poniedziałek, 22 października 2018

Krwiaki po operacji żylaków

Jestem po operacji żylaków. Czy jak smaruje żelem nogę i owijam bandażem elastycznym to ma lepsze działanie? Dodam ze przez jakiś czas muszę niestety chodzić w bandażu.


Z góry dziękuję za odpowiedz i. Krwiaki po operacji żylaków kończyn Witam!

Znajoma pielegniarka powiedzialam ze mam tzw przebarwienia i moja noga tak nie powinna wygladac. Obrzęk i krwiaki po operacji żylaków witam jestem pierwszą dobę po operacji żylaków ,czuję się dobrze ale niepokoi mnie krwiak i obrzęk w okolicy pachwiny , czy to jest normalne i czy to ustąpi z góry dziękuję za odpowiedz. KOBIETA, LAT ponad rok temu Żylaki Chirurgia Operacje żylaków USG żył. To normalna sytuacja po takim zabiegu. W czasie zabiegu żylaków kończyn dolnych często wyrywa się całą żyłę odpiszczelową wielką, przez co powstaje duży kanał po żyle i zostają zerwane obocznice przez co powstają bardzo duże krwiaki i obrzęki.


Krwiak po operacji żylaków powrózka nasiennego Witam, początkiem kwietnia przechodziłem operację żylaków powrózka nasiennego. Przedwczoraj pojawił się ropniejący krwiak na prawie już zagojonej ranie, przez co rana została otwarta i umieszczona w niej gaza (sączek).

Co może znaczyć krwiak na udzie po operacji żylaków? Postępowanie po operacji żylaków zależy od rodzaju wykonanego zabiegu. Z reguły zaleca się stosowanie terapii kompresyjnej (odpowiednio dobrane pończochy uciskowe lub bandaże) oraz przyjmowanie leków przeciwzakrzepowych w odniesieniu do czynników ryzyka żylnej choroby zatorowo-zakrzepowej oraz leków przeciwbólowych. Douglasa, w przestrzeni podwątrobowej i podprzeponowej ( zwykle towarzyszy temu wysoka gorączka ) - krwawienie ( konieczność ponownej operacji ) spowodowane spadnięciem podwiązki - zapalenie otrzewnej - przetoka jelitowa - przed. Czy konieczna jest operacja?


Czy są jakieś alternatywne metody leczenia? Opis: W górno - zewnętrzno - tylnej części śledziony widoczna jest dobrze odgraniczona od miąższu śledziony ściśle do niego przylegająca, struktura półksiężycowata średniej gęstości płynu, która po p. W kwietniu czeka mnie pierwsza operacja żylaków i stripping niewydolnej żyły odpiszczelowej od pachwiny do kostki. Chociaż chirurg naczyniowy mówi że to jeden z bezpieczniejszych zabiegów to wiem że powikłania mogą wystąp.


Laserowe usuwanie żylaków EVLT Witam, jestem dokładnie tydzień po zabiegu EVLT żyły odpiszczelowej w obu nogach. Trochę martwi mnie ogromny ból przy chodzeniu, czuję potworne ciągnięcie, czasami mrowienie, nie mogę się wyprostować bo tak ciągnie w związku z tym po 20min spokojnego spaceru koszmarnie boli kręgosłup. Kiedy mogę wrócić do aktywności fizycznej po operacji żylaków? Czy to może być jakiś objaw zakrzepicy? Dlaczego mam krwiak po operacji żylaków?


Jak stosować lek Exacyl? Co oznacza ból moszny po operacji.

Przeciwwskazania do operacji. Jest to częste w przepuklinach pooperacyjnych i dużych, wieloletnich przepuklinach pachwinowych. Przepukliny uwięźnięte W przepuklinach uwięźniętych zawartość pozbawiona jest pasażu jelitowego. Do uwięźnięcia przepukliny dochodzi zazwyczaj w wyniku wysiłku fizycznego, ka.


Witam, mam lata, jestem po operacyjnym osunięciu żylaka na całej długości jednej nogi. Można wstać i chodzić już następnego dnia po operacji. Przez kilka dni bolą nacięcia, a przez miesiąc widoczne są krwiaki. W tym czasie nogę owija się elastycznym bandażem od pachwiny aż po palce.


Po zabiegach operacyjnych związanych z usuwaniem żylaków należy przestrzegać kilku prostych zasa które pozwolą uzyskać oczekiwany efekt zabiegu i zapobiegać nawrotom choroby. Warto również pamiętać, że codzienna profilaktyka wspomaga kondycję nóg i pozwoli dłużej cieszyć się ich lekkością. Po dniach po operacji byłem na kontroli i lekarz stwierdził u mnie krwiaka, który według niego powinien się sam rozejść, a jeżeli nie to po upłynnieniu zostanie odciągnięty. W chwili obecnej zgrubienie w miejscu przepukliny jest coraz twardsze.


W usg dopplerowskim wyszło, że wszystkie zastawki uszkodzone. Niestety mam bardzo zaawansowane żylaki. W ciąży miałam taki zastój w nogach, że były fioletowe. Elblągu miał operację zrobi pan sobie jeszcze raz tk głowy krwiak może nie wchłonął i dlatego są takie objawy syn też miał takie objawy przed operacją. Krwiak okołonerkowy i wodniak po operacji usunięcia kamieni.


W szpitalu dostawał leki TAROMENTIN PERFALGAN KETONAL.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty