środa, 18 stycznia 2017

Paski wybielające wizaz

Paski zawierają nadtlenku wodoru - substancji, którą wybielają dentyści w polskich gabinetach stomatologicznych. Domowa metoda wybielania zębów przy użyciu pasków Crest, Whitestrips Supreme Professional Whitening jest całkowicie bezpieczna i łatwa, co pozwala zaoszczędzić czas i pieniądze. Dodatkowo paski odświeżają oddech. Liczne przetestowane przeze mnie pasty wybielające nie dawały zadowalającego efektu, dlatego postanowiłam spróbować paski.


Zakupiłam paski Crest Supreme (nowsza wersja Advanced Seal). Same paski pakowane są po dwie sztuki (na górny i dolny łuk) w saszetki. Paski wybielające zęby od Blend-a-med są wspaniałe.


Ja swoje zamówiłam na allegro, za jedyne zł ( z przesyłką ). Jestem strasznie zadowolona. Biała Perła Paski Wybielające zapewnia profesjonalne wybielanie zębów w warunkach domowych. Wybielanie polega na usunięciu zanieczyszczeń osadzonych na szkliwie.


Kuracja przywraca zębom efektowną biel. W kategorii Pielęgnacja ciała Pasty i płyny do zębów znajdziesz produktów dopasowanych do twoich potrzeb. Należą do nich Whitestrips Supreme Professional Whitening, 1 naturalny środek do wybielania zębów, Wybielający żel stomatologiczny do zębów z fluorem.


Tak właśnie natknęłam się na paski wybielające 3D Whitestrips od Blend a med. Opinie były w większości pozytywne więc zakupiłam opakowanie w wersji podstawowej. Pamiętam, że za paski zapłaciłam zł w jednej z osiedlowych drogerii. Teraz po czasie stwierdzam, że produkt nie jest wart takiej ceny. Biała Perła, Wybielający żel stomatologiczny do zębów z fluorem rozjaśnia przebarwienia szkliwa.


Umieszcza się go w indywidualnie dopasowanych aplikatorach i używa do momentu uzyskania pożądanego poziomu wybielania. Lata badań klinicznych dowiodły, iż jest to produkt zarówno bezpieczny, jak i skuteczny. Wystarczy kupić nowy system wybielający Rapid White, a już po dniach stosowania zęby odzyskają swoją naturalną biel! Wybielające paski Rapid White są nie tylko błyskawiczne w aplikacji i skuteczne w działaniu, ale też bezpieczne zarówno dla zdrowia jak i zębów.


Co więcej, mają działanie odświeżające oddech. Są proste w aplikacji - wystarczy posmarować zęby specjalnym aktywatorem i nakleić na nie paski. Niestety ich dość kwaśny smak nie należy do przyjemnych. Jeśli w walce z przebarwieniami szkliwa nie pomogły Ci do tej pory płyny do płukania jamy ustnej czy też specjalistyczne pasty do zębów, wypróbuj paski wybielające.


Opinia o produkcie jest wyłącznie moja. Cienkie, elastyczne paski wybielające zostały zaprojektowane w taki sposób, aby pasowały do widocznych górnych i dolnych zębów. Nie mogę zapewnić, że na.


Dzięki paskom Crest 3D White Gentle Routine można wybielić wewnętrzne przebarwienia szkliwa, szczeliny w szkliwie i uszkodzenia mechaniczne. Domowe wybielanie zębów jest dzięki nim bardzo proste. W sklepie Crest Polska znajdziesz też pasty wybielające i płukanki do zębów. Wystarczy zakładać je na zęby codziennie przez określoną liczbę dni i nosić przez zalecaną ilość czasu. Zęby wybielają się same i każdego dnia kuracji uzyskują coraz piękniejszy, biały kolor.


Bright White Supreme Paski Wybielające szt. Zróżnicowany zbiór ofert, najlepsze ceny i promocje. Wejdź i znajdź to, czego szukasz! Pierwszymi moimi domowym wybielaczami na jakie się zdecydowałam były paski wybielające z Blend-a-med. Była to wtedy dwutygodniowa kuracja, ale efekty były świetne już po tygodniu.


Miałam wtedy piękne, białe ząbki, jednak nabawiłam się strasznej nadwrażliwości. A teraz opiszę, jak nakładki sprawdziły się u mnie i jakie efekty. Pasta wybielająca zęby Crest dostosowana do potrzeb Twoich zębów. W naszym sklepie internetowym znajdziesz pasty wybielające Crest, które wybielą Twoje zęby i jednocześnie usuną kamień nazębny, złagodzą nadwrażliwość zębów lub sprawią, że odbuduje się ich szkliwo. Jeśli szukasz pasty do zębów premium, to wybierz Crest.


Pasty wybielające powinny być stosowane z rozsądkiem. Proszę pamiętać, że są to środki do wybielania zębów, które nie rozjaśnią tak mocno zębów jak np. Skoro czytacie dalej to znaczy, że nie gniewacie się i mimo wszystko chcecie się dowiedzieć więcej na temat wybielania paskami. Niezmiernie mnie to cieszy.


Pamiętajcie, że opinia jest subiektywna, a więc oparta na moich odczuciach, oczekiwaniach i wrażeniach. Nałóż raz dziennie na minut. Zobaczysz już po trzech dniach pierwsze efekty, a Twój uśmiech będzie z każdym dniem coraz piękniejszy.


Typowo wybielająca pasta, zwierająca nadtlenek karbamidu, czyli substancję, która wybiela zęby. Podobnie działają żele wybielające. Koszt takiej pasty to ok. Jeśli chcecie rozjaśnić zęby o 2-odcienie, to spokojnie możecie użyć pasty Yotuela. System wybielający Rapid White składa się z pasty wybielającej, żelu, akceleratora, szyn, skali bieli (która jest niezwykle istotna - pozwala bowiem ocenić czy faktycznie zęby zostały wybielone na tyle ile obiecuje producent) oraz instrukcję.


Samorozpuszczalne paski wybielające Rapid White to ciekawa metoda na ekspresowe wybielanie zębów. Dla mnie jest to nowość, bo nigdy nie miałam okazji używać pasków, które same się rozpuszczają i potrzeba zaledwie kilku dni, aby zobaczyć pierwsze efekty. Produkt prosto od producenta z polskiej dystrybucji, pełna gwarancja bez ryzyka, dni na zwrot.


Gdzie kupić i ile kosztuje? Najlepsze paski wybielające nasze zęby!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty