piątek, 20 stycznia 2017

Krwiaczki na wargach sromowych

Miałam krwiaka na lewej wardze sromowej, byłam z tym u ginekologa i doktor powiedziała mi że to blizna przez golenie ograniczyłam golenie i po około miesiącu ten krwiak tak jakby pękł i została po nim dziurka która wypełnia się jakaś przezroczysta substancją, dodam jeszcze że ta dziurka zrobiła się w drugim dniu okresu. Po całym dniu pracy zaczeło mnie tam piec i boleć. Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi. Przez Gość i co teraz będzie,.


Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników. Poniżej znajdziesz do nich odnośniki: Czy można zrobić malinkę na wargach sromowych? Zaraz pod wargami stomowymi a przed szyjka macicy zrobila mi sie duza 2centymetrowa banka jest sino przezroczysta i strasznie boli.


Nie moge sie normalnie podetrzec usiasc czy zalozyc noge na noge bo powoduje to ucisk i bol. Gonekolog u mnie w miasteczku przyjmuje raz w tugodniu od rana do polodnia a to strasznie boli. Mam dalej problem z córką. Wcześniej już pisałam, że córka (l.) miała owsiki, na pewno wyleczone, ale ma zaczerwienione nieźle dalej wejście do pochwy i cewki moczowej oraz ma takie jakby krostki-pęcherzyki na sromie, bliżej mniejszych warg.


Wtedy w sumie mnie Pani uspokoiła, ale zaczęło to być bardziej czerwone. Witam, mam na wzgórku wargach sromowych małych i dużych krostki czerwone małe i większe, niektóre ropne. Boli, piecze, czasem bardzo swędzi. Czasem zmiany w okolicach krocza powstają wskutek reakcji alergicznych. Towarzyszące podrażnieniu opuchnięcie i swędzenie warg sromowych może świadczyć o grzybicy pochwy.


Grudki, pęcherzyki i wrzody mogą wskazywa. Każde rodziłam przez cesarskie ciecie. Mój problem polega na tym, że miesiące temu zauważyłam na mniejszych wargach sromowych krwia. Przebieg operacji zależy od wybranej metody oraz wielkości warg sromowych. Najstarsza i nadal bardzo często stosowana, zwłaszcza przez ginekologów, metoda polega na obcięciu nadmiaru warg sromowych mniejszych (części wystającej spoza warg sromowych większych) wzdłuż ich całego wolnego brzegu rys.


Zmiany na wargach sromowych budzą, choć niepotrzebnie, niepokój wśród kobiet. Krwiak na wardze sromowej. Najczęściej są to prosaki – określane przez pacjentki jako białe krostki lub grudki na wargach sromowych.


Nie można się nimi zarazić, a leczenia i usuwania prosaków na własną rękę lepiej nie próbować – tego typu próby m. Bolesne krostki na wargach sromowych. Witam, na wargach sromowych wyskoczyly mi krostki sa bolesne, z ktorych wydziela sie ropa, napuchlo i odczuwam ból jak przy okresie lecz go nie mam jednak po przeciwbolowym bol zanika lecz dyskomfort przy dotknieciu zostaje. Dodatkowo przy oddawaniu moczu. Dwa dni temu pojawiły się u mnie ropne krostki na wargach sromowych.


Bolą, bardzo swędzą i pieką przy oddawaniu moczu. Wydaje mi się, że pojawiły się one dzień po. Obrzęk warg sromowych może także świadczyć o nowotworze sromu. Powiększone wargi sromowe mogą wskazywać na grzybicze zakażenie narządów płciowych.


Infekcje pochwy i sromu są najczęstszym powodem zgłaszania się pacjentek do poradni ginekologicznej. Córeczka ma naczyniaka na wargach sromowych, tuż u ujścia pochwy. Naczyniak jest płaski, mocno czerwony. Nie krwawi, nic się z niego nie sączy, cały czas jest praktycznie taki sam, nie zmienia ani kształtu ani koloru. Wargi sromowe, zarówno większe jak i mniejsze, są narażone na powstawanie różnego typu zmian w postaci narośli, czyraków czy krostek.


Twarda i bolesna grudka może wskazywać na zapalenie gruczołu Bartholina. Nagle zaczęło ją boleć lewa strona. Dodam tylko, że problem pojawił się bardzo szybko i to wcale nie była aż taka gorąca noc, jak na nas Po chwili okazało się, że lewa warga sromowa bardzo Jej spuchła i bardzo zaczęła boleć. Niektóre kobiety po prostu się z nim rodzą. Podejrzewa się, że za deformację warg sromowych mogą odpowiadać też takie czynniki, jak: masturbacja, częste odbywanie stosunków płciowych lub kolczyki w wargach sromowych.


Wargi sromowe chronią dostępu do pochwy. Każda kobieta posiada dwa rodzaje warg sromowych: mniejsze oraz większe. Te większe znajdują się na zewnątrz i zawierają sporą ilość tkanki.


Przyczyną przerostu może też być leczenie. Plastyka warg sromowych większych najczęściej jest wykonywana z powodu ich zaniku pojawiającego się w następstwie naturalnych procesów starzenia lub znacznej utraty masy ciała. Zabieg polega na wypełnieniu warg sromowych tłuszczem pacjentki, pobranym z okolicy pępkowej. SEPIA 6CH, ewentualnie 9CH lub CH, ale nie więcej! Zazwyczaj nie wymagają one leczenia i cofają się samoistnie po porodzie.


Jeśli dolegliwość ta nie minie po ciąży, stanowi uciążliwy i wstydliwy problem. Witam mam problem na moich wargach sromowych pojawiły sie dwie ciemne plamy, nie sa duże, nie swedza itp, tylko nie wiem co to jest i czy. Wargi sromowe większe (łac. labia pudendi majora) to dwa duże parzyste fałdy owłosionej skóry, zawierające dodatkowo dużą ilość tkanki tłuszczowej.


Z przodu łączą się, bezpośrednio wrastając we wzgórek łonowy, tworząc tzw.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty