czwartek, 14 czerwca 2018

Opuchniete wargi sromowe w ciazy

Opuchnięte wargi sromowe po stosunku w ciąży mogą również pojawić się z powodów wymienionych powyżej, czyli tych dotyczących nieciężarnych kobiet. Przyczyny takiego stanu. Czego objawem są spuchnięte wargi sromowe? Czy któraś z Was spotkała się z problemem spuchniętych warg sromowych w ciąży?


Ja u siebie zauważyłam coś takiego kilka dni temu. Tak dokładnie to mam spuchniętą wargę po jednej stronie. Witam Pani Doktor, zaczęłam właśnie m-c ciąży. Od kilku tygodni zauważyłam że moje wargi są opuchnięte, jakby powiększone, nie bolą. Czy jest to objaw normalny w ciąży?


Czytałam że jest to predyspozycja do porodu cesarskiego, to prawda? Re: opuchnięte wargi sromowe. Z tego co wiem “opuchnięte”, tj. Stosowanie leków przeciwdepresyjnych w ciąży.


Ja tez miałam opuchniete wargi sromowe jak byłam w ciąży ale bez innych dolegliwości. Opuchlizna przeszła zaraz po porodzie. W Twoim przypadku to moze być grzybica.


Pisałam już kiedyś tu na forum i wiele osob próbowało mi pomóc. Zapewne niektórzy przeczytają to kolejny raz ale może znajdzie sie ktoś kto mógłby mi zasugerowac co sie moze ze mną dziać. Okolice intymne są silnie ukrwione, a w ciąży mogą być dodatkowo opuchnięte i powodować ból przy dotyku.


Mianowicie na wargach sromowych lub w kroczu. Kiedy pojawiają się żylaki warg sromowych w ciąży? Często ich pojawienie się poprzedzają żylaki występujące na nogach. W tym samym czasie mialam badania krwi, moczu i dwie wizyty u ginekologa i nikt ani slowa, ze to ciaza! Poza tym przestala mi smakowac kawa (ktora normalnie pilam w ilosciach niesamowitych) i bylam wiecznie zmeczona.


Duże wargi sromowe nie zawsze muszą świadczyć o patologii. W wielu przypadkach za duże, przerośnięte wargi sromowe mniejsze czy wydłużone wargi sromowe większe są naturalną predyspozycją, a decyzja o plastyce motywowana jest jedynie względami estetycznymi i wygodą funkcjonowania, gdy wystające wargi sromowe utrudniają np. Swędzenie warg sromowych – grzybica czy infekcja bakteryjna?


Najczęstszą przyczyną zapalenia pochwy w ciąży jest infekcja spowodowana przez grzyb Candidia albicans i inne gatunki tego rodzaju. Mojej kolezance cala ciaze mowiono,ze bedzie chlopak,ale ale. RODO, gdzie uzasadnionym interesem prawnym jest archiwizowania danych w celu zabezpieczenia ewentualnych roszczeń wynikających z prawa cywilnego oraz art.


RODO w sytuacjach, kiedy za pośrednictwem forum samodzielnie opublikujesz informacje dotyczące Twojego stanu zdrowia bądź innych danych osobowych wskazanych w art. Zobacz odpowiedzi na pytanie: Opuchniete wargi sromowe? Witam, Pojawił się u mnie dość duży problem.


Ta strona zawiera treści przeznaczone tylko dla dorosłych. Jeśli nie masz ukończonych lat, nie powinieneś jej oglądać. Dlaczego po sexie puchną wargi sromowe? W czasie podniecenia pochwa staje sie bardziej ukrwiona i moze po prostu w czasie ciazy ta.


Hej, jesli jeszcze nie bylas u gina, to szybko idz. Moze to byc grzybica, choc ja takich objawow spuchniecia u siebie przy grzybicy nigdy nie zaobserwowalam. Pieczenie, swedzenie - owszem, ale nie spuchniecie. Natomiast jesli chodzi o tabsy, nie sadze, ze to od tego, bo wtedy caly organizm by zareagowal chyba a nie tylko wargi sromowe.


Ulgę w dolegliwościach, jakie dają żylaki na wargach sromowych, mogą przynosić chłodne okłady na okolicę krocza np. Leczenie żylaków warg sromowych w ciąży – co na żylaki? Wargi sromowe mniejsze są znacznie większe od warg sromowych większych. Niektórzy lekarze proponują w związku z tym inne nazewnictwo tych części ciała: wargi sromowe wewnętrzne i zewnętrzne.


Zdarza się, że długość warg sromowych dochodzi nawet do cm. Tym czasem wziełam już polowę opakowania i dziś obudziłam się z podobnym opuchnięciem warg sromowych większych, które opisywałam w pierwszym poście , rozpoczynającym ten temat, tylko tym razem z naciskiem na prawą stronę. Nie jest to przypadłość,. Czy to możliwe, że wystąpiła taka reakcja na zażywany przeze mnie antybiotyk?


USG pani dr stwierdziła że jest dziewczynka i super oczywiście. Na koniec warto jeszcze wspomnieć o problemie ciąży urojonej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty