środa, 11 stycznia 2017

Essence paletka do brwi

Zestaw do stylizacji brwi marki essence jest moim pierwszym produktem do brwi, którego używałam i nadal po niego sięgam. Kolory są dobrze napigmentowane, przyjemnie podkreśla się nimi brwi. BH Cosmetics brwi catrice cień do brwi essence kolorówka paletka do brwi Sleek theBalm. Annabelle Minerals – podkład matujący, róż, cienie i pędzel flat top.


W skład tego mini przybornika do stylizacji wchodzą także szablony (każdy o innym kształcie i długości), służące do obrysowania odpowiednich konturów brwi. Do zestawu dołączono pędzelek ze specjalnie ściętym po skosie włosiem. Padło na zestaw do brwi Essence, by było poważniej zalecimy po anglikańsku: Eyebrow Stylist Set.


Miało być tanio i świetnie, bo na jednym z forów internetowych, gdzie wszystkie sprawdzamy opinie o kosmetykach, aż 1osoby (piszę osoby, bo może i faceci robią coś sobie z brwiami?) uznały ten zestawik za hit. Wiele z Was preferuje taką metodę i bardzo ją sobie chwalicie. Fakt, teraz wyszły (podobno genialne!) cienie do brwi z Golden Rose. Znany i lubiany jest też Brow Pow z theBalm.


Essence paletka do brwi

Ja jednak mam tylko paletkę z Gosha, która spisuje się nawet ok. Fanki makijażu brwi przy użyciu cieni, na pewno będą zadowolone. Essence Eyebrow Designer Black Kredka do brwi 1. Stan Nowy Marka Essence. Kupiłam pierwszy raz i jestem bardzo zadowolona. Bardzo łatwy w użyciu i tani produkt.


Podkreśla brwi, bez efektu maski. Dlatego niezależnie od tego, czy w Twoim koszyku zagości kredka do brwi Essence, czy kredka do brwi Golden Rose lub kredka do brwi Catrice, na pewno będziesz zadowolona z ich użytkowania. Znajdziesz tu też cień do brwi i inne produkty pomocne przy tworzeniu wyrazistego makijażu oka. Dzięki niesamowitej gamie produktów do dekoracji i pielęgnacji essence jest idealną marką dla wszystkich piękności. Mogę wyjść bez nałożonego podkładu, ale rzęsy i brwi muszą być zrobione.


Opakowanie zawiera dwa cienie: jeden ciemnobrązowy, drugi. Hej:) Odpowiednio podkreślone brwi nadają spojrzeniu wyrazistości. Brwi można podkreślać za pomocą różnych produktów. Cienie mają bdb krycie i długo trzymają się na powiece.


Jednak te cienie stosowałam do brwi a reszta była mi po prostu zbedna. Idealne dla osób lubiących lekkie makijaże w tonacji brązów. Mogę Wam ją polecić warta swojej ceny. Ogólna ocena: dość tania i całkiem fajna paletka do brwi.


Essence paletka do brwi

Ma zgrabne i poręczne opakowanie znacznie lepsze od tego z essence. Dodatkowo dostajemy mini przybornik który możemy zabrać w podróż. Eyebrow Set to poręczny zestaw do brwi od firmy Catrice, przy pomocy którego podkreślisz brwi, nadasz im odpowiedniego kształtu i koloru. W skład zestawu wchodzą dwa cienie do brwi, neutralne, które sprawdzą się zarówno dla ciemno i jasnowłosych, wygodna kompaktowa pęseta, dwustronny pędzelek do układania brwi oraz lusterko.


Zawiera cienki aplikator oraz trzy szablony, aby błyskawicznie nadać brwiom doskonały kształt. Szeroki wybór produktów, które możesz w niej umieścić: cieni do powiek , pięć róży , trzy pudry do ust oraz dodatkowo jedna różowa baza do ust , jeden rozświetlacz , jeden bronzer i. Kilka miesięcy temu przeczytałam na jakimś blogu, że podkreślenie brwi potrafi zmienić rysy twarzy. Pomyślałam wtedy, że to niemożliwe, bo brwi to mało ważny element makijażu.


Essence paletka do brwi

Paletka cienie do brwi Essence. Naoglądałam się mnóstwo filmików na youtubie, gdzie dziewczyny pokazują swoje makijaże i byłam już. Wróciłam do domu i nie mogłam się nadziwić, że były bardzo trwałe i nic się z nimi. Ba, nawet nie wiedziałam o istnieniu produktów przeznaczonych do tego celu. Pozostawia naturalne wykończenie.


Ważny miesięcy od pierwszego otwarcia. Produkt nowy, oryginalny. Unsubscribe from itinspiresme? Trzy kroki do idealnych brwi - Duration: 21:58. Szukasz brwi w Cienie do powiek i palety cieni - Allegro.


Radość zakupów i 1 bezpieczeństwa dla każdej transakcji. HEAN PALETKA DO BRWI EYEBROW PROFESSIONAL SET. Blondynki mogą wybrać np.


Dla szatynek odpowiednie będą ciemniejsze odcienie brązu lub grafitu. Brunetki mogą śmiało sięgnąć po najciemniejsze paletki do brwi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty