środa, 13 czerwca 2018

Zyly na stopach

Bardzo wioczne żyły na rękach,stopach Ostatnio,w pierwszy dzień okresu,dostałam ataku duszności,gorąca,,robiło mi sie tak gorąco na przemian,zauważyłam że przy tym mam bardzo widoczne żyły,są one znacznie pogrubione,wystające,i tak jest do dzisiaj. Mam przy tym drętwienia rąk,kłucia w głowie. Dzień dobry Mam lat i od kiedy pamiętam mam strasznie wystające żyły na stopach i dłoniach. Byłam u lekarza miałam robione usg zyl i wszystko jest ok.


Witam Mam lat i zawsze miałem widoczne żyły na dłoniach, ale nie zwracałem na to uwagi bo było to w granicach normy. Jakiegoś rok temu praktycznie z dnia na dzień pojawiły się żyły praktycznie wszędzie gdzie są, czyli np. Mam lat i ostatnio zauważyłam, że na moich nogach pojawiło się kilka pajączków.


Często również bola mnie nogi. Moje pytanie brzmi czy powinnam się już udać do lekarza flebologa? Bardzo boli mnie lewa stopa po stronie zewnętrznej.


Po dłuższym chodzeniu ból przemieszcza sie pod piętą na stronę wewnętrzną, koło kostki. Pod koniec dnia nie mogę z bólu zginać stopy w kostce po prostu kuleję. Dotyka ono osób, które walczą z otyłością, narażone są na stres lub cierpią na chorobę wieńcową.


Do przyczyn należy również prowadzenie niezdrowego trybu życia oraz brak ruchu. Wpływ na wystąpienie nadciśnienia mogą mieć również czynniki genetyczne lub zewnętrzne. Od tygodnia mam czasami dziwne uczucie w dłoniach,od tygodnia czasu mam bardzo widoczne żyły,są one tak jakby nabrzmiałe. W ciągu dnia momentami są w normie,a tak przez cały czas bardzo pogrubione. Nigdy nie miałam z tym problemu.


Dzisiaj w nocy nagle sie obudziłam,nie czułam mojej lewej ręki,tak ja. W lecie (podczas upałów zwłaszcza) na moich stopach strasznie nabrzmiewają żyły. Co można na to poradzić?


Witam, nie bardzo wiem o co chodzi, wczoraj gdy byłam na dworze zaczęła mnie boleć żyła na stopie, najpierw zrobiła się bardziej wyraźna i jakby troszkę wieksza, później z godziny na godzinę zaczęła puchnąć (nie mocno) i robić się sina, wygląda jakby się trochę rozlała, natomiast dziś jest bardziej sina i spuchnięta i również boli. Jak leczyć wystające żyły na stopach i dłoniach? Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.


Poniżej znajdziesz do nich odnośniki: Widoczne żyły i zgrubienia na nogach u 20-latka – odpowiada Lek. Zapalenie żył w nodze najczęściej współwystępuje z zakrzepicą żył, której powikłanie stanowi. Do objawów zapalenia żył kończyn dolnych zalicza s. Chcialabym zapytac czy przy nerwicy mial ktos napiete zyly -wystajace na dloniach i stopach?


Witam, mam lat, już od dłuższego czasu zauważyłam u siebie na stopach i dłoniach wystające żyły na ok. Zakrzepica to stan polegający na powstaniu zakrzepu w żyle. Zakrzepowe zapalenie żył dotyczy zazwyczaj kończyn dolnych, choć może występować także w innych rejonach układu żylnego. Moja córka ma bardzo widoczne żyły na nogach i trochę się o nią boję. Ja mam żylaki moja mama też ma.


Ona ma dopiero lat i na zgięciu kolana ma długą zieloną żyłe. Na szczęście istnieją produkty, który pomagają oczyścić żyły i tętnice, a włączenie ich do Twojej codziennej diety pomoże Ci uniknąć wielu chorób. Odblokuj żyły i tętnice dzięki produktom. Badania wykazują, że najczęstszą przyczyną zgonów na świecie jest właśnie miażdżyca. Jak mieć widoczne żyły na dłoniach?


Czy iść z nią do lekarza? Jak je powiększyć aby były bardziej widoczne? W sieci tej można wyróżnić większe pnie żylne, licznymi zespoleniami połączone z żyłami głębokimi.


Może to co pisze, nie jest jakimś wielkim problemem i da się z tym normalnie funkcjonować. Od jakiegoś czasu mam bardzo widoczne żyły na nogach i rękach. Co prawda dawniej też często mogłem zobaczyć swoje żyły, ale nigdy nie było ich tak dużo i nie były takie wypukłe. Nie są one widoczne cały czas, nie wiem od czego to zależy kiedy wyskakują a kiedy nie, ale jak się już pojawią to wy. Gdy ból nóg występuje z charakterystycznym obrzękiem żyły, przede wszystkim należy pozbyć się bólu.


Do tych celów stosuje się ogólne środki znieczulające. Dlatego konieczne jest, aby wiedzieć, jak uspokoić ból z obrzękiem żył na nogach bez nich. Od pewnego czasu zauważyłam, że na dłoniach zaczynają mi wystawać żyły (z zewnętrznej strony dłoni).


Słyszałam, że wychodzą od pracy fizycznej, ale ja nie pracuje, aż tak dużo. Mam się z tym zgłosić do lekarza, czy coś? I czy to może być groźne, albo prowadzić do.


Początkowo szczypie i piecze po czym palec sinieje i puchnie. Polega ono na wystąpieniu bólu łydki, rzadziej stopy, uda lub pośladka w trakcie chodzenia, który ustępuje po odpoczynku i nawraca po ponownym marszu. Jestem letnią kobietą.


Odległość, jaką chory może przejść do zatrzymania się, nazywamy dystansem chromania. Dystans chromania na ogół nie zmienia się przez wiele lat. Pękające naczynka określane bywają jako pajączki na nogach.


Są to rozgałęzione, cienkie żyłki widoczne pod skórą. Są one bardzo częstym problemem wśród kobiet, ale niejednokrotnie pojawiają się również u mężczyzn. Większość osób problemy z naczynkami traktuje wyłącznie jako defekt kosmetyczny, is.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty