wtorek, 21 kwietnia 2015

Opuchnieta warga sromowa

Duże wargi sromowe nie zawsze muszą świadczyć o patologii. W wielu przypadkach za duże, przerośnięte wargi sromowe mniejsze czy wydłużone wargi sromowe większe są naturalną predyspozycją, a decyzja o plastyce motywowana jest jedynie względami estetycznymi i wygodą funkcjonowania, gdy wystające wargi sromowe utrudniają np. Zaczerwieniona i spuchnięta warga sromowa Witam.


Mam taki problem, a mianowicie od dwóch dni mam zaczerwienioną i spuchniętą całą lewą wargę sromową, pojawiło się też na niej jakieś zgrubienie które bardzo boli. Jeżeli natomiast spuchnięta jest jedna warga sromowa i wyczuwamy guzek, możemy mieć do czynienia z zapaleniem gruczołu Bartholina. Powiększone, opuchnięte wargi sromowe w ciąży to zazwyczaj stan fizjologiczny. Od kilku dni piecze mnie i strasznie boli warga sromowa ale dopiero wczoraj zobaczylam ze mam prawa warge sromowa strasznie spuchnieta jest wielka i boli strasznie!


Jest jeszcze troszke jakiejs. Taki stan może być naturalny. Powiększone od zawsze wargi sromowe nie wymagają interwencji specjalisty, jeżeli jednak ten problem pojawia się znienacka, warto dowiedzieć się, co może być jego przyczyną.


Spuchnięta prawa warga sromowa - czy to przez antybiotyk? Witam, mam lat, od wczoraj zauważyłam, że mam opuchniętą prawą wargę sromową. Dzisiaj opuchlizna jest znacznie większa i odczuwam lekki świąd. Nie ma innych dolegliwości jak np.


Zastanawiam się co może być przyczyną? Właśnie wróciłam do domu od chłopaka i bardzo bolało mnie krocze gdy szłam. Czy to może być coś groźnego czy mozliwe że po porstu gdzieś się uderzyłam ? Pomocy, mam spuchniętą wargę sromową mniejszą. Opuchnięta warga sromowa!


Zawsze mniejsze miałam schowane wewnątrz większych, ale teraz ta spuchnięta wyszła. Pani Doktor, jestem w tygodniu ciąży i od dwóch dni odczuwam powiększoną i bolącą wargę sromową zewnętrzną. Bardzo się tym martwię, bo podczas pierwszej ciąży nie miałam podobnego problemu. Jestem mama letniej dziewczynki.


DUZO wapna i kupic w aptece TAMTUM. Przez pomyłkę i pospiech zastosowałam dopochwowo lek, który wyglądał podobnie, a był przeznaczony do problemów nieginekologicznych (na pewno nie należało go stosować dopochwowo). Większość wydostała się z pochwy, ale spuchła mi warga sromowa.


Obecnie przebywam za granicą, i wizyta u specjalisty-ginekologa graniczy tu z cudem. Gdy wróciłam od lekarza, chciałam posmarować moje wargi kremem dla dzieci bambino i zauważyłam, że są bardzo spuchnięte, a na dodatek gdy je rozchyliłam zauważyłam krosty z ropą. Co robić - moje wargi sromowe są spuchnięte. Nigdy mi się to nie zdarzyło. Wczoraj szczypanie, a dziś ból.


Wargi sromowe chronią dostępu do pochwy. Każda kobieta posiada dwa rodzaje warg sromowych: mniejsze oraz większe. Te większe znajdują się na zewnątrz i zawierają sporą ilość tkanki. Z przodu łączą się, bezpośrednio wrastając we wzgórek łonowy, tworząc tzw.


Powiększone wargi sromowe mogą być symptomem wielu chorób oraz uszkodzeń mechanicznych jak również infekcji grzybiczej. Większe wargi sromowe to też przypadłość uwarunkowana genetycznie lub nabyta na skutek przyjmowania niektórych leków. Niepokoi mnie, że zsiniała mi jedna z warg sromowych większych, która jest opuchnięta i twarda.


Potem została już tylko opuchlizna i sinienie, które trwa do dzisiaj. Dodam, że dolegliwości pojawiły się nagle. Twarda, sina i opuchnięta warga sromowa większa. Re: opuchnięte wargi sromowe.


Cześć, to pewnie nic takiego a już na pewno nie zagraża dziecku. Chodzi raczej o Twoje dobre samopoczucie – Ja na Twoim miejscu poszłabym do lekarza wcześniej, zawsze lepiej być przezornym i sprawdzić co to takiego. Witam,dzisiaj podczas mycia wyczułam że moja prawa zewnętrzna warga sromowa w tylnej części jest opuchnięta. Dziś po przyjściu z pracy zaczęły swędzieć mnie wargi sromowe, chwilę później zauważyłam, że są strasznie spuchnięte i pieką, prawie bolą. Po podmyciu jakby trochę mniej, ale nadal są duże i zaczerwienione.


Dodam jeszcze, że współżyłam w poniedziałek i nigdy nic takiego się nie działo. Czym one są i jakie pełnią funkcje oraz które zmiany w ich obrębie mogą być niepokojące? Podpowiadam czemu wargi. Zobacz odpowiedzi na pytanie: spuchnięta mniejsza warga sromowa?


Ta strona zawiera treści przeznaczone tylko dla dorosłych. Jeśli nie masz ukończonych lat, nie powinieneś jej oglądać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty