czwartek, 8 października 2015

Widoczne żyłki na nogach

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników. Pękające naczynka określane bywają jako pajączki na nogach. Są to rozgałęzione, cienkie żyłki widoczne pod skórą.


Są one bardzo częstym problemem wśród kobiet, ale niejednokrotnie pojawiają się również u mężczyzn. Większość osób problemy z naczynkami traktuje wyłącznie jako defekt kosmetyczny, is.

Bardzo widoczne żyły na rękach, nogach i na biuście Skierowałam pytanie do lekarza, prosząc o udzielenie fachowej porady. Przeglądając fora, widzę że wiele osób ma ten sam problem - ale nie ma żadnej konkretnej odpowiedzi - tylko wzajemne pocieszanie się. W czasie upałów należy raczej odkrywać nogi, skóra wystawiona na słońce ma niższą temperaturę na swojej powierzchni, niż wtedy, kiedy jest okryta ubraniem. Skórę chłodzi także wiatr, pod warunkiem, że jest odkryta.


Mam problem z widocznymi żyłkami na nogach. Tzn nie sa to małe żyłki ale widać mi całe żyły. Najgorzej w zgieciach kolan. Na łydkach też są widoczne.

Pierwszym objawem niedomagania układu żylnego są pojawiające się na nogach czerwone żyłki, powszechnie nazywane pajączkami. Wiele kobiet uważa, że to tylko defekt kosmetyczny. To początek poważnego schorzenia żył, czyli żylaków. Moja córka ma bardzo widoczne żyły na nogach i trochę się o nią boję.


Ja mam żylaki moja mama też ma. Ona ma dopiero lat i na zgięciu kolana ma długą zieloną żyłe. Czy iść z nią do lekarza? Po pracy trudno zapiąć buty? A może już od dawna borykasz się z wystającymi żyłami na rękach, nogach i szyi?


Problem estetyczny czy zdrowotny? Widoczne naczynie krwionośne mogą być objawem choroby. Dla wielu problem wystających żył na głównie naturę estetyczną. Mimo to wywołuje niepokój o prawidłowe funkcjonowanie organizmu. Jeśli zauważysz takowe na swoich nogach, pierwszym krokiem, jaki możesz wykonać w leczeniu tej dolegliwości, jest zażywanie odpowiednich tabletek, które możesz nabyć w aptece.


Tabletki te w swoim składzie zawierają rutynę, zamykającą naczynka krwionośne, wyciąg z kasztanowca, jak również witaminę PP i witaminę C. Oto kilka innych propozycji, z których również może pani skorzystać. W przeciwieństwie do Unii Europejskiej i Ameryki Północnej żylaki i pajączki rzadko obserwuje się w tych częściach świata, gdzie spożywa się nierafinowaną żywność o wysokiej zawartości błonnika.

Ludzie, których dieta jest uboga w ten składnik pokarmowy. Dlaczego mam widoczne żyły na nogach? Moim problemem są żyły na nogach, szczególnie na wewnętrznej stronie łydki. W internecie starałam się wyszukać jakiś informacji na ten temat, niestety nic nie znalazłam, lecz domyślam się że jest to żyła odpiszczelowa. Mam lat i na nogach dużo widocznych grubych niebieskich żył.


Do tego naprawdę dużo fioletowych pajączków. Trochę się przeraziłam czytając ten wątek. Mam pajączki na nogach, na szczęście na razie tylko na udach. Mam je od wielu lat i nic się z nimi nie dzieje.


Skąd się biorą popękane naczynka na nogach? Narażone są na nie osoby, u których w rodzinach występowały choroby żył, bo wtedy i żyły, i naczynka włosowate mogą być słabsze od urodzenia. Naczynka na nogach, czyli teleangiektazje, stanowią przede wszystkim defekt kosmetyczny.


Czasem jednak zmiany te mogą świadczyć o początkowym stadium rozwoju żylaków kończyn dolnych. Domowe sposoby na pajączki na nogach pozwalają na ograniczenie rozwoju zmian, a nawet ich stopniową eliminację. Od jakiegoś czasu mam bardzo widoczne żyły na nogach i rękach.


Co prawda dawniej też często mogłem zobaczyć swoje żyły, ale nigdy nie było ich tak dużo i nie były takie wypukłe. Nie są one widoczne cały czas, nie wiem od czego to zależy kiedy wyskakują a kiedy nie, ale jak się już pojawią to wy. Opuchlizna wokół kostek?


Radzimy skorzystać z porady flebologa! Z uwagi na to iż jesienią i zimą. Tymczasem zwłaszcza w upały może dochodzić do zaburzeń krążenia, w wyniku których dolne kończyny puchną i pokrywają się siatką niebieskich nitek. Jak zmniejszyć ich widoczność? Przejdź na stronę główną Interia.


Ekskluzywne miejsce dla wyjątkowych kobiet. Poznaj korzyści wynikające z założenia darmowego konta. Chyba nie było takiego tematu. Na rękach, nogach, brzuchu. Czasem jest tak, że się chowają, ale najczęściej są mocno widoczne.


Mam raczej jasną karnację i strasznie rzucają się w oczy. Teleangiektazje na nogach mogą być efektem wielu chorób i stanów patologicznych. Diagnostykę ułatwia ocena kształtu i układu stworzonego przez naczynka.


Zasadniczo przyczyny występowania pękających naczynek na nogach można podzielić na dwie grupy – dermatologiczne i ogólnoustrojowe. W końcu każda z nas robi wszystko – a przynajmniej dużo, żeby się przed nimi uchronić lub ich pozbyć. Pajączki najczęściej pojawiają się na udach, łydkach, podudziu.


Nie dość, że pajączki nie wyglądają dobrze, to dodatkowo są przyczyną problemów z układem krążenia, mogą też swędzieć i pulsować co nie jest zbyt.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty