wtorek, 13 czerwca 2017

Opuchlizna po operacji żylaków

Termoblacja laserowa żyły odpiszczelowej lewej. Flebektomia żylaków met. Ból i opuchlizna nogi po operacji żylaków Witam jestem dwa dni po operacji zylaków,operacja jedniodniowa dzisiaj strasznie boli mnie noga w kostce i jest spuchnieta niewiem czy to normalne biore zastrzyki w brzuch a leki przeciwbólowe jakby nie działały prosze o pomoc. Przez miesiąc było wszystko w porządku, nosiłam (i noszę do tej chwili ) pończochę obciskową.


Igor Madej artykuły Nie mam nic do stracenia, bo wszystko już straciłem.

Postępowanie po operacji żylaków zależy od rodzaju wykonanego zabiegu. Z reguły zaleca się stosowanie terapii kompresyjnej (odpowiednio dobrane pończochy uciskowe lub bandaże) oraz przyjmowanie leków przeciwzakrzepowych w odniesieniu do czynników ryzyka żylnej choroby zatorowo-zakrzepowej oraz leków przeciwbólowych. Opuchlizna i ból nogi po operacyjnym usunięciu żylaków. Dorka, mam niewielką opuchliznę w okolicy kostki idącą w kierunku stopy, jej górnej części - od miesięcy, bo tyle mineło po operacji. Tak się dzieje, gdy nie noszę podkolanówek uciskowych.


Gdy te zakładam, jest dobrze. Dwa tygodnie temu przeszedłem operację usunięcia żylaków z nogi. Wygląda na to, że noga się goi, ale niepokoi mnie jedna rzecz.

W okolicy szwu na udzie, wzdłuż pachwiny, po tym jak opuchlizna z uda zaczęła schodzić, zacząłem coraz mocniej wyczuwać stwardnienie wzdłuż szwu o rozmiarach ok. Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników. To może jednak na razie - do czasu wizyty u ortopedy - zrezygnuj z dłuższych wycieczek? No i oczywiście oczywistość - dobre miejsce do spania. Miałem trzy dni temu operację wycięcia żylaków z kończyny dolnej prawej.


Chirurg dokonał nacięcia również przy pachwinie. Na kolanie miałem strasznie widoczną dużą żyłę. W chwili obecnej stwierdzam, że nadal jest tam jakieś zgrubienie, mimo iż lekarz podczas zabiegu pokazał mi wyciętą żyłę. Witam, Mam lata i jestem aktualnie prawie tydzien po operacji zylakow powrozka nasiennego metoda bodajze klasyczna (pisze bodajze poniewaz lekarze nie mowili jaka to metoda operacji ). Czy po takim zabiegu dlugo moze utrzymywac sie bol oraz powiekszenie ( opuchlizna dosc znaczna) jadra?


Siłownia, aerobik, rowerek po operacji żylaków kończyny dolnej. Na wysokość od pachwiny do kolana na wewnętrznej stronie uda czuję zgrubienie ( i jest ono nawet widoczne ) podłużne, jakby mi ktoś włożył pręt pod skórę - Jest to bolesne przy dotyku i mam wrażenie, że to ciągnie. Jestem tygodnie po operacji żylaków nogi prawej,żylaki miałam na całej nodze od pachwiny po same kostki,i prawie lat nie mogłam zdecydować się na operację bo bardzo się bałam,u mnie to sprawka genów,bo tata miał a ciąże i porody tylko nasiliły mój stan,wcześniej byłam już u kilku lekarzy chirurgów,za każdym razem.


Obrzęk nogi w okolicy kostki po operacji żylaków ~ka. Nie pokoji mnie obrzęk kończyny dolnej w okolicy kostki po operacji żylaków kończyny dolnej? Obrzęki mają różne przyczyny – hormonalne, zależne od pracy serca, a nawet diety.


Przez samych pacjentów bywają określane różnie – jako opuchlizna, puchnięcie, obrzęki ciała.

Wynikają z gromadzenia się płynów w tkankach poza naczyniami krwionośnymi. Mogą być skutkiem zarówno zmian fizjologicznych. Ponad tygodnie temu miałem operację żylaków powrózka nasiennego z lewej strony.


Lekarz uprzedzał mnie, że w tamtym miejscu może występować lekki obrzęk. Jednak przez pierwsze tygodnie wszystko było ok żadnego obrzęku i żadnego dyskomfortu. Z kolei przez ostatnie kilka dni odczówam ból w moszn. Witam jest dzien po operacji żylakow laserem nacięcia miłem tylko na łydce.


Dlaczego po operacji żylaków nogi nadal bolą? Po operacji zabandarzowne mnie mocno az pod pachwinę i kazano przez dobe nie zmieniac bandarzu. Nad bandarzem zaczeła noga puchnać wydaje mi sie ze zbiera sie tam krew. Jestem miesiąc po operacji żylaków kończyny dolnej, prawej.


Od tygodni cierpię z powodu silnych bólów tejże nogi, byłam u kontroli w szpitalu , w którym mnie operowano, mówiłam o silnych bólach, lekarz stwierdził, że tak musi być i że jak boli to tabletka przeciwbólowa tyle z porady. Operację miałam stycznia. Stopy bolą po długim chodzeniu, ale z tygodnia na tydzień jest lepiej.


Pojawił się dość duży siniak i drobna opuchlizna. Po tygodniu siniak i drobna opuchlizna ustąpiły. Nie towarzyszy temu żaden ból.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty