czwartek, 8 czerwca 2017

Boli mnie warga sromowa

Wargi sromowe: dlaczego bolą wargi sromowe? Ból warg sromowych to częsta kobieca dolegliwość. Delikatna błona śluzowa okrywająca wargi sromowe łatwo ulega podrażnieniu i nie chroni tak dobrze przed urazami jak skóra.


Sprawdź, co oznacza ból warg sromowych. Od ponad tygodnia, a dzisiaj zaczął się tydzień ciąży, bardzo bolą mnie wargi sromowe. Najbardziej ból nasila się gdy idę do toalety.


W poprzednich dwóch ciążach czegoś takiego nie doświadczyłam i ciekawi mnie. Aleksandra Witkowska poziom zaufania. Od kilku dni piecze mnie i strasznie boli warga sromowa ale dopiero wczoraj zobaczylam ze mam prawa warge sromowa strasznie spuchnieta jest wielka i boli strasznie! Jest jeszcze troszke jakiejs. Dlaczego bolą mnie wargi sromowe?


Boli mnie warga sromowa

Moja mama ogolem nikt sie nie moze dowiedziec o tym! A noi myje sie codziennie wiec takie komentarze sa nie zbedne! Proszę o odpowiedz na moje pytanie. Bardzo boli mnie krocze i wargi sromowe.


Czuje skurcze miesni w kroczu. Mam upławy białe bezwonne. Dodam ze przechodziłam jakiś czas infekcje pochwy. Ostatnio bardzo swędziało miejsce intymne (weź się nie podrap) teraz czuję, ze piecze, dalej swędzi i boli.


PO stosunku mam spuchniete i bolace wargi sromowe. Swędzenie i pieczenie sromu to często spotykana kobieca dolegliwość. Jedną z nich może być np. Właśnie wróciłam do domu od chłopaka i bardzo bolało mnie krocze gdy szłam. Boli mnie to przy poruszaniu, siedzeniu i każdym dotyku.


W weekend dosc intensywnie kochałam sie z mezem wiele razy tez uprawialismy dosc brutalne pieszczoty. Duże wargi sromowe nie zawsze muszą świadczyć o patologii. W wielu przypadkach za duże, przerośnięte wargi sromowe mniejsze czy wydłużone wargi sromowe większe są naturalną predyspozycją, a decyzja o plastyce motywowana jest jedynie względami estetycznymi i wygodą funkcjonowania, gdy wystające wargi sromowe utrudniają np. Dosłownie nie mogę z tym wytrzymać. Z wygladu wygladają normanie, żadnego nalotu, upławów czy czegokolwiek innego co by świadczyło o grzybicy.


Mój problem polega na tym,że od ok. Poza tym, zauważyłam, że są trochę zaczerwienione, powiększone (jakby spuchnięte). Mnie za kazdym razem boli spojenie lonowe i trace czucie na skorze tuz pod mostkiem a to tez nie norma. Wargi tez mnie bolaly i czulam, ze sa opuchniete. Jak sie bardzo martwisz to idz do lekarza i zapytaj co mozesz zastosowac.


Co do wagi to podobno na ogol na USG wychodzi wieksza. Martwie się bardzo i prosze was o rade. Już dzien bolą mnie wargi sromowe.


Ten ból powinien wystąpić tylko w ostatnich miesiącach ciąży z tego, co mi wcześniej mówił lekarz. Czy coś ze mną jest nie tak i czy ty wpłynie negatywnie na ciaże? Moja dziewczyna a właściwie już teraz żona ma duże wargi sromowe.


Są bardzo, bardzo podniecające. Nigdy nie mówiła że to jej przeszkadza, czy boli a na plaży ledwie je mieści w kostiumie bo są bardzo długie (zawsze z tego żartujemy). Z uwagi na okolice wycinkiem zajął się ginekolog,lecz skoro to spawa skórna to proszę pokierować mnie ,gd. Byłam w siódmej klasie, gdy do mojej szkoły przyszła Helen.


Boli mnie warga sromowa

Jak matka, tak syn – rodzinna migrena. Pisałam już kiedyś tu na forum i wiele osob próbowało mi pomóc. Przyrost warg sromowych. Zapewne niektórzy przeczytają to kolejny raz ale może znajdzie sie ktoś kto mógłby mi zasugerowac co sie moze ze mną dziać.


Bolą Mnie Wargi Sromowe - informacje, zdjęcia, materiały video.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty