czwartek, 29 stycznia 2015

Żylaki na sromie w ciąży

Okolice intymne są silnie ukrwione, a w ciąży mogą być dodatkowo opuchnięte i powodować ból przy dotyku. Ciąża zmienia organizm kobiety. Zazwyczaj po porodzie wszystko wraca do normy.


Jednak czasami ciąża zostawia też po sobie nieprzyjemne dolegliwości. W tym czasie kobieta jest szczególnie narażona na ryzyko wystąpienia żylaków, m. Sine, powrózkowate zgrubienia na nogach, pojawiające się wzdłuż linii żył nie tylko brzydko wyglądają, ale również swędzą i mogą prowadzić do.

Skąd się właściwie biorą żylaki w takich miejscach? Otóż w ciąży na ich powstanie może wpływać kilka czynników. Tak jak w przypadku tradycyjnych żylaków np. Na razie jest to łagodna forma.


Wszystkie wyniki i badania mam idealne! Czy żylaki mogą się cofnąć? Od czego taka przypadłość?


Duzo sie ruszam, dbam o diete i waga mi spadła bo mam wykrytą od początku cukrzyce ciążowa na insulinie.

W grę nie mogą wchodzić zaparcia bo z tym też. Kiedy wzięłam lusterko okazało się, że wargi są opuchnięte a po. Jestem na końcówce ciąż, w połowie miesiąca.


Jakiś miesiąc temu pojawiły się u mnie żylaki na wargach, jest coraz gorzej. Boli przy chodzeniu, wszystko jest opuchnięte. W tc miałam usg transwaginalne i lekarz powiedział, że mam je również na pochwie. Ocenie druga warga jest zaatakowana i obszary pod kolanami.


Dużo czytałam na ten temat w kontekście rodzenia sn. Kiedy żylaki już się pojawią, leczenie musi być prowadzone pod okiem specjalisty, bo wiele leków przeciwżylakowych nie było testowanych w ciąży i nie jest znany ich wpływ na płód. W zdecydowanej większości, bo aż w proc. Oczekiwaniu na narodziny dziecka często towarzyszą przykre dolegliwości m. Ta przypadłość występuje także w mniej widocznych miejscach, na przykład intymnych okolicach pochwy i sromu. Co jest źródłem tych niezwykle nieprzyjemnych problemów i jak można.


Jeśli ich leczenie zostanie zaniedbane, zajście w ciąże może być poważnie utrudnione. Tak żylaki pochwy, jak i żylaki na wargach sromowych w ciąży pojawiają się przeważnie w jej trzecim trymestrze. Na co lekarz mi tel odpowiedziała, że w rozsądnych ilościach można!


No ale, detralex to bardzo dobry lek.

Najczęściej objawia się w układzie dużej, rzadziej małej żyły odpiszczelowej i zaczyna się od dopływów tułowia żyły na dolnych nogach. W dużej mierze są konsekwencją tego, że w tym szczególnym okresie następuje wiele zmian fizjologicznych. Kobietom w ciąży zwykle dokuczają żylaki nóg, odbytu i krocza.


Jakie dolegliwości są z nimi związane? Jak leczyć żylaki w ciąży? Jednym z pierwszych objawów choroby żylnej u kobiety ciężarnej jest uczucie ciężaru w kończynie szczególnie odczuwane wieczorem , w niektórych przypadkach, kurcze łydek szczególnie nasilone w nocy. Często ich pojawienie się poprzedzają żylaki występujące na nogach.


Pani zauważyła, mogą być związane z żylakami sromu lub pochwy. Mogą one współistnieć z hemoroidami (żylakami odbytu). W niektórych przypadkach włącza się profilaktycznie zastrzyki z heparyną. W czasie ciąży nie można leczyć żylaków chirurgicznie. Leczenie hemoroidów polega na stosowaniu czopków doodbytniczych i maści lub kremów.


W aptekach jest wiele preparatów bez recepty, które są dozwolone w ciąży. Hormon ten działa relaksująco na ściany żył. W tym tygodniu masz już więcej litrów więcej krwi niż przed ciążą.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty