piątek, 24 kwietnia 2015

Zgrubienie w okolicach intymnych

Najpierw zauważyłam dwie, a teraz zauważyłam jeszcze dwie malutkie. Byłam u ginekologa i powiedziała żeby obserwowac i że to nic takiego. Od razu na myśl przyszła mi kiła bo jednym z jej objawów jest właśnie pojawienie się małego guzka w okolicach intymnych, lecz mam dopiero lat, jestem dziewicą, więc nie mogłam.


Re: Guzek w okolicach intymnych Też coś zauważyłam, tyle że nieco głębiej -przy zakładaniu globulek dopochwowych. Jest to wyczuwalny palcem guzek na sciance w stronę odbytu. Dodam, że wielokrotnie byłam u lekarza ale nic nikomu o tym nie mówiłam a nikt też nie zwrócił uwagi. Jest w stylu pryszczy na twarzy (ropnych).


Witam mam bardzo duży problem. Mój problem zaczął się tydzień temu, na początku w okolicach intymnych zaczęło dokuczać mi pieczenie. Na wizycie lekarz zapisał mi lek Arilin rapid. Na ulotce napisali, że leku nie powinny się stosować przy karmieniu( 9mc temu urodziłam) Na następny.


Nie widać jej dopiero po rozszerzeniu warg jest ona widoczna. Znajduje się ona po prawej stronie zaraz przy wejściu do pochwy w wewnętrznej stronie warg sromowych. Guzek w pochwie nie musi oznaczać poważnej choroby, jednak każde zgrubienie w postaci grudki, gulki czy narośli, powinno zostać skonsultowane z lekarzem. Niezależnie od tego, czy zmiana występuje na wargach sromowych, przy wejściu go pochwy, czy na tylnej bądź przedniej jej ścianie, nie należy je. Czy ktoś ma może taki problem?


Bolące czasem nawet bardzo guzki na wargach sromowych większych i czasem trochę w pobliżu mniejszych? Z ropną wydzieliną, a po wyciśnięciu aż nieraz. Bardzo bolacy guzek w okolicach intymnych.


Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety. To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! O czym świadczy zgrubienie w okolicach intymnych u dziecka?


Mowi ze nie boli go to, prosze o porade co to moze byc , dziekuje KOBIETA, LAT. Na wagrach sromowych wyrósło mi takie zgrubienie. Będziesz zaskoczona tym, w jaki sposób jedzenie wpływa na twoje. Na pewno nie raz słyszałaś stwierdzenie: „jesteś tym, co jesz”.


Okazuje się, że jest w nim wiele prawdy – pożywienie wpływa na to, jak wyglądamy i jak się czujemy. Odpowiedzialne jest także za zapach (i smak) okolic intymnych kobiety. Zgrubienie nad pępkiem po drastycznym odchudzeniu – odpowiada Lek.


Dwa dni temu pojawił mi się mały guzek w okolicy łechtaczki, boli mnie gdy dotykam, jednak bardzo swędzi. Współżyje już miesiące i bardzo się martwię. Dziś rano podczas porannej kąpieli odkryłam niewielki guzek (wypukłość) w zagłębieniu (rowku) pomiędzy wargami sromowymi. Wczoraj jeszcze na pewno go nie było. Jakieś 7-miesięcy temu zauważyłem niewielkie zgrubienie po prawej stronie w okolicy łonowej (dolny rejon brzucha).


Grudka jest twarda i łatwo się przemieszcza przy dotyku. Ale nawet nie wiem kiedy po porodzie. Po lewej stronie zrobiło mi się takie grube wypuklenie. Taki owalny guzek, dość siny, długości ok 3-4cm. Nie wiem, może się niepotrzebnie stresuję i martwię, więc proszę o szybką odpowiedz.


Jezeli to w czyms pomoze, trenuje 3-razy w tyg. Rodzice mogą zaobserwować, że dziecko drapie się w okolicach intymnych, skarży się na ból i pieczenie pupy, plami majteczki. Infekcje intymne dziewczynek: leczenie.


Zanim dziecko trafi do lekarza, można zastosować nasiadówki z Tantum Rosa (to lek przeciwzapalny). To pomoże złagodzić objawy, ale nie wyleczy infekcji. Na początku pojawiają się bóle w okolicach miejsc pachwinowych. Dowiedz się, o czym świadczy obrzęk w pachwinie.


Otyłość, cukrzyca, nadmierna potliwość - to główne przyczyny swędzenia pachwin.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty