środa, 1 kwietnia 2015

Dlaczego puchnie noga po operacji żylaków

Witam jestem po operacji zylaków w srode 11. Przez miesiąc było wszystko w porządku, nosiłam (i noszę do tej chwili ) pończochę obciskową. Dlaczego nogi po operacji żylaków puchną? Mam problem jestem po operacji zylakow miesięcy i od nowa zaczęły mi nogi pachnac na stopach i kostkach a także odczuwam przytym ból czy mam się martwić tym?


KOBIETA, LAT ponad rok temu. Obrzęki nóg – dlaczego częściej puchnie lewa noga? Puchnięcie nóg, zwłaszcza obrzęki kostek pojawiają się najczęściej wieczorem po długim dniu w pracy lub po długiej podróży. Z czasem się do nich przyzwyczajamy, jednak gdy pojawiają się nagle, wielu z nas zadaje sobie pytanie – a może to zakrzepica?


Jestem po operacji żylaków już pół roku. Noga wygląda estetycznie bez żylaków widocznych, ale zaczęły mi puchnąć w operowanej nodze łydka. To może jednak na razie - do czasu wizyty u ortopedy - zrezygnuj z dłuższych wycieczek? No i oczywiście oczywistość - dobre miejsce do spania. Produkty uciskowe na nogę po operacji żylaków – odpowiada Dr n. Marek Rodzeń Stosowanie pończoch uciskowych po operacji żylaków – odpowiada Dr n. Wczoraj zadzwoniła do mnie znajoma, która jest tyg.


Jej też puchnie noga w kostce i poleciłam jej dużo leżenia, a czasem nawet kazałam jej dawać nogi wyżej, bo u mnie w tym okresie to było normalne. Jednak teraz ja nie jestem tyg po operacji HELP co robić? Teraz bardzo puchnie mu noga i noe wiadomo dlaczego. Jedt caly czas spuchnieta i ma delikatnie ciemniejszy kolor niz druga. Ból nogi po operacji na zator ży.


Opuchlizna operowanej nogi Szanowny panie doktorze. Po operacji żylaków,która odbyła się 20. Stało sie to tydzień po operacji. Robiłam sobie zastrzyki:Clexane15100. Ból minął,ale wciąż puchnie mi stopa i okolica kostek.


Proszę gorąco o odpowiedż czy to jest. Wszystkie od wewnętrznej strony uda. Od dni niepokoi mnie spuchnięta noga w kostce.


Rano jest w porządku ,a później trochę pochodzę i kostka jest niewidoczna. Miejsce wokół cięcia nad kostką jest cały czas twarde. Mam zoperowane obie nogi, a mimo to nadal mnie bolą a nawet puchną.


Na dodatek dochodzi ból bioder (stawów) i mając lekko po jestem jaka stara baba. Jak usiądę, to trudno mi wstać, bo nogi bardzo bolą i kuleję, utykam, aż się rozchodzę. Chciałabym się dowiedzieć dlaczego puchnie mi noga w tym miejscu gdzie był usuwany żylak (nie cała tylko część) Rano jest ok, najgorzej wieczorem.


Co oznacza zgrubienie na nodze po operacji żylaków? Od tygodni cierpię z powodu silnych bólów tejże nogi, byłam u kontroli w szpitalu , w którym mnie operowano, mówiłam o silnych bólach, lekarz stwierdził, że tak musi być i że jak boli to tabletka przeciwbólowa tyle z porady. Lekarz prowadzący twierdził, że to dolegliwość tymczasowa i szybko minie. Jednak tak się nie stało, pomimo dobrych wyników badań ( badanie na przepływowość krwi ) noga nadal jest mocno opuchnięta i ból jąder dalej się utrzymuje. Czy to oznacza, że jest wszys.


Ból i czarna noga po operacji żylaków kończyny dolnej operację żylaków konczyny dolnej prawej , w tej chwili jest dni po operacji. Niestety mieszkam w innej miejscowości niż rodzice i mam problem żeby porozmawiać z lekarzem operującym. Jaka może być przyczyna tego, iż codziennie wieczorem puchnie mi tylko jedna prawa noga na odcinku od kostki.


Dodatkowo odczuwam okropny ból w łokciu prawej ręki. Mój mąż miał prawie 3tygodnie temu operowaną prawą nogę i do dziś od czuwa ból,a pozatym w okolicy łydki jest zgrabienie i bardzo puchnie mu cala noga. Co mamy robić gdy byliśmy na kontroli lekarz powiedział że jest wszystko w porządku ale mi się to nie podoba.


Pozatym odziwo tygodnie po operacji do stal skrętu kiszek z za rzepem,czy to migla być przyczyna po zabiegu żylaków. Witam, tydzien temu mialem zabieg skleroterapii i do dzisiaj bola mnie nogi. Doktor, ktory przeprowadzil zabieg przekonywal mnie ze moge wrocic do swoich codziennych obowiazkow po zabiegu, wystarczy nosic ponczochy uciskowe przez dni od zabiegu, ale to nieprawda, czuje jakbym mial permanentny skurcz w nogach. Puchnie noga po opercji żylaków, czy to normalny objaw? W początkowych stadiach nogi puchną wieczorem, po całym dniu aktywności bądź po długim przebywaniu w pozycji stojącej lub siedzącej.


Pojawia się uczucie ciężkości nóg, bóle i skurcze łydek. Chcialabym się zapytać co może być przyczyną spuchniętej nogi aż od kostki po kolano. Do tej pory nie mialam problemu,aż z taką opuchlizną.


Owszem noga czasem puchla po dlugich godzinach spędzonych na nogach, bądz po locie samolotem bez pończoch.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty