poniedziałek, 6 kwietnia 2015

Powiekszona warga sromowa

Duże wargi sromowe nie zawsze muszą świadczyć o patologii. W wielu przypadkach za duże, przerośnięte wargi sromowe mniejsze czy wydłużone wargi sromowe większe są naturalną predyspozycją, a decyzja o plastyce motywowana jest jedynie względami estetycznymi i wygodą funkcjonowania, gdy wystające wargi sromowe utrudniają np. Re: powiększone wargi sromowe Moja ciąża jest młodsza, ale też od 2-tygodni mam bardzo powiększone, wręcz rozpulchnione wargi sromowe, to po prosu wynik działania hormonów. Powiększona warga sromowa znaczy, że jest ona większa niż być powinna.


Leczenie jest przyczynowe. A może nie chodzi o wargę sromową powiększoną, tylko wargę sromową większą? Wargi sromowe większe to obustronne fałdy zamykające od zewnątrz przedsionek pochwy.


Powiększone wargi sromowe mogą być symptomem wielu chorób oraz uszkodzeń mechanicznych jak również infekcji grzybiczej. Większe wargi sromowe to też przypadłość uwarunkowana genetycznie lub nabyta na skutek przyjmowania niektórych leków. Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.


Poniżej znajdziesz do nich odnośniki: Czy po plastyce wargi bez problemów będę mogła urodzić dziecko naturalnie? Przepuklina pachwinowa i powiększona warga sromowa Witam. USG, wykryto u mnie przepukline pachwinowa, która nie daje zadnych znaków. Zastanawia mnie tylko to, że od tego czasu, prawą warge sromowa mam bardzo dużą, rozciągnięta od drugiej. Czasem mnie uwiera, i wtedy boli, czasem utrudnia mi też na codzien np: w. Mam lat, mam powiększone wargi sromowe.


Wyglądają mniej więcej ta : są różowo-czerwone, nie bolą. Chodź przyznam, że sprawiają, że nie czuje się komfortowo. Strasznie się boje, często płacze, niewiem co z tym zrobić, Boje sie, że w przyszłości nie będe mogła mieć dzieci, a bardzo bym je chciała mieć, strasznie sie boje, Chcę, żeby odpowiedział mi lekarz, lub osoba. Opuchnięta łechtaczka i warga sromowa.


Czasem wargi sromowe puchną i stają się zaczerwienione od podrażnienia. Może to byś spowodowane proszkiem do prania albo jakimś zatarciem (np. majtki mogły się wżąć i nie zauważyłaś tego przez dłuższy czas), lub też masturbacją zwłaszcza jeśli miałaś brudną rękę. Hej Kilka dni po ostrzejszym seksie szczypią mnie wargi sromowe i mam powiększoną,przewrażliwioną na dotyk łechtaczkę. Macie jakieś domowe sposoby,żeby temu zaradzić i uniknąć ginekologa? Od zawsze mam powiększoną prawą wargę sromową mniejszą.


Nie przeszkadzało mi to jednak nigdy, nie boli ani nic. Każda kobieta posiada dwa rodzaje warg sromowych: mniejsze oraz większe. Te większe znajdują się na zewnątrz i zawierają sporą ilość tkanki.


Przerost warg sromowych to problem nie tylko estetyczny. Jeśli wargi sromowe wewnętrzne przykrywają wargi zewnętrzne mówimy o nieprawidłowości. Jednak problem pojawia się wtedy, gdy ten przerost jest znaczący i zaczyna mieć wpływ na kobiece samopoczucie. Jestem w tygodniu ciąży od kilku dniu pobolewały mnie wargi sromowe, początkowo myślałam że może to przez spodnie, za dużo chodziłam.


Z przodu łączą się, bezpośrednio wrastając we wzgórek łonowy, tworząc tzw. Stosunkowo często zdarza się bowiem, że wargi sromowe mniejsze są większe od tych, które przymiotnikiem tym są definiowane w nazwie. Przyczyną są najczęściej infekcje bakteryjne, rzadziej wirusowe. Mam lat, i podczas kąpieli zauważyłam, że jedna z moich warg sromowych jest większa od drugiej, do tego pomarszczona.


Choroby w obrębie sromu mogą wynikać ze zmian hormonalnych. Minimalnie swędzi, ale wstydzę się powiedzieć o tym mamie. Czy wiesz, po co w ogóle natura wyposażyła kobiety w wargi sromowe? Czym one są i jakie pełnią funkcje oraz które zmiany w ich obrębie mogą być niepokojące? Porady - seks, miłość i namiętność, związki, erotyka, antykoncepcja i metody antykoncepcji.


Sprawdź najnowsze informacje i wiadomości. Labioplastyka – na za duże wargi sromowe mniejsze. Wraz z upływem czasu, szczególnie u kobiet w okresie menopauzy, wargi sromowe mniejsze mogą się powiększać. Powoduje to dyskomfort w codziennym życiu i znacznie utrudnia prowadzenie równie satysfakcjonującego jak dotąd życia intymnego.


Fartuszek hotentocki to powiekszone wargi sromowe w wyniku specjalnych zabiegow, a Ty Bellisima masz z tego co piszesz tak od urodzenia. Dla mnie wieksze wargi sa bardziej podniecajace i jak mialbym Ci doradzic, to bylbym za tym zebys sie nie poddala operacji plastycznej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty