środa, 18 stycznia 2017

Cień do brwi golden rose

Produkt nie osypuje się i jest niezwykle trwały. Wygodny w nakładaniu dzięki aplikatorowi. Więcej o dopasowaniu odpowiedniego koloru pudru do swojego typu kolorystycznego można.


Do podkreślania brwi może służyć cień do powiek, flamaster, pomada, kredka. Golden Rose Nude Look perłowy cień do powiek Ivory. Niezastąpiony element stylizacji brwi. Jego średnia ocena to 4. Nadaje się do brwi, do konturowania, jako cień do powiek.


Dobrze pracuje z pędzelkami, nawet nowicjusze nie zrobią sobie nim krzywdy. Kup cień do brwi na Allegro - Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. Wszędzie Wszystkie kategorie. GOLDEN ROSE BROW POWDER CIEŃ PUDER DO BRWI KOLORY. Radość zakupów i bezpieczeństwo dzięki Programowi Ochrony Kupujących!


Wspaniałe produkty, niezliczone gamy kolorystyczne, atrakcyjne ceny. Zestaw pomoże Ci w szybki i prosty sposób uzyskać idealny oraz naturalny wygląd brwi, który utrzyma się cały dzień. Produkty sprawdzają się zwłaszcza w przypadku dużych luk. W tym celu zaczęłam stosować cień do brwi Catrice.


Był to mój pierwszy kosmetyk, którym malowałam włoski. Następnie były żele i kredki. Nie będzie zbyt mocny, nie zasmarujemy nim brwi, raczej ciężko przesadzić i stworzyć ciemne plamy:). Oprócz niego są oczywiście jeszcze inne, równie udane (mamy kolorów do wyboru):)). Cień do brwi zdobywa na kwc same dobre oceny (klik).


Cień do brwi golden rose

Nasze produkty to kosmetyki kolorowe, akcesoria do makijażu, produkty pielęgnacyjne oraz lakiery do paznokci. Cienie golden rose Makijaż - porównanie cen artykułów pielęgnacyjnych i kosmetycznych w sklepach internetowych. Puder dostępny w docieniach chłodnego brązu, nadaje brwiom naturalnego koloru, koryguje ich kształt oraz wypełnia. Mój ulubiony cień do brwi. Wygląda bardzo naturalnie, ale oczywiście efekt można też stopniować.


Myślę, że z tego względu super sprawdzi się również u osób, które są na początku swojej brwiowej przygody i nie chcę zrobić sobie. UPDATE: Wszystkie produkty utrzymały się bez zarzutu. Sama maskara do brwi daje jednak wystarczająco dużo koloru, żeby osiągnąć naturalny look! Muszę powiedzieć, że jest to. Pudry do brwi pojawiły się w ofercie GR dosyć niedawno, marka wprowadziła siedem odcieni, więc jest w czym wybierać.


W kategorii Makijaż Stylizacja brwi znajdziesz 5produktów dopasowanych do twoich potrzeb. Należą do nich Eyebrow Pomade, Eye Brow Stylist, Unbelieva Brow Longwear, Brow Gel. Zastanawiam się jaki cień do brwi z GR mam sobie kupić. Podkreślanie brwi to ważna sprawa, zwłaszcza gdy nasze włosy są rzadkie i nie mają koloru. Zazwyczaj swoje brwi traktowałam henną, która niestety po jakimś czasie zmieniała kolor na lekko rudawy.


Do testowania wybrałam więc zestaw w odcieniu 02. Jestem blondynką i prawdopodobnie odcień jaśniejszy byłby również odpowiedni dla mnie, ale postanowiłam spróbować czegoś ciemniejszego. Kosmetyk nie wpada w rude tony, większość odcieni jest stosunkowo zimna (a jest ich kilka do wyboru). Dzięki temu brwi po pomalowaniu wyglądają na naturalne i idealnie dopasowane do koloru cery i włosów. Znany i lubiany jest też Brow Pow z theBalm.


Ja jednak mam tylko paletkę z Gosha, która spisuje się nawet ok. Fanki makijażu brwi przy użyciu cieni, na pewno będą zadowolone. W palecie znajdują się trzy cienie o różnej barwie oraz wosk.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty