłam coś takiego kilka dni temu. Tak dokładnie to mam spuchniętą wargę po jednej stronie.


Narośle w kroczu i powiększone wargi sromowe – odpowiada Lek. Przyczyny takiego stanu. Wczoraj zauważyłam, że na wardze sromowej mniejszej (od wewnętrznej strony) pojawiła mi się mała gulka, jakby krostka okrągła i boląca przy dotykaniu.


Bardzo sie denerwuje, prosze o informację, co to może byc i czy może zagrażać ciąży? Bolace wargi sromowe w ciazy - pytanie zadane przez użytkownika portalu DobraMama. Okolice intymne są silnie ukrwione, a w ciąży mogą być dodatkowo opuchnięte i powodować ból przy dotyku.


Wczoraj z chłopakiem chyba trochę przesadziliśmy, bawiliśmy się w ubraniach, poruszając się jak w stosunku. Witam, od około dni borykam się z bolącymi guzkami na wargach sromowych, jest ich az róznej wielkości są mocno. Opuchnięte, bolące waargi sromowe.


Bolące guzki na wargach sromowych. Re: opuchnięte wargi sromowe. Z tego co wiem “opuchnięte”, tj. Nie przejmuj się, a przy następnym badaniu gin. Cześć,mam podobny problem - moje wargi sromowe również są ciemniejsze - są koloru szarego.


Wyglądają jak brudne,co zrobić aby troche ich kolor pojaśniał i wrócił do normalności- czyli kolor różowy ? U niektórych kobiet można zaobserwować również przebarwienia skórne (na twarzy, brodawkach, linii biegnącej od pępka do spojenia łonowego, czy też na wargach sromowych). Wargi sromowy ciemnieją również w czasie ciąży. Opisane przez nas objawy są objawami mogącymi jedynie nasuwać przypuszczenie, że to ciąża.


W żadnym wypadku nie mogą dać pewności, że jesteś w ciąży.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty