środa, 20 czerwca 2018

Po operacji żylaków boli noga

Jestem rok po operacji żylaków , metodą stripping. Od początku noga mnie bolała zwłaszcza w miejscach gdzie żyły były wyciągane. Lekarz uspokoił mnie że do miesięcy po zabiegu mogę odczuwać ból.


Po miesiącach ból zelżał a noga bolała owszem ale wcześniej też pobolewała to nie zwracałam na to uwagi. Puchnięcie nogi w kostce po operacji żylaków nogi. Jestem tygodnie po operacji żylaków lewej nogi.

Wszystkie od wewnętrznej strony uda. Od dni niepokoi mnie spuchnięta noga w kostce. Rano jest w porządku ,a później. Po prawidłowo wykonanej operacji i uzyskaniu zadowalających efektów kosmetycznych nie można zapominać o tzw. W czasie operacji chirurg usuwa tylko część żył, te zmienione żylakowo.


Jeżeli nie zadbamy o własne nogi, nie zmienimy sposobu życia, żylaki mogą powrócić. Ja tez jestem po operacji Żylaków prawej nogi już miesiąc. W PIERWSZYCH DNIACH BYŁO NAWET DOBRZE Z TYM ZE STOPA MOJA BYŁA JAK ZDRĘTWIAŁA NIE CZUŁAM NAWET UDERZEŃ TERAZ WRACA CZUCIE A WRAZ Z NIM TAK SILNE BÓLE NOGI ZE NIE WIEM JUŻ CZY TO PO OPERACJI ŻYLAKÓW CZY DZIEJE się Z TA NOGA coś INNEGO.

Najbardziej boli w nocy ,Ból jest. Ból i czarna noga po operacji żylaków kończyny dolnej operację żylaków konczyny dolnej prawej , w tej chwili jest dni po operacji. Niestety mieszkam w innej miejscowości niż rodzice i mam problem żeby porozmawiać z lekarzem operującym. Jestem miesiąc po operacji żylaków kończyny dolnej, prawej. Od tygodni cierpię z powodu silnych bólów tejże nogi, byłam u kontroli w szpitalu , w którym mnie operowano, mówiłam o silnych bólach, lekarz stwierdził, że tak musi być i że jak boli to tabletka przeciwbólowa tyle z porady.


Można wstać i chodzić już następnego dnia po operacji. Przez kilka dni bolą nacięcia, a przez miesiąc widoczne są krwiaki. W tym czasie nogę owija się elastycznym bandażem od pachwiny aż po palce.


Niestety, po licznych, sporych nacięciach pozostają blizny. Mój mąż miał prawie 3tygodnie temu operowaną prawą nogę i do dziś od czuwa ból,a pozatym w okolicy łydki jest zgrabienie i bardzo puchnie mu cala noga. Co mamy robić gdy byliśmy na kontroli lekarz powiedział że jest wszystko w porządku ale mi się to nie podoba. Pozatym odziwo tygodnie po operacji do stal skrętu kiszek z za rzepem,czy to migla być przyczyna po zabiegu żylaków.


To, jak wygląda noga po operacji żylaków, jak długo boli i jakie są zalecenia, zależy od zastosowanej metody leczenia. Typowym zjawiskiem jest występowanie obrzęku, niewielkiego stanu zapalnego, na nodze mogą pojawiać się siniaki – szczególnie po operacji żylaków metodą strippingu. Ulegają samoistnemu wchłonięciu po upływie 2-tygodni. Aż procent wszystkich operacji wykonuje się z powodu nawrotowych żylaków.


Re: Dlaczego po operacji żylaków nogi nadal bolą? To może jednak na razie - do czasu wizyty u ortopedy - zrezygnuj z dłuższych wycieczek?

No i oczywiście oczywistość - dobre miejsce do spania. Rok temu mialam zabieg metoda laserowa (ElVT)na zylaka. Minol rok a ja czuje dalej bol nogi!


Pali i piecze mnie noga w tych miejscach gdzie byly zylaki. Jak dbać o nogę po operacji żylaków? Dokładne postępowanie po operacji żylaków jest uzależnione od zastosowanej metody leczenia i zawsze powinno być szczegółowo omówione z lekarzem prowadzącym. Również czas rekonwalescencji zależy od zastosowanej metody. Generalne zasady postępowania po operacji żylaków są następujące: 1. Biore cyclo3forte i zastrzyki w brzuch clexane- szt.


Po operacji moja noga, a w zasadzie tylko udo z kolanem było olbrzymie. Zaniepokoił się tym faktem oddziałowy rehabilitant pan Adam i zalecił mi (po uzgodnieniu z lekarzem) masaż pneumatyczny. Lekarze nie mają łatwego przepisywania, aby przepasać nogi przed operacją i po operacji w okresie pooperacyjnym.


Dlatego eksperci starają się zapobiegać rozwojowi stanu zagrażającego życiu - chorobie zakrzepowo-zatorowej. Choroba zakrzepowo-zatorowa - procesu patologicznego, który występuje w wyniku wielokrotnego nakładania się skrzeplinę lub skrzepów krwi (skrzepy) wielkości.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty