środa, 14 czerwca 2017

Żyłki na stopach

Pękające naczynka określane bywają jako pajączki na nogach. Są to rozgałęzione, cienkie żyłki widoczne pod skórą. Są one bardzo częstym problemem wśród kobiet, ale niejednokrotnie pojawiają się również u mężczyzn. Większość osób problemy z naczynkami traktuje wyłącznie jako defekt kosmetyczny, is.


Jakie kompetencje powinien mieć chirurg plastyczny?

Mam na nogach fioletowe naczynka. O czym świadczą niebieskie żyłki na stopach ? Aleksandra Witkowska Aleksandra Witkowska Z jakiego powodu pęka mi skóra na rękach i stopach? Pojawiło mi się coś takiego na stopach - w okolicach pięt, od wewnętrznej strony kostki. Jedna stopa bardzo mie w tym miejscu bolała. Pani dr powiedziała, że to początek żylaków(?) - tylko tyle.


Traktowane są przede wszystkim jako defekt estetyczny, skórny, w dodatku istotny jedynie dla kobiet.

Tymczasem świadczą przede wszystkim o zaburzeniach krążenia żylnego. Rzeczywiście, pajączki częściej pojawiają się u pań, jednak nawet co piąty mężczyzna zna ten problem. Często zgłasza się do lekarza dopiero wtedy, gdy poza zmianami na skórze ma już inne, poważniejsze. Moim problemem sa bardzo widoczne zyły na stopach. Czy moze ktoś tak mial i wie jak sie tego pozbyć?


Moze śa jakieś maści, kremy czy inne lekarstwa, które pomoga mi sie tego pozbyć? Witam Mam lat i zawsze miałem widoczne żyły na dłoniach, ale nie zwracałem na to uwagi bo było to w granicach normy. Jakiegoś rok temu praktycznie z dnia na dzień pojawiły się żyły praktycznie wszędzie gdzie są, czyli np.


Nogi mogą szpecić dwa rodzaje rozszerzonych naczynek. Pierwsze to pajączki, czyli, w języku medycznym, pajączki śródskórne, inaczej określane jako teleangiektazje –poszerzone do średnicy około milimetra naczynka włosowate, zlokalizowane tuż pod skórą. Ich nazwa wzięła się stą że kształtem przypominają pajęcze odnóża. Pierwszym objawem niedomagania układu żylnego są pojawiające się na nogach czerwone żyłki, powszechnie nazywane pajączkami.


Wiele kobiet uważa, że to tylko defekt kosmetyczny. To początek poważnego schorzenia żył, czyli żylaków. Popękane naczynka krwionośne nie wyglądają zbyt estetycznie i „apetycznie”.

Jednak wiele kobiet cierpi z powodu tej przypadłości. Sieć naczynek w kolorze czerwonym i fioletowym bardzo często można zaobserwować w okolicach ud i kolan. Jednak popękane naczynka na udach i podudziu świadczą o niewydolności żylnej, którą warto leczyć. Re: pękające żyłki w oku?


Przyczyny mogą być różne - u mnie to była małopłytkowość i kruche naczynia krwionośne. Ale jest też masa innych powodów. Godzina nauki w życiu nowoczesnego apostoła jest godziną modlitwy. Josemaría Escrivá, Droga, 335).


Na twarzy najczęściej występują jako pojedyncze czerwone „nitki” lub całe ich skupiska, natomiast na nogach przybierają kolor siny lub sinogranatowy i niestety również lubią występować w grupach, przez co skutecznie zniechęcają nas do odsłaniania nóg. Mam problem z widocznymi żyłkami na nogach. Tzn nie sa to małe żyłki ale widać mi całe żyły.


Najgorzej w zgieciach kolan. Na łydkach też są widoczne. Od pewnego czasu na ciele wyraźnie widać nabrzmiałe żyły? A może już od dawna borykasz się z wystającymi żyłami na rękach, nogach i szyi?


Widoczne naczynie krwionośne mogą być objawem choroby. Nie dość, że wyglądają nieestetycznie, to jeszcze –zaniedbane – mogą powodować poważne problemy zdrowotne. Pajączki mogą sygnalizować wiele chorób czy skórnych przypadłości, dlatego jak najszybsze zdiagnozowanie problemu jest w tym przypadku kluczowe w procesie leczenia. Czym są pękające naczynka, dlaczego dochodzi do ich. Nie prawda, że żylaki to tylko u starych bab!


Ja mam lat i jeszcze dziesięć lat temu na nogach z tyłu widniały jakieś małe sine żyłki. Brałam jakieś tabletki ale jakoś efektów nie widzę a na droższe specyfiki mnie nie stać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty