poniedziałek, 20 kwietnia 2015

Żel opalescence opinie

Mam żele wybiegające firmy opalescence stężenie nakładki robione u protetyka. Strzykawek z żelem mam 4. Bardzo gesty zel nalezy nalozyc w postaci cienkiego paseczka (dwoch) do jednej nakladnki termokurczliwej tak, by zel po zalozeniu nie dotykal dziasel (wtedy moze powodowac odparzenia). Chcę szczegółowo opisać i wyjaśnić czym są żele Opalescence, jak jest stosować i jakie stężenie dobrać. Mam nadzieję, że rozwieje to Wasze wszystkie wątpliwości, szczególnie te powstałe po przeczytaniu różnych opinii na forach internetowych (w dużej mierze dalekich od prawdy).


Opalescence to produkty profesjonalne, przeznaczone tylko dla stomatologów!

Należy umieścić nakładkę wypełnioną żelem na zębach i pozostawić ją na całą noc lub na kilka godzin w ciągu dnia. Długość dziennego stosowania zależy od zaleceń stomatologa. Wielu z Was napewno spotkala sie z metoda wybielania -Opalescence. Chcialbym przestrzec przed wielka euforiaco do jakosci dzialania tego preparatu a tego co wmawiaja nam stomatolodzy,co pisza na stronach,wkoncu to co sugeruja sami producenci tego preparatu. Opalescence, oparte na nadtlenku karbamidu, skutecznie i szybko wybielają zęby o kilka tonów.


Ja zakładałam już sobie żel wybielający dwa razy. OPALESCENCE to najpopularniejsza linia produktów wybielających na świecie. Jakiegoś specjalnego efektu wybielenia nie zauważyłam.

Teraz robię przerwę, bo po tych dwóch razach zęby zrobiły się zbytnio wrazliwe. Jestem fanką produktów Opalescence. Jesienią wybielałam zęby żelem tej marki, a dla podtrzymania efektu stosuję właśnie pastę. Jest wydajna i ma przyjemny miętowy smak, a co ważne - jest bezpieczna i skuteczna.


Fakt, że swoje kosztuje, ale wychodzę z założenia, że na zębach nie warto oszczędzać. Wybielająca pasta do zębów o smaku świeżej, zielonej mięty. Zawiera fluor oraz ksylitol wspomagający redukucję płytki nazębnej oraz chroniący zęby przed próchnicą. Niezwykle skuteczny preparat zwalczający uporczywe przebarwienia zębów. Odpowiedź jest bardzo prosta - są najbardziej skuteczne.


Umieść nakładkę ciasno na zębach, delikatnie dociśnij, żeby żel rozpłynął się na powierzchni zębów. Zdejmij nakładkę i palcem lub miękką szczoteczką usuń nadmiar żelu z zębów. Posiada nową, ulepszoną formułę, która zapobiega występowaniu nadwrażliwości zębów. Sprawdzone sklepy na Skąpiec.


Radość zakupów i bezpieczeństwo dzięki Programowi Ochrony Kupujących! Występuje on w różnych stężeniach nadtlenku karbamidu : , , oraz. Dodatkowo skład żelu został wzbogacony o fluor i azotan potasu, działające przeciw nadwrażliwości.


Opinia została zweryfikowana i pochodzi od klienta, który dokonał zakupów w sklepie. Do stosowania niezbędne indywidualne nakładki wykonane w gabinecie dentystycznym.

Zobacz podobne produkty. Preparat ma postać żelu w jednorazowej strzykawce. Jest to najsilniejszy prepart do wybielania nakładkowego.


Wybór stężenia to indywidualna sprawa każdej osby i sami musicie wiedzieć, które stężenie będzie dla was wygodniejsze w aplikacji. Wybielanie nakładkowe żelami Opalesence z reguły nie niesie za sobą żadnych komplikacji i dolegliwości – sporadcznie możliwe jest wystąpienie przejściowej nadwrażliwości zębów na zimno. Przeciwwskazaniem do zabiegu jest. Zaopatrzyłam się u stomatologa w nakładki i żel wybielający. Najpierw mam używać a potem.


Czy ktoś mnie może uswiadomić ile tak naprawde mam wycisnąć żelu w te nakładki? Jego średnia ocena to a liczba recenzji to 240. Taniomanii Dzięki porównywarce Taniomania.


Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty