piątek, 13 września 2019

Bolący guzek na wardze sromowej mniejszej

A może można zastosować leki bez recepty dostępne w aptece? Czy jest to coś groźnego? Podobnie jak w przypadku kaszaków, dochodzi do blokady przewodu, zastoju treści i powstania stanu zapalnego. Przy braku podjęcia interwencji medycznej na tym etapie, treść może ulec nadkażeniu i tworzy się bolący guzek na wardze sromowej w postaci ropnia.


Narośl tego typu określana bywa jako czyrak. Przyczyn zmian na wardze sromowej mniejszej lub wardze sromowej większej może być wiele. Należą do nich reakcja alergiczna, zakażenie bakteryjne lub wirusowe.


Pojawia się wówczas wrzó czyrak, krostka, pęcherzyk bądź zaczerwienienie. Zmiana może powodować ból warg sromowych lub nie dawać żadnych. Są owłosione i posiadają w swojej strukturze gruczoły łojowe, które produkują wydzielinę służącą do nawilżania sromu. W każdym przypadku konieczna jest wizyta u lekarza ginekologa, który rozpozna konkretną przyczynę występowania guzka lub narośli.


Każdy guzek może być oczyszczony przez ginekologa, który zadba o odpowiednie odkażenie miejsca ze stanem zapalnym. Nie należy czekać na samoistne pęknięcie. Wczoraj zauważyłam u siebie na wardze sromowej mniejszej przy wejściu do pochwy guzek.


W związku z tym jeszcze tego samego dnia udałam się do ginekologa, który wskazał, że to nic groźnego (nagromadzenie śluzu) i póki co zalecił kontrolną wizytę za trzy miesiące. Jak Cię nie boli to dobrze bo jest to małe zakażenie, zgrubienie pod którym nazbierała się ropa. Guzek w wardze sromowej. Mam bolący guzek na wardze sromowej.


Mam guzek na wardze sromowej wiekszej, po. Co może oznaczać mały guzek z lewej strony wargi sromowej ? Pytanie zadałam ze względu , że moja koleżanka odkryła na wardze sromowej małego guzka. Nie jest on twardy ani miękki i rzekomo wielkiego bólu nie zadaje,ale dyskomfort jest. Dzisiaj odkrylam twardy guzek na wardze sromowej mniejszej , jest widoczny i wyczuwalny po naciagnieciu wargi, jest wielkosci ziarnka grochu nawet mniejszy. Bolący, miękki bąbel, gulka na wardze sromowej większej.


Może to być użyty wewnętrznie szew, który ulegnie samoistnemu wchłonięciu po około miesiącach od zszycia rany. Na pewno jednak trzeba udać się do lekarza, który zbada ten guzek. Otóż dziś w czasie depilacji było wszystko w porządku, ale chwile pózniej, kiedy sie juz mylam wyczulam w wardze sromowej większej guzek.


Witam, mój problem jest następujący. Kiedy sie depilowalam nic tam raczej nie było, bo sciskalam (moze to przez to?) ja i nic nie czułam. Od ponad lat borykam się z mocno uciążliwym i wstydliwym problemem. Otóż co 1-miesiące na wargach sromowych większych, mniejszych lub pomiędzy, a często na zewnętrznej części sromu (a raz nawet na łechtaczce oraz w samym wejściu do pochwy) pojawiają mi się swędzące, a potem bolesne guzki, które po kilku dniach wypełniają się ropą.


W maju tego roku przed miesiączką pojawił się u mnie na wardze sromowej niewielki guzek z płynem w środku. Z czasem jednak rósł coraz bardziej i gdy udałam się na wizytę do ginekologa, stwierdził, że jest to torbiel wargi sromowej mniejszej. Probwalam to wycisnac, ale bardzo.


Aż zaczęło boleć, nawet bardzo. Mała buteleczka kosztuje co prawda ok 25zł, ale spokojnie starcza na. Kilka dni temu czułam swędzenie mojej mniejszej wargi sromowej, a teraz zauważyłam, że mam tam coś w rodzaju dużej krosty. Jest ona trochę zaczerwieniona, ale nie widać żadnego płynu itd.


Nadal mnie ten punkt swędzi. Bolące czasem nawet bardzo guzki na wargach sromowych większych i czasem trochę w pobliżu mniejszych? Z ropną wydzieliną, a po wyciśnięciu aż nieraz.


Bolesny, niewielki guzek w okolicy warg sromowych (bez zaczerwienienia i innych dolegliwości). Jakie mogą być przyczyny? Violetta Skrzypulec-Plinta ginekolog położnik, endokrynolog, seksuolog Kierownik Katedry Zdrowia Kobiety Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach.


Ból warg sromowych – urazy mechaniczne sromu, dyspareunia, czyli ból podczas stosunku. Urazy mechaniczne okolic warg sromowych mogą być następstwem czynności takich jak: jazda na rowerze, noszenie zbyt obcisłej bielizny i odzieży, współżycie bez właściwego nawilżenia pochwy (szczególnie jeżeli występuje częsta suchość pochwy). Dziś wybadałam, że po wewnętrznej stronie wargi sromowej większej na dole pojawił się niewielki guzek, twardy i trochę bolący podczas dotyku. Nie mam pojęcia co to może być i jestem trochę zaniepokojona. Spotykam się z tym pierwszy raz, jednocześnie nie jestem pewna od kiedy go mam, raczej.


Bolący guzek na wardze sromowej mniejszej

Jestem po zabiegu leep dni na wargach sromowych mniejszych po lewej syronie pojawil sie guzek bolący. Nie jest bardzo przeszkadzajacy ale przy dotyku boli Co to moxe byc prosze o odpowiedz. Tylko proszę nie pisac aby isc do lekarza bo bede ale termin mam za jakis czas. Miałam kiedyś taki guzek na wardze sromowej większej i zniknął po tygodniu. Mozliwe ze pojawilo sie po depilacji, lecz nadal nie mam pewnosci.


Najgorsze, ze przy chodzeniu czy siedzeniu styka sie to z druga scianka pochwy i caly czas jest w dotyku. Czesc, dni temu wyskoczył mi na dużej wardze sromowej taki guzek w kolorze sromu, przy dotyku bolesny. Do tego pobolewanie mnie ta warga. Myślałam, że to po prostu pryszcz w takim dziwnym miejscu ( mam wysyp ostatnio).


Moj problem polega na tym ze w lewej wardze sromowej wiekszej wyczuwam guza pod skroa od wewnetrzenej strony.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty