poniedziałek, 12 stycznia 2015

Widoczne żyły na stopach

Moim problemem sa bardzo widoczne zyły na stopach. Czy moze ktoś tak mial i wie jak sie tego pozbyć? Moze śa jakieś maści, kremy czy inne lekarstwa, które pomoga mi sie tego pozbyć?


Bardzo wioczne żyły na rękach,stopach Ostatnio,w pierwszy dzień okresu,dostałam ataku duszności,gorąca,,robiło mi sie tak gorąco na przemian,zauważyłam że przy tym mam bardzo widoczne żyły,są one znacznie pogrubione,wystające,i tak jest do dzisiaj. Mam przy tym drętwienia rąk,kłucia w głowie. Czy jazda na rowerze górskim i opieranie całego ciężaru na rękach - to przyczyna widocznych żył na rękach i dłoniach?


Czy noszenie siatek z zakupami, również? Czy ćwiczenia na stepperze to z kolei widoczne żyły na stopach ? Towarzyszyć mogą wielu stanom chorobowym, na przykład niewydolności krążeniowej, niedoczynności tarczycy, nieprawidłowej pracy komór serca lub przyjmowaniu doustnej antykoncepcji hormonalnej. Dzień dobry Mam lat i od kiedy pamiętam mam strasznie wystające żyły na stopach i dłoniach. Byłam u lekarza miałam robione usg zyl i wszystko jest ok. Od tygodnia mam czasami dziwne uczucie w dłoniach,od tygodnia czasu mam bardzo widoczne żyły,są one tak jakby nabrzmiałe.


W ciągu dnia momentami są w normie,a tak przez cały czas bardzo pogrubione. Nigdy nie miałam z tym problemu. Dzisiaj w nocy nagle sie obudziłam,nie czułam mojej lewej ręki,tak ja.


Widoczne żyły pod kolanami i na stopach w okolicach kostki Witam. Mam lat i ostatnio zauważyłam, że na moich nogach pojawiło się kilka pajączków. Często również bola mnie nogi. Moje pytanie brzmi czy powinnam się już udać do lekarza flebologa? Witam Mam lat i zawsze miałem widoczne żyły na dłoniach, ale nie zwracałem na to uwagi bo było to w granicach normy.


Widoczne żyły na stopach

Jakiegoś rok temu praktycznie z dnia na dzień pojawiły się żyły praktycznie wszędzie gdzie są, czyli np. U mnie na stopach żyły stają się bardziej widoczne po dużym wysiłku, tzn. Kup sobie po prostu krem do pielęgnabcji stóp. Po całym dniu chodzenia siedź bądź leż z nogami uniesionymi do góry.


Układ żył powierzchownych, przebiegających zwykle tuż pod skórą, czasem tylko nieco głębiej w tkance tłuszczowej- jest na ogół widoczny i dostępny badaniu dotykiem. Te żyły, nawet prawidłowe - po prostu widzimy. Od jakiegoś czasu mam bardzo widoczne żyły na nogach i rękach. Co prawda dawniej też często mogłem zobaczyć swoje żyły, ale nigdy nie było ich tak dużo i nie były takie wypukłe.


Widoczne żyły na stopach

Nie są one widoczne cały czas, nie wiem od czego to zależy kiedy wyskakują a kiedy nie, ale jak się już pojawią to wy. Początkowo pojawiały się tylko po gorących kąpielach i wysiłku fizycznym, lecz na ten moment w ogóle nie zanikają. Niekiedy doskwiera mi ból porównywalny do zakwasów po treningu, szczególnie wieczorem, pomimo braku treningu. Funkcją żył w organizmie jest transportowanie krwi.


Krew z kolei transportuje tlen i składniki odżywcze do każdego zakątka w naszym ciele. Jak wiemy, komórki składające się na nasze ciało nie potrafią pozyskiwać energii na własną rękę. Wymagają ciągłych dostaw niezbędnych im do funkcjonowania składników. Właśnie taką funkcję pełnią w organizmie żyły.


Widoczne żyły na stopach

U kobiet choroba występuje częściej niż u mężczyzn, co tłumaczy się częstszymi zmianami hormonalnymi w trakcie życia. Muszę powiedzieć, że nie jest to kosmetyk, a problemem medycznym, więc leczenie nie powinno ograniczać się do eliminowania. Po pracy trudno zapiąć buty?


Czy zauważyłeś ślady po gumowych skarpetkach na skórze? Czy żyły są widoczne na nogach? Jak mieć widoczne żyły na dłoniach? Jestem dziewczyną i chcę mieć żyły na dłoniach (żeby były bardziej widoczne :D) Nie wiem po prostu podobaja mi się żyły na dłoniach xD. Jak je powiększyć aby były bardziej widoczne?


Może też przyjrzeć się, czy krew płynie bez przeszkód i pod dobrym ciśnieniem – odpowiednie kolory na ekranie oznaczają, czy przepływ w badanym miejscu żyły jest prawidłowy. Pierwszym objawem niedomagania układu żylnego są pojawiające się na nogach czerwone żyłki, powszechnie nazywane pajączkami. Wiele kobiet uważa, że to tylko defekt kosmetyczny.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty