czwartek, 22 stycznia 2015

Żel do higieny intymnej do twarzy

Uwielbiam ten żel, kiedyś myłam nim włosy skóra głowy cieszyła się jednak włosy nie bardzo, wolę Babydream Fur Mama do tego celu. Co do twarzy pare razy mnie podrażnił, do ciała i miejsc intymnych jest niezastąpiony :) Do twarzy mam mydełko Aleppo, w kolejce jeszcze dwa od Franciszka. Ziaja – chyba najpopularniejsza marka wśród płynów do higieny intymnej EVER) to koszt ok. Ci się żel do mycia twarzy – sięgasz po żel do higieny intymnej, bo zawsze jest pod ręką w łazience i „da się nim umyć”.


Żel do higieny intymnej do twarzy

Z kategorii kosmetyki do ciała do mycia warto zaopatrzyć się w produkty takie jak żel pod prysznic męski, żel do higieny intymnej dla mężczyzn, mydła do ciała. Do pielęgnacji polecamy balsam nawilżający dla mężczyzn , krem do rąk dla mężczyzn , a dla osób z tatuażem zalecamy świetny krem do tatuażu. Sylveco stosuje od kilku miesięcy i jestem zachwycona.


Jest to jeden z nielicznych kosmetyków tego rodzaju który nie powoduje u mnie podrażnień. Posiada dobrze skomponowany naturalny skła miedzy innymi ekstrakt z kory dębu co jest dla mnie bardzo ważne ponieważ jestem alergiczką. Delikatny, łagodnie myjący żel do higieny intymnej, posiada nawilżające i kojące właściwości.


Zawiera ekstrakt z liści mniszka lekarskiego i olej z kiełków pszenicy, działające osłonowo i regenerująco w przypadku podrażnień. Zapewnia uczucie czystości, świeżości i komfortu przez. Zróżnicowany zbiór ofert, najlepsze ceny i promocje. Wejdź i znajdź to, czego szukasz!


Próbowałam Vitea, Delikatny Żel Do Higieny Intymnej Kora Dębu, ale niestety w porównaniu z dzidziusiem trochę wysusza, a płyn Venus, Uroprotect Emulsja Do Higieny Intymnej Hipoalergiczna Żurawina jest bardzo perfumowany i jakoś mi nie podpasował. Dzidziuś był niezastąpiony. W kategorii Pielęgnacja ciała Higiena intymna znajdziesz 6produktów dopasowanych do twoich potrzeb. Dziękuję za kawał dobrej roboty! Należą do nich Waschlotion Sensitive, Kubeczek menstruacyjny z medycznego silikonu, Menstruationstasse.


Równie ważna jak kosmetyki do higieny intymnej, jest częsta wymiana bielizny, ręczników i narzędzi (np. golarek). Ręcznik do okolic intymnych powinien być zmieniany co dwa, trzy dni, a bielizna przynajmniej raz dziennie. Narzędzia warto dezynfekować po każdym użyciu i dbać o to, by nie używać stępionych egzemplarzy. Płyn do higieny intymnej ze względu na swoje łagodne działanie świetnie nadaje się do mycia twarzy.


W pierwszej chwili taki pomysł brzmi nieodrzecznie i sama miałam pewne opory. Wystarczyło jednak zapoznać się ze składem i zaryzykować. Teraz zamiast żeli czy pianek do mycia twarzy używam płynu do higieny intymnej. W tym celu idealnie sprawdza się płyny, żele i pianki do higieny intymnej.


Żel do higieny intymnej do twarzy

Kosmetyki do higieny intymnej to nie tylko produkty, które przeznaczone są do oczyszczania i pielęgnacji, ale przede wszystkim utrzymują one odpowiednie pH i nie zaburzają naturalnej flory bakteryjnej. PlivaFem B to żel do higieny intymnej o barwie niebieskiej. Preparat zawiera substancje o działaniu łagodzącym i kojącym, przeznaczony jest do codziennej higieny i pielęgnacji zewnętrznych okolic intymnych kobiet. Roge Cavailles Wyjątkowo delikatny płyn do higieny intymnej. Jego składniki zamknięte.


Co wyróżnia dobre kosmetyki do higieny intymnej? Poznaj rekomendowane przez naszą aptekę kosmetyki do pielęgnacji stref intymnych oraz do zachowania zdrowia intymnego. Wszystko co chciałeś wiedzieć o tego typu kosmetykach znajdziesz na blogu naszej apteki internetowej Isofarm. Oferujemy zestaw do samodzielnego przyrządzenia żelu myjącego. Zestaw zawiera elementy do łatwego i szybkiego przygotowania kosmetyku w domu.


Szukasz płyn do higieny intymnej w kosmetykach do pielęgnacji - Najwięcej ofert w jednym miejscu. Radość zakupów i 1 bezpieczeństwa dla każdej transakcji. Kolagenowy żel do mycia twarzy ciała Colway 2ml. Marka Colway Rodzaj żel. Przy wyborze kosmetyków do higieny intymnej kierowałam się właśnie tym kryterium, gdyż większość żeli, pianek i płynów do higieny intymnej niestety powodowały u mnie podrażnienia i uczulenie.


W efekcie bardzo trudno było mi odnaleźć dobry produkt. Natrafiłam na żel do higieny intymnej z Green Pharmacy, potem na piankę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty