piątek, 30 stycznia 2015

Cienie do brwi golden rose gdzie kupić

Golden Rose Nude Look perłowy cień do powiek Ivory. GOLDEN ROSE BROW POWDER CIEŃ PUDER DO BRWI KOLORY. Produkt nie osypuje się i jest niezwykle trwały.


Wygodny w nakładaniu dzięki aplikatorowi. Więcej o dopasowaniu odpowiedniego koloru pudru do swojego typu kolorystycznego można. Moim zdaniem nie był to dla mnie trafiony kosmetyk do brwi.

Lecz ogólnie nie był zły. Nie nadaje się on do malowania brwi. Oczy potrafią wiele wyrazić: od zainteresowania poprzez smutek, od radości po miłość. Perfekcyjnie wykonany i oryginalny makijaż ich okolic potrafi wydobyć całe ich piękno, nadać im zupełnie nowy wyraz, a nawet zahipnotyzować i uwieść.


Wspaniałe produkty, niezliczone gamy kolorystyczne, atrakcyjne ceny. Szeroka gama kolorystyczna umożliwia dopasowanie odcienia do naturalnego koloru włosków. Znany i lubiany jest też Brow Pow z theBalm.


Ja jednak mam tylko paletkę z Gosha, która spisuje się nawet ok. Fanki makijażu brwi przy użyciu cieni, na pewno będą zadowolone.

W palecie znajdują się trzy cienie o różnej barwie oraz wosk. Mój ulubiony cień do brwi. Wygląda bardzo naturalnie, ale oczywiście efekt można też stopniować. Producentem kosmetyków jest Erkul Cosmetics, jeden z pięciu największych producentów lakierów do paznokci na świecie. Kosmetyki do brwi w Cocolita.


Zastanawiam się jaki cień do brwi z GR mam sobie kupić. Gdzie można kupić kolczyki np. Czy można kupić jakiś dobry puder do zł. Nadaje się do brwi, do konturowania, jako cień do powiek. Jego średnia ocena to 4. Dobrze pracuje z pędzelkami, nawet nowicjusze nie zrobią sobie nim krzywdy.


Czy jest w śród nich coś jeszcze, co warto kupić? Wszystkie brązy i ciemne brązy mają za ciepły odcień dla mnie nawet jako blondynki. Kredka jest cieniutka, bardzo precyzyjna i ma cudowną szczoteczkę.


Radość zakupów i 1 bezpieczeństwa dla każdej transakcji. Zestaw pomoże Ci w szybki i prosty sposób uzyskać idealny oraz naturalny wygląd brwi, który utrzyma się cały dzień. Zazwyczaj swoje brwi traktowałam henną, która niestety po jakimś czasie zmieniała kolor na lekko rudawy.


Do testowania wybrałam więc zestaw w odcieniu 02.

Jestem blondynką i prawdopodobnie odcień jaśniejszy byłby również odpowiedni dla mnie, ale postanowiłam spróbować czegoś ciemniejszego. Nie będzie zbyt mocny, nie zasmarujemy nim brwi, raczej ciężko przesadzić i stworzyć ciemne plamy:). Oprócz niego są oczywiście jeszcze inne, równie udane (mamy kolorów do wyboru):)). Cień do brwi zdobywa na kwc same dobre oceny (klik).


Wyrażam zgodę na używanie przez Grupę OLX sp. Cienie Do Brwi najnowsze ogłoszenia na OLX. SMS) przez Grupę OLX sp. Idealny zestaw do nadania brwiom pożądanego wyglądu. Zawiera delikatnie przyciemniający wosk oraz pudry do brwi w dwóch odcieniach.


Wyposażony jest w dwustronny aplikator – ze ściętą końcówką do nakładania i szczoteczkę do wyczesywania nadmiaru produktu, a także w pęsetę. Pudry do brwi pojawiły się w ofercie GR dosyć niedawno, marka wprowadziła siedem odcieni, więc jest w czym wybierać. Ten produkt kosztuje ok. Używam jej codziennie - głównie jaśniejszego cienia (ciemniejszego używam od niedawna do zaznaczenia końcówek brwi) i nie widać denka - ten produkt to król wydajności. Catrice Eyebrow Set Zestaw do stylizacji brwi - od 1zł, porównanie cen w sklepach.


Zobacz inne Stylizacja brwi, najtańsze i najlepsze oferty, opinie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty