wtorek, 30 października 2018

Powiększona warga sromowa

Powiększone wargi sromowe u dziecka. Przyczyną opuchlizny warg sromowych u niemowlaków płci żeńskiej jest najczęściej pieluszkowe zapalenie skóry, czyli stan zapalny skóry występujący w miejscu przylegania pieluszki. Przyczyna tego schorzenia jest wieloczynnikowa: infekcyjna, alergiczna, mechaniczna. Re: powiększone wargi sromowe Moja ciąża jest młodsza, ale też od 2-tygodni mam bardzo powiększone, wręcz rozpulchnione wargi sromowe, to po prosu wynik działania hormonów.


Większe wargi sromowe to też przypadłość uwarunkowana genetycznie lub nabyta na skutek przyjmowania niektórych leków. Od wczoraj odczuwam duzy bol pochwy. Warga sromowa jest znacznie powiekszona wyglada jakby zostala sporo naderwana (rany). Dzis rowniez zauwazylam dziwne uplawy czulam jakbym miala dostac okresu a tu jakby jasno biala woda. Mieszkam w Angli i niestety przez weekend nie skontaktuje sie z lekazem.


Witam chciałabym się dowiedzieć, dlaczego po stosunku wieczorem, na drugi dzień rano miałam powiększone wargi sromowe? Dodam,że od miesięcy nie uprawialiśmy z mężem seksu, bo miałam infekcję grzybiczą, której też nie mogę się pozbyć. Jeszcze dodam, że od roku po każdej miesiączce są one powiększone a wcześniej nie było z tym problemu. Ostatnio poinformowała mnie że ma powiększoną wargę sromową mniejszą lecz nic ją nie boli a sama nie chce iść do ginekologa w tej sprawie.


Czy powiększona warga sromowa mniejsza może przeszkadzać jej w. Przerost warg sromowych to problem nie tylko estetyczny. Jeśli wargi sromowe wewnętrzne przykrywają wargi zewnętrzne mówimy o nieprawidłowości. Jednak problem pojawia się wtedy, gdy ten przerost jest znaczący i zaczyna mieć wpływ na kobiece samopoczucie. Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety. To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty!


Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy. Leczenie jest przyczynowe.


A może nie chodzi o wargę sromową powiększoną, tylko wargę sromową większą? Wargi sromowe większe to obustronne fałdy zamykające od zewnątrz przedsionek pochwy. Z przodu łączą się, bezpośrednio wrastając we wzgórek łonowy, tworząc tzw. Stosunkowo często zdarza się bowiem, że wargi sromowe mniejsze są większe od tych, które przymiotnikiem tym są definiowane w nazwie.


Mam lat, mam powiększone wargi sromowe. Wyglądają mniej więcej ta : są różowo-czerwone, nie bolą. Chodź przyznam, że sprawiają, że nie czuje się komfortowo.


Strasznie się boje, często płacze, niewiem co z tym zrobić, Boje sie, że w przyszłości nie będe mogła mieć dzieci, a bardzo bym je chciała mieć, strasznie sie boje, Chcę, żeby odpowiedział mi lekarz, lub osoba. Mam doś krępujący problem- otóz tak do dni mam zaczerwienione, swędzące i wydaje mi sie że powiększone wargi sromowe, (dodam że mam dni płodne) śluz o kolorze żółtawym. Do ginekologa ide dopiero w wtorek. Czy operacje narządów intymnych to fanaberia, czy konieczność?


Odpowiedzi na to pytanie jest tyle, ile kobiet. Jedno jest pewne – jeśli zabieg poprawi komfort życia, wyleczy z kompleksów, sprawi, że kobieta dobrze poczuje się w. Czy wiesz, po co w ogóle natura wyposażyła kobiety w wargi sromowe? Czym one są i jakie pełnią funkcje oraz które zmiany w ich obrębie mogą być niepokojące? Porady - seks, miłość i namiętność, związki, erotyka, antykoncepcja i metody antykoncepcji.


Sprawdź najnowsze informacje i wiadomości. Od kilku dni piecze mnie i strasznie boli warga sromowa ale dopiero wczoraj zobaczylam ze mam prawa warge sromowa strasznie spuchnieta jest wielka i boli strasznie! Jest jeszcze troszke jakiejs. Bardzo istotną rolę w kobiecym ciele odgrywają wargi sromowe.


Wyróżnia się wargi sromowe mniejsze i większe. Jednak mogą różnić się wielkością u każdej kobiety, tak samo, jak wielkość ust czy nosa. Nie ma dwóch identycznych par warg sromowych, ale może się zdarzać, że z różnych przyczyn wymagają one korekty, ponieważ te mniejsze okazują się większe.


Wszelkie niepokojące dolegliwości powinny skłonić nas do wizyty u ginekologa, który zapisze nam odpowiednią terapię. Zewnętrzne wargi sromowe mogą być zbyt małe i płaskie. Najczęściej jest to normalna budowa sromu, jednak.


Re: opuchnięte wargi sromowe. Z tego co wiem “opuchnięte”, tj. Nie przejmuj się, a przy następnym badaniu gin. Od zawsze mam powiększoną prawą wargę sromową mniejszą.


Hej Kilka dni po ostrzejszym seksie szczypią mnie wargi sromowe i mam powiększoną,przewrażliwioną na dotyk łechtaczkę. Macie jakieś domowe sposoby,żeby temu zaradzić i uniknąć ginekologa? Mam lat, i podczas kąpieli zauważyłam, że jedna z moich warg sromowych jest większa od drugiej, do tego pomarszczona.


Minimalnie swędzi, ale wstydzę się powiedzieć o tym mamie. Opuchnięta warga sromowa! Czy to może być coś groźnego czy mozliwe że po porstu gdzieś się uderzyłam ? Mężczyźni rozróżniają dwa podstawowe rodzaje waginy: „bułeczki” (gdzie wargi sromowe mniejsze są schowane) oraz „motylki” (gdy wargi sromowe mniejsze wystają po wargi większe).


Jednak wystarczy krótka lektura forów internetowych, aby dowiedzieć się, że zdecydowana większość facetów nie przywiązuje wagi do wyglądu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty