wtorek, 7 kwietnia 2015

Spuchnięta warga sromowa przyczyny

Przyczyny opuchniętych warg sromowych są zróżnicowane. Obrzęk rzadko jest jedynym objawem, zwykle towarzyszy mu ból, pieczenie czy swędzenie warg sromowych, a także ich zaczerwienienie czy wystąpienie zmian w postaci grudek i pęcherzyków. Powodem deformacji okolic intymnych są infekcje grzybicze.


Jeżeli natomiast spuchnięta jest jedna warga sromowa i wyczuwamy guzek, możemy mieć do czynienia z zapaleniem gruczołu Bartholina. Powiększone, opuchnięte wargi sromowe w ciąży to zazwyczaj stan fizjologiczny. Taki stan może być naturalny. Powiększone od zawsze wargi sromowe nie wymagają interwencji specjalisty, jeżeli jednak ten problem pojawia się znienacka, warto dowiedzieć się, co może być jego przyczyną.


Przyczyna spuchniętej lewej wargi sromowej po stosunku – odpowiada Lek. Zaczerwieniona i spuchnięta warga sromowa – odpowiada Lek. Powiększone wargi sromowe mogą być symptomem wielu chorób oraz uszkodzeń mechanicznych jak również infekcji grzybiczej. Większe wargi sromowe to też przypadłość uwarunkowana genetycznie lub nabyta na skutek przyjmowania niektórych leków.


Spuchnięta prawa warga sromowa - czy to przez antybiotyk? Dzisiaj opuchlizna jest znacznie większa i odczuwam lekki świąd. Mam tak po stosunku, automatycznie za kazdym razem puchnie mi ta lewa warga sromowa. Obrzęk warg sromowych, a właściwie asymetryczne zgrubienie jednej wargi, które połączone jest z silnym bólem, to cechy wskazujące na możliwość wystąpienia zapalenia gruczołu Bartholina.


Gruczoły Bartholina to parzyste gruczoły, zlokalizowane w obrębie warg sromowych większych. Inna nazwa to gruczoły przedsionkowe większe. Od kilku dni piecze mnie i strasznie boli warga sromowa ale dopiero wczoraj zobaczylam ze mam prawa warge sromowa strasznie spuchnieta jest wielka i boli strasznie! Jest jeszcze troszke jakiejs.


Przyczyną są najczęściej infekcje bakteryjne, rzadziej wirusowe. Sprawa z pewnością wymaga wyjaśnienia. Choroby w obrębie sromu mogą wynikać ze zmian hormonalnych. Mogą to być objawy alergii - proszę się jeszcze raz zastanowić co ewentualnie mogło wywołać taką reakcję - może popołudniu zjadł Pan lub wypił coś co mogło spowodować dolegliwości? Nowy kosmetyk, środek czystości, lek (nawet bez recepty), coś nowego w sypialni?


Wskazana jest wizyta u lekarza, najlepiej. Co robić - moje wargi sromowe są spuchnięte. Nigdy mi się to nie zdarzyło. Wczoraj szczypanie, a dziś ból. Dodatkowo mogą być bolesne, popękane, , piekące.


Istnieje wiele przyczyn opuchlizny ust. Nabrzmiałe wargi i , spierzchnięte usta to zwykle efekt podrażn. Większość wydostała się z pochwy, ale spuchła mi warga sromowa oraz wejście do pochwy.


Wiem, że to idiotyczne, ale niestety prawdziwe. DUZO wapna i kupic w aptece TAMTUM. Dla nachalanuzhno zrozumieć przyczyny takiego zachowania warg. Być może wczoraj jadłeś coś Neto silnie przechłodzone i może być bolesne ząb sugerując w ten sposób do was, że nadszedł czas, aby leczyć. Ponadto, opuchnięte wargi może być spowodowane procesy zapalne w organizmie lub alergii.


Swędzenie i pieczenie sromu to często spotykana kobieca dolegliwość. Jedną z nich może być np. Pomocy, mam spuchniętą wargę sromową mniejszą.


Zawsze mniejsze miałam schowane wewnątrz większych, ale teraz ta spuchnięta wyszła. Dziewczyny spuchła mi jedna warga sromowa. Witam, Pojawił się u mnie dość duży problem.


Po prostu spuchła i to troche boli jak siedze czy cos. Czy to może być coś groźnego czy mozliwe że po porstu gdzieś się uderzyłam ? Witam,dzisiaj podczas mycia wyczułam że moja prawa zewnętrzna warga sromowa w tylnej części jest opuchnięta. Opuchnięta warga sromowa!


Wargi sromowe chronią dostępu do pochwy. Każda kobieta posiada dwa rodzaje warg sromowych: mniejsze oraz większe. Te większe znajdują się na zewnątrz i zawierają sporą ilość tkanki. Re: opuchnięte wargi sromowe. Cześć, to pewnie nic takiego a już na pewno nie zagraża dziecku.


Chodzi raczej o Twoje dobre samopoczucie – Ja na Twoim miejscu poszłabym do lekarza wcześniej, zawsze lepiej być przezornym i sprawdzić co to takiego. I rzeczywiście, warga jest mocno opuchnięta, z jednej strony opada w dół, barwa normalna, nie boli, tylko czuję takie dziwne mrowienie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty