poniedziałek, 26 stycznia 2015

Fioletowe żyłki na udach

Mam na nogach fioletowe naczynka. Mam lat i jakiś czas temu zauważyłam na udach ( koło bioder) i pod pępkiem cieniutkie fioletowe żyłki. Pękające naczynka określane bywają jako pajączki na nogach.


Są to rozgałęzione, cienkie żyłki widoczne pod skórą. Są one bardzo częstym problemem wśród kobiet, ale niejednokrotnie pojawiają się również u mężczyzn.

Większość osób problemy z naczynkami traktuje wyłącznie jako defekt kosmetyczny, is. Od czego są te fioletowe (sine a także czerwone) ,,kreski na pośladkach? Miałam takie kreski, a dziś mam na jednym pośladku tak perfidnie sine.


Mam debili za kolegów i mnie klepią po tyłku. Może dlatego są bardziej fioletowe. Ale ogólnie miałam już jakiś czas to. Co to jest, od czego i jak się tego pozbyć?


Przez długi czas mam długie fioletowe żyły na udach (chyba to popękane naczynka) co zrobić żeby się ich pozbyć?

Fioletowe pręgi na udach. Od miesiąca mam dziwne fioletowe pręgi na udach. Na jednym pręgi już same zbladły, ale na drugim nadal są. Lufka ~ Tego typu pręgi mogą być po prostu rozstępami, które pojawiają się np.


Widoczne ( fioletowe) żyłki na nogach-pomocy! Mam zaledwie lat a na nogach mam ich coraz więcej. Szczególnie na udach, ale zaczęły pojawiac sie i na łydkach. Czy jest na to jakaś maść?


Gdy wybierze sobie ofiarę, to już nie odpuści. Traktowane są przede wszystkim jako defekt estetyczny, skórny, w dodatku istotny jedynie dla kobiet. Tymczasem świadczą przede wszystkim o zaburzeniach krążenia żylnego. Rzeczywiście, pajączki częściej pojawiają się u pań, jednak nawet co piąty mężczyzna zna ten problem. Często zgłasza się do lekarza dopiero wtedy, gdy poza zmianami na skórze ma już inne, poważniejsze.


Mogą pojawić się zarówno na łydkach, jak i na udach. Same w sobie nie są groźne – ich pojawienie sygnalizuje jednak, że za jakiś czas może dojść do przewlekłej niewydolności żylnej kończyn dolnych. Przeczytaj także: Zamykanie rozszerzonych naczynek na twarzy.


Laser i elektrokoagulacja usuną.

Pierwszym objawem niedomagania układu żylnego są pojawiające się na nogach czerwone żyłki, powszechnie nazywane pajączkami. Wiele kobiet uważa, że to tylko defekt kosmetyczny. To początek poważnego schorzenia żył, czyli żylaków. Od niedawna zauważyłam cienkie fioletowe żyłki na udach.


Nie wiem czy dobrze napisałam nazwę. I co dalej można z tyk zrobić, by je zlikwidować. Popękane naczynka krwionośne nie wyglądają zbyt estetycznie i „apetycznie”. Duże, fioletowe i swędzące plamy na udach - co to może być? Jednak wiele kobiet cierpi z powodu tej przypadłości.


Sieć naczynek w kolorze czerwonym i fioletowym bardzo często można zaobserwować w okolicach ud i kolan. Jednak popękane naczynka na udach i podudziu świadczą o niewydolności żylnej, którą warto leczyć. Teleangiektazje na nogach mogą być efektem wielu chorób i stanów patologicznych.


Diagnostykę ułatwia ocena kształtu i układu stworzonego przez naczynka. Zasadniczo przyczyny występowania pękających naczynek na nogach można podzielić na dwie grupy – dermatologiczne i ogólnoustrojowe.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty