piątek, 6 września 2019

Czym sie różnią pończochy od rajstop

Czym się różnią pończochy,od rajstop? Na zadanie mam napisac historie rajstop-a co bylo ogulnie pierwsze ponczochy,czy rajstopy i czym sie roznia? Kobiety bardzo często stają przed dylematem, czy mają zakupić dla siebie rajstopy, czy też pończochy. Mimo, że wykonane są one z podobnych materiałów i wyglądają bardzo podobnie znacznie się od siebie różnią.


Rajstopy to przede wszystkim dłuższa wersja, ponieważ sięgać mogą one nawet okolic brzucha, oczywiście zależnie od preferencji kobiet i doboru odpowiedniego rozmiaru. Pończochy natomiast nosi się od górnej części uda do stóp.

Oba te elementy damskiej garderoby są wykonane z nylonu, spandeksu lub podobnych do niego włókien sztucznych. Czym różnią się rajstopy zwykłe od przeciwżylakowych dla kobiet w ciąży? Linia rajstop kompresyjnych, która została stworzona z myślą o przyszłych mamach oraz ich wyjątkowych potrzebach.


To moje pierwsze pończochy przeciwżylakowe, więc chciałabym dobrać odpowiedni rozmiar. Skąd mam wiedzieć, że ucisk jest odpowiedni, nie za mały, nie za duży? Rajstopy (przestarzale rajtuzy) to rodzaj garderoby noszonej –głównie przez kobiety – na nogach i dolnej części tułowia.


Tym różnią się od pończoch, które okrywają tylko część nogi (zwykle do górnej części uda). Podobnie jak pończochy, są produkowane z nylonu lub podobnych włókien sztucznych.

Ja noszę pończochy, nic się nie zsuwa - uważam, że są zdecydowanie wygodniejsze niż rajstopy, ale ja ogólnie nie cierpię rajstop. Mam pończochy firmy JOBST - niestety to droga firma, kosztują ok 2zł, a najlepiej przecież mieć pary. Podkolanówki, pończochy i rajstopy kompresyjne różnych producentów różnią się tkaniną, z której są wykonane, niemniej jednak ogólne zasady ich używania i prania są takie same. Poniżej wymieniamy podstawowe zasady postępowania z produktami kompresyjnymi – niezależne od tego, jakiej są produkcji. Są to widoczne, trwale rozszerzone żyły (zwykle podudzi) o krętym przebiegu.


Można je kupić taniej niż pończochy. Zaletą rajstop jest to, że można je nosić do bardzo krótkich spódniczek, a także to, że potrafią korzystnie wymodelować sylwetkę (wyszczuplić uda, podnieść pośladki). Są lepszym rozwiązaniem pod spodnie czy na chłodne dni (choć można też kupić cieplejsze pończochy). Re: Rajstopy- dziwne pytanie ! Potem nosiłam normalne, a że nie lubię nosić nic jak biodrówki (pod brzuchem), bo mam wrażenie,że zaraz spadnie, to przecinałam je na szwie z przodu (tą grubszą końcówkę tylko,żeby nie poszło oczko) i spokojnie je.


Tak, jak i rajstopy, oprócz waloru praktycznego (ochrony przed zimnem) poprawiają optycznie wygląd damskiej nogi. Chciałbym mojej narzeczonej kupić pończochy. Interesują mnie pończochy samonośne.


Oglądałem w internecie witrynę jednej z firm. A np jak dobrać rozmiary? Szaleństwo mody mini w latach 60. Rozpoczęła się era rajstop.


Kobiety jednak szybko zrozumiały, że to nie do samo, nie ten czar, nie ten seksapil.

No ja akurat mam faceta, który zwraca na to uwagę i doskonale wie czym się różnią pończochy samonośne od tych z pasem. Ale tak jak mówisz, jeśli dana kobieta czuje się w tym mało komfortowo, to bez sensu się męczyć. Dużo seksowniej wyglądamy w czymś, w czym czujemy się dobrze i pewnie. Jakie założyć do garsonki, a jakie do małej czarnej?


Co to znaczy, że rajstopy mają den? Na te, i na wiele innych pytań odpowiemy w tym właśnie poradniku. Czy rajstopy mogą odchudzać? Zapraszamy do naszego przewodnika po świecie rajstop!


Materiał Pierwsze rajstopy wykonywano z jedwabiu. I choć firmy różnią się od siebie wymaganiami dotyczącymi dress code’u - niektóre stawiają na ubiór klasyczny, czyli biznesowy, inne na business casual – w duchu luźnej elegancji, a inne w ogóle go nie wymagają, jest kilka elementów ubioru, których powinnyśmy unikać. W domu zostawmy klapki i sandały, t-shirty, krótkie. W szafie każdego z nas znajdziemy ich przynajmniej kilka par. Są ciepłe, w różnych rozmiarach i długościach.


Mogą chronić tylko stopę przed ewentualnymi otarciami w butach, ale mogą też być elementem naszej stylizacji. Często trafiają się jak prezenty pod choinką. O skarpetkach, oczywiście. Ze skarpetkami bywa różnie. Różnią się rodzajem materiału i grubością.


Niektóre z nich mają też funkcje typu szczupła talia, ale ich cena nadal zbliżona jest do rajstop zwykłych aniżeli na wyjścia, więc można je przy wyborze rajstop codziennych spokojnie brać pod uwagę. Wielkim plusem jest dostępność rajstop bawełnianych 1den za niecałe zł. Czy można nosić rajstopy w czasie trwania ciąży? Coraz więcej kobiet w okresie ciąży decyduje się na zakup specjalnych ubrań.


Wiele z nich zapomina jednak, że w tym szczególnym stanie należy dopasować nie tylko odzież wierzchnią. Moniko, nigdy nie miałam rajstop marki Falke, chociaż widziałam je w jakimś sklepie internetowym. I powiem Ci, że przekonałaś mnie. Jeśli tylko będzie niewielki rozmiar, w którym się nie utopię to biorę od ręki.


Rozumiem, że pończochy są również warte polecenia. To my mamy szczęście, że mamy Gattę (rajstopy do R. pończochy do R. 4), Calzzedonię (rajstopy do R. i pończochy nie wiem) i Marilyna (rajstopy i pończochy do R. choć w ograniczonej kolorystyce). No i jest Adrian, który kocha wszystkie kobiety i robi rajstopy do R.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty